mijn homeconnect is up and running van vorige week donderdag. internetten enzo is geen probleem, maar als ik de homelink software (laatste versie) start en daarom inlog krijg ik een melding in de aard van " kan niet inloggen omdat modem configuratie en/of activatie nog niet voltooid is"
hoe lang moet je normaal wachten eer je kan inloggen op de software?
Greetz,
inloggen homelink
-
- Member
ja heb ik ook , ik heb wel internet en ook kan ik bellen maar ik kan niet gebeld worden. Ik heb al enkele keren daarvoor gebeld . Ze verzekerde me dat ze dit deze week inorde zullen maken, omdat ze alle nummers nog moeten overzetten van vorige telefoonproviders.no name schreef:precies niet ver genoeg gekeken
blijkbaar zou het vanzelf moeten in orde komen
Bellen is voor mij ook geen probleem, ik kan door zowat alle providers beld worden en omgekeerd ook.IanDesmet schreef:ja heb ik ook , ik heb wel internet en ook kan ik bellen maar ik kan niet gebeld worden. Ik heb al enkele keren daarvoor gebeld . Ze verzekerde me dat ze dit deze week inorde zullen maken, omdat ze alle nummers nog moeten overzetten van vorige telefoonproviders.no name schreef:precies niet ver genoeg gekeken
-
- Member
mij kunnen ze niet eens bellenno name schreef:Bellen is voor mij ook geen probleem, ik kan door zowat alle providers beld worden en omgekeerd ook.IanDesmet schreef:ja heb ik ook , ik heb wel internet en ook kan ik bellen maar ik kan niet gebeld worden. Ik heb al enkele keren daarvoor gebeld . Ze verzekerde me dat ze dit deze week inorde zullen maken, omdat ze alle nummers nog moeten overzetten van vorige telefoonproviders.no name schreef:precies niet ver genoeg gekeken
Zit bij mijn vader met hetzelfde probleem.
Modem al gereset (5 sec), software al aantal maal geherinstalleerd + nieuwe versie, .net geherinstalleerd + updates, ...
Ben zelf ook homeconnecter en heb tijdens de installatie ook de bekende foutmeldingen gekregen maar deze keer wil het niet echt lukken...!!!
Iemand???
Modem al gereset (5 sec), software al aantal maal geherinstalleerd + nieuwe versie, .net geherinstalleerd + updates, ...
Ben zelf ook homeconnecter en heb tijdens de installatie ook de bekende foutmeldingen gekregen maar deze keer wil het niet echt lukken...!!!
Iemand???
-
- Member
Bij mij duurt het nu ook al heel lang van 16/10 aangesloten, tot nu toe nog altijd geen inkomende telefonie en kan ook niet inloggen op homelink. Ik heb zelf al een paar keer gebeld met telkens dezelfde melding dat mijn nummer nog niet volledig is overgedragen en dat dat spoedig zal gebeuren. Heeft nog iemand dit voor want het duurt echt lang?bravo schreef:dat lijkt me toch ontzettend lang... Misschien is helpdesk bellen voor alle zekerheid.
Hoi,
Ik zit al nog een stap verder ter info (i'm your future )
Maand aant wachten op telefoonr (19/9) en ze kunnen hem niet overdragen, heb niets verkeerd gedaan, telnr voor overdracht overal ingevuld bij keuze dommel op papier en online.
Ondertussen al wel maand homeconnect betaald (met telefoon dus inbegrepen). Heb gebeld, normaal betalen ze niets terug (vind ik al niet normaal) voor paar weken verlies. Voor een volledige maand verlies zoals ik moest ze dit aan hun baas vragen (verwacht nooit enige reactie noch telefoon). Lijkt logisch, je betaalt homeconnect = tel+internet, dus mogen ze wel iets terugbetalen.
Vandaag m'n telenetkabel terug ingeplugd, ga weer bellen met Freephone24 (€14.33 + €5 optie 24) en van homeconnect overschakelen naar cityconnect+ (enkel internet voor €33,99), samen ook rond de €50.
Voor de mensen die dit niet wisten : je telenetnr blijft actief tot dat dommel het laat desactiveren (geen nood duurt massa's lang).
Voor Telenet betaal je wel verder met je abonnementskosten (ook indien je niet belt) en ondanks dat je opzeg gegeven is. Vandaag speciaal voor gebeld en ze hadden dit gezegd, daardoor dat ik dit weet, en inderdaad, bel terug met Telenet...
Als Dommel na 1 maand niet in staat is een telefoonnr per post te sturen moeten ze het maar weten. Betaal geen dure gsmkosten door hun onhandigheid en weinig personeel.
Dommel is enkel goed voor onbeperkt internet met het goedkoopste abonnement... je mag het niet te moeilijk maken zoals een telefoonnr vragen. Zei al van int begin dat ik geen overdracht moest hebben om sneller m'n nr in m'n bus te krijgen, maar nada.............
Het enige wat nog tegensteekt is dat ik niet op de homeconnect software kan inloggen om m'n website te uploaden, omdat die telefoonrompslomp nog aan de gang is, als ik telefoon gewoon afschaf zal deze melding wel verdwijnen
Telefoon : Telenet Freephone 24
Internet : Cityconnect +
Digitv : Telenet
Lijkt mij de ideale formule
En voor al die verloren centen door hun zever zou ik wel eens een maand 24/24 downloaden
Ik zit al nog een stap verder ter info (i'm your future )
Maand aant wachten op telefoonr (19/9) en ze kunnen hem niet overdragen, heb niets verkeerd gedaan, telnr voor overdracht overal ingevuld bij keuze dommel op papier en online.
Ondertussen al wel maand homeconnect betaald (met telefoon dus inbegrepen). Heb gebeld, normaal betalen ze niets terug (vind ik al niet normaal) voor paar weken verlies. Voor een volledige maand verlies zoals ik moest ze dit aan hun baas vragen (verwacht nooit enige reactie noch telefoon). Lijkt logisch, je betaalt homeconnect = tel+internet, dus mogen ze wel iets terugbetalen.
Vandaag m'n telenetkabel terug ingeplugd, ga weer bellen met Freephone24 (€14.33 + €5 optie 24) en van homeconnect overschakelen naar cityconnect+ (enkel internet voor €33,99), samen ook rond de €50.
Voor de mensen die dit niet wisten : je telenetnr blijft actief tot dat dommel het laat desactiveren (geen nood duurt massa's lang).
Voor Telenet betaal je wel verder met je abonnementskosten (ook indien je niet belt) en ondanks dat je opzeg gegeven is. Vandaag speciaal voor gebeld en ze hadden dit gezegd, daardoor dat ik dit weet, en inderdaad, bel terug met Telenet...
Als Dommel na 1 maand niet in staat is een telefoonnr per post te sturen moeten ze het maar weten. Betaal geen dure gsmkosten door hun onhandigheid en weinig personeel.
Dommel is enkel goed voor onbeperkt internet met het goedkoopste abonnement... je mag het niet te moeilijk maken zoals een telefoonnr vragen. Zei al van int begin dat ik geen overdracht moest hebben om sneller m'n nr in m'n bus te krijgen, maar nada.............
Het enige wat nog tegensteekt is dat ik niet op de homeconnect software kan inloggen om m'n website te uploaden, omdat die telefoonrompslomp nog aan de gang is, als ik telefoon gewoon afschaf zal deze melding wel verdwijnen
Telefoon : Telenet Freephone 24
Internet : Cityconnect +
Digitv : Telenet
Lijkt mij de ideale formule
En voor al die verloren centen door hun zever zou ik wel eens een maand 24/24 downloaden