Binnenkort verhuis ik naar een nieuwe (eigen) woning. Uiteraard wil ik mijn verhuis van de telefoonlijn + ADSL signaal regelen, en als brave klant doe ik dat via e-services.
Maar wat zie ik daar nu staan, een kost van 135 EUR !!!! .. Dat is dus meer dan de kost van een jaarcontract "Discovery Line".
Iemand tips om het wat goedkoper te kunnen regelen ? Iemand met wat BGC kennis over verdoken promo's (zoals vroeger, of nu nog ?, de gratis installatie van een nieuwe lijn ?)
Grtz,
Sasuke[/u]
Lijn Verhuizen -- waarom zo duur ?
Vermits je al klant bent vrees ik dat je zal kunnen dokken.
Bij mij hebben ze een nieuwe installatie gratis uitgevoerd, ik heb er toen wel specifiek achter gevraagd.
De enige stok die je achter de deur hebt is dreigen met opstappen, als je overstapt naar bv telenet is de installatie wel gratis
Bij mij hebben ze een nieuwe installatie gratis uitgevoerd, ik heb er toen wel specifiek achter gevraagd.
De enige stok die je achter de deur hebt is dreigen met opstappen, als je overstapt naar bv telenet is de installatie wel gratis
Laatst gewijzigd door Special_K 13 sep 2008, 12:54, in totaal 1 gewijzigd.
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Extra info: Ik verhuis "buiten de zone", specifiek van 03 naar 011 ...
Misschien beste optie is dan om een nieuwe lijn te vragen met gratis installatie en enkel de ADSL laten verhuizen. Dat kost dan toch al de helft (EDPNET).
Grtz,
Sasuke
Misschien beste optie is dan om een nieuwe lijn te vragen met gratis installatie en enkel de ADSL laten verhuizen. Dat kost dan toch al de helft (EDPNET).
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Je huidige lijn opzeggen , dat zeker en vast
Dan wandel je een BCG shop binnen (en enkel binnenwandelen , niet bellen , mailen of via de telefoon)
En je vraagt voor je nieuw adress nieuwe aansluiting of activatie en je vraagt de oneindige interne shoppromotie gratis installatie/activatie twv 135 € erbij en dan de optie discovery line
Voila , 2 x 0 € = 0 €
Dan wandel je een BCG shop binnen (en enkel binnenwandelen , niet bellen , mailen of via de telefoon)
En je vraagt voor je nieuw adress nieuwe aansluiting of activatie en je vraagt de oneindige interne shoppromotie gratis installatie/activatie twv 135 € erbij en dan de optie discovery line
Voila , 2 x 0 € = 0 €
The eternal and true pessimist
je zou zelfs moeten in staat zijn om korting te krijgen omdat je een nieuw abonnement aangaat (desnoods op naam van vriendin)
Ik zou gewoon eens bellen naar Belgacom, vermeld dat je gezien hebt dat er iets bestaat als een funny shake dat goedkoper is. Laat daarbij vallen dat daarin digitale tv inbegrepen zit en dan zullen ze wel willen onderhandelen.
Uiteraard zal je wel moeten akkoord gaan met een jaarcontract.
Ik zou gewoon eens bellen naar Belgacom, vermeld dat je gezien hebt dat er iets bestaat als een funny shake dat goedkoper is. Laat daarbij vallen dat daarin digitale tv inbegrepen zit en dan zullen ze wel willen onderhandelen.
Uiteraard zal je wel moeten akkoord gaan met een jaarcontract.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
gewoon bellen en vragen voor gratis installatie.
eventueel doe ik het voor je.
eventueel doe ik het voor je.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Dat is mij hier zonet bevestigd. Bellen, vragen, et voilla...hollebollegijs schreef:gewoon bellen en vragen voor gratis installatie.
eventueel doe ik het voor je.
Best dat je het zelf doet, ze hebben wat persoonlijke gegevens nodig blijkbaar.
Lag er al Belgacom bedrading in je nieuwe huis of nog totaal niets?Binnenkort verhuis ik naar een nieuwe (eigen) woning. Uiteraard wil ik mijn verhuis van de telefoonlijn + ADSL signaal regelen, en als brave klant doe ik dat via e-services.
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Heb die zever ook gehad vorig jaar, verhuisde en wou nummer houden en dan was de promotie Discovery Line net lopende, 0 euro aansluiting enzo.... maar wanneer ik nummer wou behouden : 135 euro heb de lijn opgezegd en daarna weer een nieuwe aansluiting met promo... toch wel schandalig zulke praktijken. ( misschien knopje duwen of draadje aansluiten ) De winst moet van ergens komen he ! )