Deutsche bank:enkele vragen

Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

1.Ik kan met mijn Deutsche bank kaart mijn status van beide rekeningen controleren, is dit normaal?
2.Als ik mijn creditkaart in een automaat steek kan ik enkel de taal selecteren en het bedrag dat ik wens af te halen.code wijzigen gaat niet.Is dat ook zo bij deutsche bank?
gunny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 jun 2006, 00:41
Bedankt: 3 keer

1) bedoel je dat je met je bancontact van db het saldo van zowel de zichtrekening als de spaarrekening kunt zien? Nog niet op gelet, lijkt mij twijfelachtig. Zou het niet eerder het saldo van de proton en de zichtrekening zijn?
2) ik heb de code van mijn titanium (want zo heet de mastercard van db) zonder problemen kunnen aanpassen (aan een bancontact automaat).
mvg
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

gunny schreef:1) bedoel je dat je met je bancontact van db het saldo van zowel de zichtrekening als de spaarrekening kunt zien? Nog niet op gelet, lijkt mij twijfelachtig. Zou het niet eerder het saldo van de proton en de zichtrekening zijn?
2) ik heb de code van mijn titanium (want zo heet de mastercard van db) zonder problemen kunnen aanpassen (aan een bancontact automaat).
mvg

1)saldo van de zichtrekening idd
2)ale ik ben bij de kbc,fortis en ing binnengeweest (ze hebben hier enkel self automaten, mss heeft het daar mee te maken?)
Bij welke bank was dat?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

1) gebeurt ook bij fortis. In hoeverre het "normaal" is, weet ik niet :P
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

silencer schreef:2)ale ik ben bij de kbc,fortis en ing binnengeweest (ze hebben hier enkel self automaten, mss heeft het daar mee te maken?)
Bij welke bank was dat?

Dat is inderdaad de instinker, je kan dit - klaarblijkelijk - enkel aan de echt publieke terminals (diegene die ook voor iedereen toegankelijk waren voordat elke bank zijn deuren moest opensmijten voor iedereen) !
ooh. shiny.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

cloink schreef:
silencer schreef:2)ale ik ben bij de kbc,fortis en ing binnengeweest (ze hebben hier enkel self automaten, mss heeft het daar mee te maken?)
Bij welke bank was dat?

Dat is inderdaad de instinker, je kan dit - klaarblijkelijk - enkel aan de echt publieke terminals (diegene die ook voor iedereen toegankelijk waren voordat elke bank zijn deuren moest opensmijten voor iedereen) !

Ben even alle banken afgelopen in 2 dorpen, zonder resultaat, dan maar even naar de vrijdagsmarkt(gent) en daar was het geen probleem.

maw: bij de KBC: kan ik ook de status van mn zichtrek. bekijken, elders (denk ik) niet.(meer heb ik eigenlijk niet nodig voor mn bankkaart), voor mijn mastercard moet ik wel naar gent(als ik die wil bijwerken, wat is dat precies? of mijn code wil wijzigen).
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Als je de persoonlijke code van je mastercard en je bancontact card gewijzigd hebt, wat moet je dan nog verder liggen prullen met die kaarten ?

Als de rest gaat met internet banking van thuis uit, en geld uit de muur trekken kan overal, of je haalt het af bij de supermarkt.

Das dus één keer dat je naar een stand alone bancontact automaat moet, of verander jij misschien wekelijks de code ?

En voor de rest genieten van de 4% op de ZICHTrekening hé, welke andere bank heeft dat nog ?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

duizend schreef:Als je de persoonlijke code van je mastercard en je bancontact card gewijzigd hebt, wat moet je dan nog verder liggen prullen met die kaarten ?

Als de rest gaat met internet banking van thuis uit, en geld uit de muur trekken kan overal, of je haalt het af bij de supermarkt.

Das dus één keer dat je naar een stand alone bancontact automaat moet, of verander jij misschien wekelijks de code ?

En voor de rest genieten van de 4% op de ZICHTrekening hé, welke andere bank heeft dat nog ?

Je moet de code wel eerst eens wijzigen, daarna kun je gelijk waar gaan,alleen bieden sommige automaten meer mogelijkheden, zoals die (hier) van de kbc.

Voorlopig hou ik mn fortis rekening nog (belastingen e.d.), volgend jaar zal ik die wel eens afzeggen.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”