Sagem f@st 3464 wireless router (Belgacom TV)

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
TomLambrechts
Starter
Starter

Belgacom heeft bij mij een Sagem f@st 3464 wireless router geïnstalleerd en nu was ik online op zoek naar een manual en drivers/firmware hiervoor.

Heeft er iemand die al ergens gevonden ?
stella3000
Starter
Starter

Ik ben ook op zoek naar manuals en drivers van de Sagem F@ast 3464 modem. Belgacom heeft hem vandaag geïnstalleerd maar enkel laptops werken. Ik heb twee desktops met wireless aansluiting (1 linksys, 1 belkin) en beide werken niet. Signaalsterkte geen probleem maar raak niet op internet. Voortdurende de foutmelding geen of beperkt toegang. Ik slaag er ook niet in om het IP adres te vernieuwen. Ik krijg ook geen overzicht van de beschikbare netwerken...

Ik moest draadloos gaan want op 2de verdieping geen signaal meer... Heb dan een wifi-extender moeten aanschaffen maar dus nog niet van de problemen verlost.

Er is ook niks meegeleverd van info bij die modem dus ik kan ook niet veel ondernemen. Er komt vrijdag wel een technieker van Belgacom langs. Ik ga hem vragen naar manuals en drivers. Misschien kan ik daarmee anderen helpen. Moest er mij intussen iemand kunnen helpen... ?
TomLambrechts
Starter
Starter

volgens mij zijn die Sagem bakskes ingesteld dat ze maar aan 2 mac adressen ip adressen uitdelen....
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Zet er een degelijke router achter. :wink:
Afbeelding
TomLambrechts
Starter
Starter

ben ik van plan.... ik heb nog een Linksys'ke liggen.... dus da zal wel wa beter zijn
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

TomLambrechts schreef:ben ik van plan.... ik heb nog een Linksys'ke liggen.... dus da zal wel wa beter zijn
Pakken beter! :wink:
Ik vind het spijtig dat je bij belgacom verplicht bent om hun bucht te gebruiken als je ook tv hebt.
Afbeelding
TomLambrechts
Starter
Starter

ik vind het niet kunnen dat we daar geen documentatie van krijgen of dat we die zelfs nergens kunnen vinden.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster

TomLambrechts schreef:ik vind het niet kunnen dat we daar geen documentatie van krijgen of dat we die zelfs nergens kunnen vinden.
Ik heb eens rond gekeken op het internet en zelfs daar ook niets.
Het zal weer goede kwaliteit zijn. :roll:
Afbeelding
stella3000
Starter
Starter

Belgacom is ondertussen langsgeweest.
Ze hebben mijn D-Link wifi extender aan de praat gekregen, na een uur zoeken. PC's konden echter nog niet op internet. Dan nog wat geprutst met drivers en is ondertussen OK. K'vind het wel straf dat Belgacom daar zelf geen oplossingen voor heeft en dat ik nog eens 100 EUR moet investeren in zo'n extender maar kom...

Heb hem gevraagd naar manuals/drivers: je zult je nergens vinden want die worden automatisch van op afstand upgedate, wist hij mij te vertellen. Dikke shit dus...
dbr
Premium Member
Premium Member

nonkie schreef:
TomLambrechts schreef:ben ik van plan.... ik heb nog een Linksys'ke liggen.... dus da zal wel wa beter zijn
Pakken beter! :wink:
Ik vind het spijtig dat je bij belgacom verplicht bent om hun bucht te gebruiken als je ook tv hebt.
Ben je niet, het is alleen een gedoe om al die instellingen over te kloppen, plus dat ze nog eens 12 vc's gebruiken niet iedere router kan er zoveel aan. maar in theorie kan het.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Drossie
Starter Plus
Starter Plus

Ik heb een probleem met deze router.
Ik heb hem sinds vandaag. Installatie verliep vrij vlot, na 5 minuten kon ik draadloos surfen met de laptop.
Mijn Xbox 360 echter (die al 2 jaar probleemloos draadloos werkte met een USR router) krijg ik niet online. De Xbox 'ziet' de router en het netwerk, maar geraakt niet verbonden. Bij de DHCP-statistics kan ik ook zien dat de xbox geprobeert heeft verbinding te maken, maar start time en end time zijn gelijk...

Is er iemand die me zeer precies kan uitleggen wat ik moet doen?
Ik heb de WEP al aan- en uitgeschakeld, idem met MAC-filtering,...
Kben nu aan het zoeken sinds 15U, maar vind geen oplossing...
Drossie
Starter Plus
Starter Plus

niemand?
Ik kan nog steeds geen verbinding maken met de xbox...
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”