DXadsl 12mbit

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
WilliamM
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 nov 2005, 20:56

thnx voor de toelichting Special_K... als ik eerder aangaf, ik kan helemaal niet volgen hoe de vork aan de steel zit, maar dat is ook mijn zorg niet.

de support die ik tot op heden vereiste was TOP!!! iets waar ze nog vééél van mogen leren bij Dommel, ja sorry, nog maar eens :P

jammer dat het netwerk waar DxAdsl zit, zo 'overbezet' is, want het gaat soms lekker +400kbps down, 80kbps up, maar soms ook maar slechts 70kbps down en 10kbps up.

soit, in mn eerste maand met de nodige probs haal ik 75GB vd 175GB binnen. dat voor 32€, dankuwel DxAdsl! :banana:
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik geloof dat Dxadsl eigelijk het Scarlet netwerk gebruikt.
Er moeten op de helpdesk wel een aantal personen werken(goed opgeleid,met kennis van zaken)want er zijn hier nog nooit klachten geweest daarover(veel lovende woorden ja).
Ik denk dat er goed nagedacht is over de percentage klanten/helpdesk personeel (aantallen)de klanten die bellen moeten immers nooit te lang wachten.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wat gebeurt er met oude abbo's?
ik zie bv dat je nu voor 32,5 euro 175 GB krijgt op adsl2+ (12 of 20 mbit)
Wordt de oude abbo "geupgrade" tot 175 GB? (heb nu 100 GB)
stubru
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 feb 2008, 21:14

Heeft iemand al de overstap gemaakt van vaste (discovery) lijn naar raw copper ?
Ik lees dat hiervoor een Belgacom technieker moet langskomen, dus zal dat ook wel niet gratis zijn. Dan kan die paar euro winst per maand uiteindelijk toch niet echt voordelig uitkomen.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

WilliamM schreef:jammer dat het netwerk waar DxAdsl zit, zo 'overbezet' is, want het gaat soms lekker +400kbps down, 80kbps up, maar soms ook maar slechts 70kbps down en 10kbps up.


Doe regelmatig snelheidsmetingen op speedtest.net en mail de resultaten gebundeld door naar support@dxadsl. Als je klachten gerond zijn gaan ze het onderzoeken en verhogen ze de capaciteit van je centrale. Ik had in het begin die problemen ook maar sinds de capaciteitsverhoging gaat het hier altijd snel (+ 5 Mbps)

Kijk ook eens in deze topics:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=59&t=9537&p=126952#p126952
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=249055#249055
Afbeelding
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

stubru schreef:Heeft iemand al de overstap gemaakt van vaste (discovery) lijn naar raw copper ?
Ik lees dat hiervoor een Belgacom technieker moet langskomen, dus zal dat ook wel niet gratis zijn. Dan kan die paar euro winst per maand uiteindelijk toch niet echt voordelig uitkomen.


Ik heb dan weer gelezen dat BGC geen lijnen mogen afsluiten waar andere diensten actief zijn (ADSL) en dat er dan ook geen technieker zou moeten langskomen als je overgaat op raw copper. Kan hier iemand uitsluitsel over geven?
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Verdorie, moet nog wachten tot volgende week om zo'n nieuw abo te kunnen bestellen. Geduld is niet zo mijn sterkste kant :lol:
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Eens contact opgenomen met dxadsl en volgende week zou adsl2+ in wervik beschikbaar zijn. Denk dat ik ga overschakelen

Zo'n business account met fixed ip lijkt me wel interessant, toch als er beetje meer snelheid achter zit.

Vind het wel raar dat dommel zegt dat ik nu al aansluitbaar ben en dat dxadsl zegt dat ik pas volgende week aansluitbaar ben. Maar dat zal waarschijnlijk met de verschillende netwerken te maken hebben
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Special_K schreef:Ik heb dan weer gelezen dat BGC geen lijnen mogen afsluiten waar andere diensten actief zijn (ADSL) en dat er dan ook geen technieker zou moeten langskomen als je overgaat op raw copper. Kan hier iemand uitsluitsel over geven?


Ik heb recent mijn Discoverylijn opgezegd (naar aanleiding van de prijsverhoging) en ben automatisch overgezet op een raw copper. Er is bij mij geen technieker langsgekomen. Overstap is probleemloos verlopen en mijn verbindingswaarden zijn dankzij de overstap naar raw copper een stuk verbeterd. Hierdoor ben ik van 2Mbit/s naar een 3,3Mbit/s profiel kunnen overstappen.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Thx voor de bevestiging. Als ik de algemene voorwaarden lees is het nog altijd niet te laat om de discoverline op te zeggen:

5. De klant die, ter gelegenheid van een wijziging van de algemene of specifieke voorwaarden, de nieuwe voorwaarden niet aanvaardt, mag zijn contract opzeggen zonder dat de schadevergoeding bepaald in artikel 73 verschuldigd is, uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen, voor zover deze in het nadeel van de klant zijn. In geval van prijsverhoging mag de klant zijn contract opzeggen zonder boete uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste factuur na de inwerkingtreding van deze prijsverhoging. De opzegging dient te gebeuren met een aangetekende brief of door een persoonlijke melding in een Belgacom verkooppunt. In het laatste geval wordt aan de klant een ontvangstbewijs overhandigd.

Voor diegenen willen overschakelen op de raw-copper van €7 het is nu de moment.
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb gewoon naar BGC gebeld (0800/22.800) en heb gezegd dat ik mijn Discoverylijn wou opzeggen naar aanleiding van de prijsverhoging. Enkele dagen later was de overstap gebeurd. De brief die de wijziging aankondigde kwam zelfs aan na de eigenlijke overstap :lol:
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Ik zal maandag ook eens bellen :-D
Afbeelding
fudgethis
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:35

Dus je kan gewoon je discoveryline opzeggen (zonder boete) zonder dat je zonder internet valt en je wordt automatisch op raw copper gezet bij dxadsl?
Laatst gewijzigd door fudgethis op 29 aug 2008, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
stubru
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 feb 2008, 21:14

Uzzi schreef:Ik heb gewoon naar BGC gebeld (0800/22.800) en heb gezegd dat ik mijn Discoverylijn wou opzeggen naar aanleiding van de prijsverhoging. Enkele dagen later was de overstap gebeurd. De brief die de wijziging aankondigde kwam zelfs aan na de eigenlijke overstap :lol:

En de raw copper lijn wordt door dxadsl gefactureerd, dus heb je deze bij hen moeten aanvragen veronderstel ik ? Wordt deze aanvraag dan direct verwerkt ?
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

stubru schreef:En de raw copper lijn wordt door dxadsl gefactureerd, dus heb je deze bij hen moeten aanvragen veronderstel ik ? Wordt deze aanvraag dan direct verwerkt ?

Als je uw discoveryline opzegt, dan factureert Belgacom raw copper door waardoor uiteindelijk ook uw isp de rekening ontvangt. Zij factureren dit dan automatisch door aan de klant. Je moet hiervoor normaal niks aanvragen aan je isp.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik vraag me af moest je NU opzeggen aan welke prijs ze die raw copper gaan aanrekenen. En gaat de prijs voor oude raw-copper klanten verlaagd worden of blijft hij zelfde? Of mss verandert hij pas 1 jaar nadien
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik ben benieuwd of die nieuwe abo's morgen al besteld kunnen worden :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

KK schreef:Ik ben benieuwd of die nieuwe abo's morgen al besteld kunnen worden :-)
besteld ongetwijfeld, 't is de activering dat mij bezig houdt.
Duckwhisperer
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 mar 2008, 17:37

Hier bij mij (appartement) ligt vermoedelijk al een telefoonlijn.
(ik zie in de muur zo'n contact voor een splitter zitten, waarvan een utp kabel wegloopt(kabel komt van achter het contact))

De kabel die wegloopt zat toen we eerst het appartement binnenstapten ingeplugd in een modem (oud type van BGC).

Zou die lijn dan geschikt zijn als raw copper? (kan ik dan gwn diezelfde utp in modem/router inpluggen?)

(nooit geen telefoon gehad)

Of moet dxAdsl hiervoor iemand langssturen?
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

Gisteren nog DXadsl aan de lijn gehad. De aanvraag voor 12mbit is door en aangezien ik op 1300m van de centrale zit zou ik de volledige snelheid moeten halen. Ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte 8)
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Vandaag telefoontje gehad van dxADSL ivm met snelheidsverhoging, normaal zou het binnen een weekje gepiept moeten zijn :-D
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik zit te wachten tot ik kan bestellen, ze hebben mij vandaag gezegd dat het zeker voor de 15e zal zijn. Wachten is lastig :lol:
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik ga misschien het HOME pakket nemen, goedkoper, met 75GB kom ik zeker toe, sneller, betere helpdesk (niet dat ik dit nodig heb), ... Enige nadeel is misschien geen nieuwsservers. Dit is wel zeer jammer. Als ik goed kijk, geven ze 20Mbit waar mogelijk via Scarlet, en 12Mbit waar mogelijk via Belgacom.
faster
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 27 dec 2007, 12:09

KK schreef:Ik zit te wachten tot ik kan bestellen, ze hebben mij vandaag gezegd dat het zeker voor de 15e zal zijn. Wachten is lastig :lol:


ik heb daarstraks gebeld voor upgrade naar de home 75 gb en hogere snelheid , was geen enkel probleem , alles genoteerd en binnen de week zou ik op een hogere profiel zitten
faster
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 27 dec 2007, 12:09

dean3009 schreef:Ik ga misschien het HOME pakket nemen, goedkoper, met 75GB kom ik zeker toe, sneller, betere helpdesk (niet dat ik dit nodig heb), ... Enige nadeel is misschien geen nieuwsservers. Dit is wel zeer jammer. Als ik goed kijk, geven ze 20Mbit waar mogelijk via Scarlet, en 12Mbit waar mogelijk via Belgacom.


klopt , de 12 mb zou via belgacom gebeuren , ze hebben men lijn getest en kom in aanmerking voor de 12 mb , maar kon zijn dat ze me eerst 9 mb geven om een stabiele snelheid te geven
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

faster schreef:ik heb daarstraks gebeld voor upgrade naar de home 75 gb en hogere snelheid , was geen enkel probleem , alles genoteerd en binnen de week zou ik op een hogere profiel zitten

Je bent momenteel al klant bij dxADSL zeker? Ik niet, ben bij EDPnet, dus er moet wat meer gebeuren bij mij dan enkel op een hoger profiel zetten ;)
Kenneth
Premium Member
Premium Member
Berichten: 511
Lid geworden op: 27 feb 2007, 11:31
Locatie: wervik
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 6 keer

Heb het in een ander topic ook al gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Er is op bepaalde momenten sprake van verlaagde snelheid. Zou de snelheid bij een business abbonement meer gegarandeerd worden dan bij een "gewone consument"-abbonement?
saffie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 09 okt 2007, 09:24

Kenneth schreef:Heb het in een ander topic ook al gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Er is op bepaalde momenten sprake van verlaagde snelheid. Zou de snelheid bij een business abbonement meer gegarandeerd worden dan bij een "gewone consument"-abbonement?


Ik denk dat dit weinig verschil maakt, ADSL snelheid is altijd maximaal.
Als je echt stabiel 6Mbps met garantie wenst, dan zal je daar heel veel voor moeten betalen.
Een heel tevreden dxADSL klant!
Afbeelding
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

dean3009 schreef:...Enige nadeel is misschien geen nieuwsservers. Dit is wel zeer jammer...


Hoezo 'zeer jammer' ?
Voor enkele euro's per maand heb je al een payserver.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

filipi schreef:
dean3009 schreef:...Enige nadeel is misschien geen nieuwsservers. Dit is wel zeer jammer...


Hoezo 'zeer jammer' ?
Voor enkele euro's per maand heb je al een payserver.


't Is toch beter als het inbegrepen is? Of niet soms? :P
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

dean3009 schreef:'t Is toch beter als het inbegrepen is? Of niet soms? :P

Ik heb persoonlijk liever van niet. Ik heb enkel een internetaansluiting nodig de rest niet, dat maakt het alleen maar duurder.
(Ik zit bij dxadsl en vind het dus niet erg van die nieuwsserver)

Ik ga waarschijnlijk nog een paar maanden wachten om die snelheidsverhoging aan te vragen, tot dat het zeker allemaal in orde is!

(Nu voel ik mij niet verplicht om naar Cityconnect te gaan voor de snelheid)
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

dean3009 schreef:
filipi schreef:
dean3009 schreef:...Enige nadeel is misschien geen nieuwsservers. Dit is wel zeer jammer...


Hoezo 'zeer jammer' ?
Voor enkele euro's per maand heb je al een payserver.


't Is toch beter als het inbegrepen is? Of niet soms? :P


Een payserver is doorgaans stukken beter dan een "gratis" nieuwsserver bij een isp: meer content en een veel hogere retentie. Easynews bv. biedt naast zijn NNTP server ook een HTTP server aan met een goede zoekrobot, parviewer, ZIP manager enz.
Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Muv Dommel's nieuwsserver.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

Lord Utopia schreef:Muv Dommel's nieuwsserver.


Daarom stond er ook doorgaans :D
Afbeelding
stubru
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 feb 2008, 21:14

Special_K schreef:Thx voor de bevestiging. Als ik de algemene voorwaarden lees is het nog altijd niet te laat om de discoverline op te zeggen:

5. De klant die, ter gelegenheid van een wijziging van de algemene of specifieke voorwaarden, de nieuwe voorwaarden niet aanvaardt, mag zijn contract opzeggen zonder dat de schadevergoeding bepaald in artikel 73 verschuldigd is, uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen, voor zover deze in het nadeel van de klant zijn. In geval van prijsverhoging mag de klant zijn contract opzeggen zonder boete uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste factuur na de inwerkingtreding van deze prijsverhoging. De opzegging dient te gebeuren met een aangetekende brief of door een persoonlijke melding in een Belgacom verkooppunt. In het laatste geval wordt aan de klant een ontvangstbewijs overhandigd.

Voor diegenen willen overschakelen op de raw-copper van €7 het is nu de moment.


De nieuwe tarieven zijn vanaf augustus in werking als ik met niet vergis, dus zou je nog tot eind september kosteloos kunnen opzeggen ?
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 mar 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

stubru schreef:
Special_K schreef:Thx voor de bevestiging. Als ik de algemene voorwaarden lees is het nog altijd niet te laat om de discoverline op te zeggen:

5. De klant die, ter gelegenheid van een wijziging van de algemene of specifieke voorwaarden, de nieuwe voorwaarden niet aanvaardt, mag zijn contract opzeggen zonder dat de schadevergoeding bepaald in artikel 73 verschuldigd is, uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de inwerkingtreding van de wijzigingen, voor zover deze in het nadeel van de klant zijn. In geval van prijsverhoging mag de klant zijn contract opzeggen zonder boete uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste factuur na de inwerkingtreding van deze prijsverhoging. De opzegging dient te gebeuren met een aangetekende brief of door een persoonlijke melding in een Belgacom verkooppunt. In het laatste geval wordt aan de klant een ontvangstbewijs overhandigd.

Voor diegenen willen overschakelen op de raw-copper van €7 het is nu de moment.


De nieuwe tarieven zijn vanaf augustus in werking als ik met niet vergis, dus zou je nog tot eind september kosteloos kunnen opzeggen ?


Ja inderdaad, ik zou dus inderdaad niet te lang meer wachten
Afbeelding
faster
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 27 dec 2007, 12:09

een week geleden bij dxadsl een upgrade aangevraagd voor de adsl2 abonnement

Nu krijg ik dit als antwoord ,

Geachte klant,

De overschakeling naar ADSL2 blijkt helaas niet mogelijk te zijn op uw lijn.
Belgacom hanteert hiervoor zeer strenge toelatingsnormen t.o.v. de afstand tot de centrale en de signaalwaarden op uw koperpaar.

We hopen dat ADSL2+ snel beschikbaar wordt in uw regio, maar we kunnen hier momenteel nog geen termijn op zetten gezien de uitbreidingen ook in deze door Belgacom (beheerder van het fysieke netwerk) bepaalt worden.

met de laatste weken problemen met de snelheid en nu laten me niet toe op adsl2 abonnement overweeg ik terug over te stappen naar telenet
hun laatste aanpassingen lijken me zeer aantrekkelijk ,
zoals dit ComfortNet XL + Freephone Europe: 42€
12Mbps/400Kps, 30GB
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Op de website van dxADSL staat dat het 2 à 3 weken duurt eer de lijn actief is, is dit normaal niet voor een nieuwe lijn dat het zolang duurt? Er staat ook bij dat het invullen van je oude provider de activatie serieus versnelt, ik heb dit dus ook gedaan bij het bestellen van dxADSL Plus. Maar hoeveel is die 'serieuze versnelling'? Zou het binnen de week in orde kunnen zijn? Ik heb zondag besteld en gisteren hebben ze mij bevestigd dat ze het ondertekende contract goed ontvangen hebben.

Ik weet het, ik ben weer ongeduldig :lol:
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Heb even contact opgenomen met dxADSL en na 2 dagen al antwoord (was te verwachten :-D ). Volgens hun is het "ADSL2" dat trouwens "ADSL2+ gecapt op 12Mbps" is, beschikbaar hier. Dit antwoord kreeg ik:
Geachte klant,

Bedankt voor uw e-mail naar het dxADSL Support Team.

ADSL2+ is nog niet mogelijk momenteel in uw gemeente.
We hopen dat ADSL2+ snel beschikbaar wordt in uw regio, maar we kunnen hier
momenteel nog geen termijn op zetten gezien de uitbreidingen ook in deze
door Belgacom (beheerder van het fysieke netwerk) bepaalt worden.

Het ADSL2-netwerk is echter wel beschikbaar, hier zou u theoretisch 9 mbps
kunnen behalen, zo niet zou u inderdaad op 6 mbps worden opgeleverd.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groet,


Als ik echter probeer Dommel Speedpack aan te vragen, zegt het dat het nog niet beschikbaar is. Wie heeft gelijk?
faster
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 27 dec 2007, 12:09

ik zit op 2300meter van een centrale , en kan nog niet in aanmerking komen voor adsl2 , dan is het hier maar armzalig gesteld met dat internet in belgie , neem nederland en duitsland , liggen de centrales tamelijk ver uit mekaar , en toch kunnen ze de meeste op 16 mb profiel zetten
Als ze zo verder gaan doen met hun loze beloftes van hun adsl2 , gaan er nog veel klanten terug naar telenet overstappen , laatste weken beginnen hun voorwaarden aantrekkelijk te worden en geen geknoei met snelheden zoals de laatste maanden , op 6 jaar dat ik er klant geweest ben heb ik nooit problemen gehad met snelheid , ben er gewoon weggegaan om dat hun volume veel te beperkt was, moest elke maand 20 gb bij kopen
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”