Webhosting

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tazmanian79
Member
Member
Twitter: yvessoers
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

We zitten met onze website dit jaar 6 jaar bij Dommel.

Tot begin dit jaar was ik zeer tevreden. De laatste maanden loopt het de spuigaten uit. In het begin van dit jaar had ik een vraag gesteld over nieuwe opties. Steeds kreeg ik het antwoord dat ze nieuwe pakketten gingen releasen op 21/04/08 en dat we hier kosteloos naar konden upgraden.

Op 21/04 kijk ik om over te stappen. Niets te zien. Ik stuur een mail waar ik nooit antwoord op krijg maar ik zie wel dat ze na mijn mail de releasedatum op hun website hebben verwijderd.

Heb ondertussen al 4 keer gebeld om te informeren over de (nieuwe) datum dat we konden upgraden. Laatste keer werd mij beloofd dat dit zeker voor augustus ging zijn.
We zijn nu al bijna september en nog steeds niets.

Ik heb 3 support tickets open staan. Waaronder al een van eind juni. Je krijgt dan wel een automatische antwoord mail dat er binnen de 5 werkdagen zal worden geantwoord. Niet dus.

Vorige week nog maar eens gebeld.
Krijg ik dan het antwoord dat ik een mail moet sturen met al mijn support tickets naar [email protected] , dat heb ik dan ook gedaan. Een week later nog steeds geen antwoord :x

Bovendien zitten we nog met een pakket waar we slechts 20Gb mogen gebruiken als bandbreedte. Na de oorspronkelijk release datum van de nieuwe pakketten (waarin je 2000Gb mag verbruiken) zijn we er al een keer over geweest. Ik heb toen gebeld en gevraagd of ze geen tegemoetkoming konden doen aangezien het hun fout was dat we nog niet konden upgraden. Maar het antwoord was hierop negatief.

Deze maand ziet het er weer naar uit dat we met die 20Gb niet gaan toekomen.
Vanmiddag bel ik nogmaals, maar ik wordt er moedeloos van.

Ondanks de ronduit slechte support ben ik nog altijd tevreden van het hosting pakket. Maarja, het kan zo niet blijven duren natuurlijk.

Zijn er nog mensen die met deze problemen zitten?
Laatst gewijzigd door Tazmanian79 21 aug 2008, 19:30, in totaal 1 gewijzigd.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Ja: hun hosting is end of life. Ze nemen geen nieuwe klanten aan en zijn support aan het afbouwen. Ik zou een nieuwe host zoeken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Tazmanian79
Member
Member

Mmmm, waarom hebben ze dan nog nieuwe pakketten gelanceerd?

Deze staan uiteindelijk al even online, maar bestaande klanten kunnen nog steeds niet upgraden.
Tazmanian79
Member
Member

Zoals gezegd gebeld naar Dommel.

Om 17:10 heb ik het nummer gedraaid, om 18:00 nog steeds niemand van de helpdesk aan de lijn gehad. Enkel hun welgedraaide liedje gehoord.
Om 18:00 viel mijn gsm dan ook uit omdat de batterij plat was.

Morgen opnieuw proberen :evil:
Tazmanian79
Member
Member

Gisteren weer gebeld.
Weer 1 uur aan de lijn gehangen, om 18:05 eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn.

Enige dat hij kon zeggen was dat hij dit ging doorgeven aan de systeembeheerder. En hij kon niet niet zeggen wanneer we kunnen upgraden naar de nieuwe pakketten. :-(

Service 0,0
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Tazmanian79 schreef: Ondanks de ronduit slechte support ben ik nog altijd tevreden van het hosting pakket. Maarja, het kan zo niet blijven duren natuurlijk.

Zijn er nog mensen die met deze problemen zitten?
Niet meer. Mijn probleem met de uitvallende hosting (zie andere posts hier op UB) is opgelost
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”