Gunsmoke , is idd standaard. heb juist dezelfde mail gekregen.
Ik ben sinds zaterdag online met homeconnect. Ik was vrijdag aangesloten maar theeft me serieus wat moeite gekost om het ding geactiveerd te krijgen.
Ik kon direct online.. maar de instellingen van scarlet (mijn vorige isp) zaten nog in de modem (effe vergeten:p)
Homeconnect software geherinnstalleerd .. modem terug gereset naar fabrieksinstellingen .. .
Modem synct ... maar geraakt niet online (zitten geen gegevens in)
Ik dacht dat de homeconnectsoftware de modem zou installeren... eventueel met een tempaccount.
maar na uren wachten geen resultaat. Ook de software geeft 'could not connect to database'... logisch als ge geen internetverbinding hebt denk ik !
Heb dan toch zelf de gegevens ingevuld in de router (die van de newsaccount , heb zowat alle combinaties gebruikt) .. en ik kon online.
Ik dacht dat de voip instellingen nu wel niet zouden lukken. Maar paar uur later brande het VOIP lampje en kan ik uitgaande gesprekken voeren.
Nu zal het wachten zijn tot mijn nummer volledig is overgedragen wrs
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder