Er zijn evengoed mensen die het duurste abo bij belgacom hebben waarvoor er geen adsl2+ of vdsl2 beschikbaar is. Zelfs in de grote steden. Ze ondernemen in dat geval zelfs niets voor hun eigen klanten. Wat denk je dan dat ze gaan doen voor de klanten van de zogenaamde concurrentie?THDBASED schreef:Volledig mee eens dat er ZEER GROTE communicatie problemen zijn bij Dommel naar hun klanten toe.
Software fouten en functies die nog niet werken, ben ik ook mee akkoord. Is de fout van Dommel en van niemand anders.
De overschakeling van ADSL naar ADSL2+ is werk van Belgacom en hier heeft Dommel dus weinig schuld aan. BIPT heeft Belgacom opgelegd om zijn ADSL2+ netwerk vanaf 1 juli open te stellen voor de concurrentie dus volgens mij is het Belgacom die zijn verplichtingen niet nakomt. Ook het feit dat er reeds mensen met een Belgacom abonnement ADSL2+ hebben vind ik niet kunnen, aangezien ze hun eigen klanten voorrang geven, wat naar mijn mening ruikt naar concurrentievervalsing.
Het adsl2+ en vdsl2 netwerk heeft bijlange geen volledige dekking. Terwijl belgacom en de alternatieve isp's maar doen alsof het wel zo is in de productspecificaties.