Telenet en GUNK komen met nieuw entertainmentkanaal

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Telenet en VGAS bvba brengen hun games-media activiteiten samen (in T-Vgas) en creëren uniek cross-media entertainment concept

Gaming is veel meer dan het behalen van de meeste frags, de wereld van de ondergang te redden of het winnen van spannende races. Gaming is fun, gaming is passie, gaming is een creatieve en expressieve manier om jezelf (alleen of in gezelschap) uit te drukken, ideeën uit te wisselen, ... Gaming is hot, gaming is een levensstijl en ... gaming is er tegenwoordig voor iedereen en overal!

Dit gevoel willen Telenet met 9lives en VGAS met GUNK overbrengen naar de buitenwereld door jongeren én jong volwassenen een platform aan te bieden waar ze terecht kunnen om hun honger naar games en multimedia te stillen.

Telenet bouwde in een recordtempo de grootste en actiefste online gaming community van België op met 9lives. VGAS deed er met zijn gaming brand GUNK nog geen vier jaar over om zijn stempel te drukken op de gaming wereld. Beiden bekleden een leidinggevende positie op het vlak van games-, multimedia en entertainment in hun eigen domein.

Door deze sterke merken te bundelen in een nieuwe onderneming, is T-Vgas direct de absolute referentie in België voor gaming media. Beide partijen beschikken over een professioneel, ervaren en gepassioneerd team van redacteurs en freelancers met jaren ervaring op het vlak van gaming.

Met dit cross-mediaal initiatief komt T-Vgas bovendien tegemoet aan de groeiende vraag bij adverteerders om hun marketing boodschappen op een uniforme manier via alle denkbare platformen uit te dragen.

Door het digitaal entertainmentkanaal dat ook vertaald wordt in een sterk online en print luik, bieden beide partijen dus niet alleen een uniek platform voor gamers om zich uit te drukken maar wordt er ook een kweekvijver opgestart voor talentvolle tv-makers én kan de doelgroep van actieve jong volwassenen (14 - 35j) ideaal aangesproken worden.

De huidige activiteiten van GUNK magazine, GUNK online en 9lives blijven behouden. Vanaf het najaar is GUNKtv terug te vinden op antenne en start het eigen digitaal entertainmentkanaal exclusief op Telenet Digital TV.

Quote Frank Molnar:
"We zijn er trots op dat we na vier jaar keihard werken erin geslaagd zijn met GUNK een leidinggevende positie op te bouwen op het vlak van gaming en entertainment. Een feit dat ook Telenet niet ontgaan is. Met hun ruggesteun zijn wij nu perfect in staat onze koppositie verder te verstevigen. Bovendien laat Telenet ons de vrijheid om ons eigen ding te blijven doen zodat we onze onafhankelijkheid kunnen behouden en boeiende en entertainende tv-programma´s kunnen blijven maken in onze gekende populaire en succesvolle huisstijl. Niet de American dream maar de Belgian gaming dream!"

Quote Telenet - VP Product Management Television & New Media Stefan Devroey:
"Met Vgas hebben wij de perfecte partner gevonden om onze media ambities op het vlak van gaming en entertainment verder uit te werken. Een jong creatief en gedreven team met de nodige passie voor games en hun kennis van actieve jonge volwassenen en hun leefwereld staan garant om met de hulp van Telenet van dit unieke verhaal een succes te maken."

Bron: http://www.gunk.be/Pages/News/Detail.aspx?id=1292
Plaats reactie

Terug naar “Games”