Meer dan 6.000 inschrijvingen nachtelijke iPhone-verkoop

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 750
Lid geworden op: 08 jan 2005, 12:44

Nadat Mobistar gisteren aankondigde dat vanavond een exclusieve nocturne-verkoop van de eerste 250 iPhone 3G-toestellen zou plaatsvinden in het Mobistar Center op de Guldenvlieslaan in Brussel, registreerden al meer dan 6.000 klanten zich via de website voor die exclusieve verkoop. De verkoop gaat van start om één na middernacht.

Slechts een beperkt aantal mensen werd geselecteerd en ontving een persoonlijke uitnodiging. "Wegens het grote succes hebben we het aantal te verkopen toestellen al naar 300 gebracht. Om logistieke redenen kunnen we er niet meer verkopen op een tijdspanne van drie uur. Er wordt ook maar één iPhone per klant verkocht", aldus Patti Verdoodt, woordvoerster van Mobistar .

Mobistar raadt haar klanten dan ook aan om zonder persoonlijke uitnodiging niet naar de exclusieve verkoop te gaan. "Vrijdagochtend zullen er vanaf 10 uur voldoende toestellen te koop zijn in de 150 Mobistar Centers en de 30 Apple Premium Resellers", aldus nog Verdoodt.

Bron: HLN
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Wha?! 6000 Belgen willen 600€ uitgeven aan zo'n iPhone? :eek:

cu-coo, cu-coo, cu-coo...
ooh. shiny.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

En tegelijk maar zagen over hun dalende koopkracht...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

6000 kwakkels
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

tja, waarvoor het vakantiegeld toch allemaal niet goed voor is hé :eek:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Maglor schreef:En tegelijk maar zagen over hun dalende koopkracht...


Hebben daar geen last van, hebben een riante wedde en kunnen nog wel tegen een duwke. Hebben een loon die ruim boven het gemiddelde ligt.
Qbe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 15 nov 2007, 20:10

cloink schreef:Wha?! 6000 Belgen willen 600€ uitgeven aan zo'n iPhone? :eek:

cu-coo, cu-coo, cu-coo...



voor 600 euro heb je al een goedkope laptop en al een basis pc
:-D

Er zijn toch al andere gsm met touchscreen en goeiekoper ^^
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Jama ja, deze is "hip"! :p

nu nog, binnen de week lopen er een pak mee rond en is 'em veel minder hip.

'k snap nog steeds niet wat mensen er aan vinden... 'k heb 'm een paar dagen op leen gehad van iemand, 't is vooral een onhandig groot ding.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... de hype-machine mist wederom zijn doel niet.

Alles wat met een "I" begint lijkt wel de hippe massa aan te spreken.

Zoals
Ipod
Iphone
Idi... oops.

:lol:
Qbe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 15 nov 2007, 20:10

kaween schreef:... de hype-machine mist wederom zijn doel niet.

Alles wat met een "I" begint lijkt wel de hippe massa aan te spreken.

Zoals
Ipod
Iphone
Idi... oops.

:lol:


Roflol :lol2:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Lol, origineel :P

Mja, 600 EUR, dat ding past in je hand en in je chakosh, ik zie mij mijn laptop niet steken in mijn broekzak hoor :P
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

28 Reasons Why Apple’s iPhone s****

Afbeelding

1. At $599, it is ridiculously expensive. (Add in the cost of an AT&T contract and you get close to $1500)

2. Those who want to buy one must sell their soul to evil mega-corporation AT&T.

3. Japan already has technologically superior phones, and they’re far cheaper.

4. Slower internet than the commercials show: “The data experience is going to be very slow. If you’re on a cellular network, [using the Internet] is going to be very slow.”

5. Initial reports indicate that YouTube is slow and crappy using cellular network internet/EDGE. It’s nothing like in the commercials.

6. You cannot remove its battery. Thanks for replicating one of the biggest complaints about the ipod, Apple!

7. The glass touch screen of the iPhone guarantees that thousands of customers who drop their phones will have cracked screens.

8. The touchscreen keyboard s****, according to those who have used the phone.

9. It can’t send MMS picture messages.

10. The camera has little or no options, and the pictures it takes aren’t very good.

11. It lacks proper support for Flash websites. So much for the internet.

12. It can’t record video.

13. “Pinching” pictures to zoom might look neat in commercials, but many reviewers are saying it actually s****.

14. It lacks 3G high-speed data transfer.

15. No songs as ringtones.

16. No GPS.

17. It doesn’t work under 64-bit Windows XP / Windows Vista!!!!!!! Thanks for not including that in your Windows System Requirements, Apple!

18. It only allows for a maximum of 1 picture to be attached to each e-mail you send.

19. It doesn’t have a file browser/organizer.

20. Its default ringtones s****.

21. You can not save documents on it: documents can only be viewed as attachments when they’re sent to your e-mail address.

22. No games!!

23. Its “quick list” dialing s**** compared to traditional speed dialing, which it lacks..

24. Long activation waits: many new iPhone users are reporting that they are being told to wait hours or even days to activate service for their phone. Thanks, AT&T!

25. Heat issues: the iPhone can get very hot when it is in use.
26. Deceptive Ads: Apple has been using models with gigantic hands in their advertisements for the iPhone in an effort to trick consumers into believing it is more compact.

27. Many of the positive press reports about the iPhone are influenced by newspapers and TV networks that simply want to profit from the hypefest, or even worse, reporters who are looking to sell books about the iPhone.

28. It creates incredibly annoying iPhone fanboys.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Een heel aantal van die opmerkingen zijn trouwens niet (meer) van toepassing ...
Qbe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 15 nov 2007, 20:10

Lord Utopia schreef:Lol, origineel :P

Mja, 600 EUR, dat ding past in je hand en in je chakosh, ik zie mij mijn laptop niet steken in mijn broekzak hoor :P


probeer es een iphone in je broekzak te steken (en er mee zitten)? Het is ook nog altijd een groot lomp ding :-D
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Lol, origineel :P

Mja, 600 EUR, dat ding past in je hand en in je chakosh, ik zie mij mijn laptop niet steken in mijn broekzak hoor :P


Mja, ik wil mijn laptop ook niet in mijn broekzak ;) als ik een laptop nodig heb gebruik ik wel een effectieve laptop... iets handiger.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

mja ons moeder wil er ook één. Die van 8MB zoals ze zelf zei ;)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Kemblin schreef:mja ons moeder wil er ook één. Die van 8MB zoals ze zelf zei ;)


Die van ons wil er een om naar de Outlook server van Telenet te verbinden :lol:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

devilkin schreef:
Lord Utopia schreef:Lol, origineel :P

Mja, 600 EUR, dat ding past in je hand en in je chakosh, ik zie mij mijn laptop niet steken in mijn broekzak hoor :P


Mja, ik wil mijn laptop ook niet in mijn broekzak ;) als ik een laptop nodig heb gebruik ik wel een effectieve laptop... iets handiger.
En minder snel kapot!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

11/07 Geen overrompeling bij nachtelijke lancering van iPhone
Vannacht zijn de eerste officiële iPhone 3G-toestellen aan de man gebracht in een Brussels Mobistar Center. Er waren slechts 300 gelukkigen, want er waren ook slechts 300 iPhones in voorraad.

De koffer met de eerste iPhones werd vannacht onder begeleiding van bodyguards en in het bijzijn van Mobistartopman Benoît Scheen binnengebracht op de Guldenvlieslaan in Brussel. Meer dan zesduizend mensen hadden zich geregistreerd op de site van Mobistar, maar een overrompeling bleef uit. Er stond zo'n vijfhonderd man voor de Mobistarwinkel.

Uit de 6.000 registraties werden 150 namen geloot. Zij kregen iets na middernacht als eerste de kans om het hebbeding aan te schaffen. De overige 150 toestellen werden aan de man gebracht aan zij die er al het langst stonden. Meer dan honderd gegadigden moesten afdruipen.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

deej schreef:Die van ons wil er een om naar de Outlook server van Telenet te verbinden :lol:

iPhone for blondes edition? :P
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

meon schreef:Meer dan honderd gegadigden moesten afdruipen.


OWNED.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

28. It creates incredibly annoying iPhone fanboys.


Dat vind ik nog eens de waarheid. Ok, dat er idioten zijn die zoveel geld willen geven aan die overpriced Apple prullen daar heb ik geen probleem mee, maar dat die idioten er aub mee stoppen om hun aankoop tegenover andere mensen te verdedigen.
camille
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 okt 2007, 21:02
Locatie: antwerpen

Tja, de Iphone is gewoon goed. Makkelijk in gebruik en een zeer goed OS. Ik heb de 1 ste generatie en die bevalt mij nog steeds. Ik heb andere gsms gehad die ook straf waren en met meer mogelijkheden maar de Iphone is gewoon perfect voor mij.

Ik gebruik windows , linux en osx. Met osx beleef je plezier aan je werk omdat je ermee direct aan de slag kan. Je moet bv niet wachten tot dat de pc volledig is opgestart door Antivirus en zo. M'n macbook gaat nooit uit en klap ik gewoon dicht. smorgens open doen en ik kan gewoon verder werken. Zalig !
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

geef het gewoon toe apple is overpriced
Dit filmpje bewijst het nog eens.

http://nl.youtube.com/watch?v=IVW2O9BqV_s
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

tjah als je een mac vastpak of een hp, het verschil voel je wel meteen...
ze vergelijken daar trouwens appelen met peren :/ als het goed uitkomt features weglaten en dan later bij een andere vergelijking ze weer bijzetten.

vanwaar die eeuwige apple overpriced discussie, ik hoor hier niemand zagen over IBM bvb

En zolang het verkoopt zijn apple spullen niet overpriced. Waarom verkopen ze? tjah omdat het er gewoon leuk uitziet. Niets overpriced aan, het leuk uitzien is gewoon deel van de prijs ;) Een deel dat jij niet wil betalen en andere mensen wel...
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Uhu, laat die mensen idd maar kopen. Maar please, stop die mensen van het verkopen van die hype aan anderen :) Ik moet niks hebben van Apple. Vind het overigens helemaal niet eens mooi... Hun OS is misschien best wel performant, BSD based noemt dat. En dat verkopen ze dan superduur ;) Sorry, maar BSD is free available :)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Zwaar overpriced idd, en het feit dat men daarvoor de wet op koppelverkoop in vraag stelt bewijst weer maar eens dat politici er niets vanaf weten.

I-pod ..veel te duur ten opzichte van andere mp3'spelers
I-phone veel te duur ....

Voor de helft van de prijs heb je ook een superdraagbare laptop (10" bijvoorbeeld) .
Aangezien ik de doelgroep van de I-phone niet inzie bestempel ik ze maar als 'idioten met teveel geld die graag aandacht willen met hun gehypte toestel'
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Fluppeke schreef:Zwaar overpriced idd, en het feit dat men daarvoor de wet op koppelverkoop in vraag stelt bewijst weer maar eens dat politici er niets vanaf weten.

I-pod ..veel te duur ten opzichte van andere mp3'spelers
I-phone veel te duur ....

Voor de helft van de prijs heb je ook een superdraagbare laptop (10" bijvoorbeeld) .
Aangezien ik de doelgroep van de I-phone niet inzie bestempel ik ze maar als 'idioten met teveel geld die graag aandacht willen met hun gehypte toestel'


;)

I agree.. behalve misschien voor de iPod. Te duur, zeker (vandaar, eentje laten meebrengen uit de USA, direct een pak goedkoper), maar qua usability kan er eigenlijk toch niks aan toppen... 'k heb in de voorbije weken vanalles vastgehad, maar de merendeel moet dringend werken aan hun bedieningsinterface, die zuigt bij de merendeel enorm hard.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Fluppeke schreef:Voor de helft van de prijs heb je ook een superdraagbare laptop (10" bijvoorbeeld) .
Aangezien ik de doelgroep van de I-phone niet inzie bestempel ik ze maar als 'idioten met teveel geld die graag aandacht willen met hun gehypte toestel'


Da's toch altijd zo bij de jeugd van vandaag, ze moeten en zullen het laatste nieuwe hebbedingetje hebben anders denken ze dat ze niet meetellen.
Mijn zoon moet zijn GSM met mij delen, een heel oude Panasonic, maar wel superklein....en daar valt hij pas mee op.
Gelijk een Mini-cooper tussen alle moderne wagens, valt veel meer op :lol:

Afbeelding

Ding is zo groot als een doosje lucifers :lol:
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:Da's toch altijd zo bij de jeugd van vandaag, ze moeten en zullen het laatste nieuwe hebbedingetje hebben anders denken ze dat ze niet meetellen.
Mijn zoon moet zijn GSM met mij delen, een heel oude Panasonic, maar wel superklein....en daar valt hij pas mee op.
Gelijk een Mini-cooper tussen alle moderne wagens, valt veel meer op :lol:
Zou dat gewoon niet de bemoeizucht zijn van u of de gierigheid om geen tweede gsm te kopen? Tegenwoordig kost zoiets niet echt veel, 50 EUR ofzo heb je al een goeie. De mijne kost nu ook zoiets. Uw zoon heeft zo geen privé meer? :)
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Da's nu juist het leuke, mijn vader koopt regelmatig nieuwe GSM's en dan nemen wij de oude.
We gebruiken een GSM waar ze voor dienen, als telefoon verder niks.
Met 5 euri komen we makkelijk een half jaar toe.

Mijn kinderen hun privé is niet hun GSM, alsof daar je leven van afhangt, kom op zeg da's wel heel erg zielig :lol:
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:Da's nu juist het leuke, mijn vader koopt regelmatig nieuwe GSM's en dan nemen wij de oude.
We gebruiken een GSM waar ze voor dienen, als telefoon verder niks.
Met 5 euri komen we makkelijk een half jaar toe.

Mijn kinderen hun privé is niet hun GSM, alsof daar je leven van afhangt, kom op zeg da's wel heel erg zielig :lol:
Privé als in, for my eyes only. Ik gebruik mijn gsm ook gewoon om te bellen en te sms'en, das alles.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik zal er zeker geen kopen,moet niet te veel hebben van die dingen die 'gehyped' worden,die worden dan allemaal peperduur verkocht.
Ik heb een GSM van 50€,mocht ik er een accidentje mee hebben,is er niets aan de hand,dan koop ik mij wel een nieuwe (maar alweer een van ongeveer 50€) .
Er zijn mensen die niet goed worden als er een nieuw modelletje op de markt komt,want dan is die van hen 'niets meer waard'.
Ik doe daar niet aan mee,en ik hoor dat ik er nog veel geld mee uitspaar ook. ik gebruik dit dan voor andere dingen.
Ben ook mobiel te bereiken,zoals iedereen die een GSM heeft,dit is het belangrijkste .
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Ik weet wat je bedoeld, maar mijn kinderen hebben geen privacy als het erop aankomt.
Kinderen kunnen immers niet met privacy omgaan, als ouder moet je de boel in de gaten houden.
Nu is natuurlijk wel de vraag hoe je dat doet.
Ik gebruik de Chinese methode, ik bemoei me nergens mee, maar als ze de regels overschrijden ga ik alles nakijken.
Ergo, ze doen aan zelfcensuur, en ik heb wel eens gecheckt en weet dat ze zelf oppassen.
Zo is er bv een regel dat als ze op een porno site komen dat ze er zelf vandaan moeten gaan en ze het beste even laten weten dat ze er geweest zijn, ze weten dat papa meer weet en ze makkelijk kan afsluiten.
Wel ze doen dat, want als ze er toch zitten sluit ik hun internet af.
Ze weten dat als ze porno willen bekijken op Internet dat we het gaarne laten zien, maar dan wel met uitleg.

Hebben ze privacy? Yep, maar als ik er achter kom dat ze het misbruiken is het weg, heel simpel.
(BTW, werkt perfect en ze zijn er zelf ook gelukkig mee)
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Kinderen behoren *geen* prive-gsm te hebben! Ze hebben namelijk geen idee betreffende de kostprijs, om nog maar over de (als ik me goed herinner bewezen?) schadelijkheid naar hersenes in groei...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Zo denk ik er dus ook over.
Enkel meegeven als het nodig is.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Het grote voordeel van de iPhone is dat er weer honderden spotgoedkope 2e hands gsm's op de markt komen, gisteren voor 70€ een Nokia 6233 gaan halen van iemand die een iPhone gekocht had. Mijn oude Nokia 6021 die ik ook voor een prikje had gekocht was aan vervanging toe :-)
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Zwaar overprijsd al die moderne GSM-toestellen.

Ik heb nog altijd mijn oude Nokia 3310: ik kan er mee bellen en SMS-en (al doe ik dat slechts sporadisch). Het ding werkt nog altijd, en pas als die het niet meer doet koop ik een ander goedkoop toestel.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”