Het grote Homeconnect topic - deel 1
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
download gewoon rechtstreeks home.exe & de dll af...?
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb momenteel hetzelfde voor !! Ik wil de update openen, maar er komt gewoon geen scherm op. Nogthans werkte het deze voormiddag nog.chridarl schreef:Als ik de update wizard uitvoer (die ik heb gehaald van http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/update wizard.exe) dan gebeurt er momenteel niets... 'k zal idd nog even geduld hebben, maar morgen bel ik naar dommel.Ken schreef:Kan je eens "Update wizard.exe" uitvoeren?chridarl schreef:ldf.dat , lds.dat verwijdert en daarna de homelink terug opgestard.
Resultaat: na het ingeven van mijn login gegevens worden er een nieuwe ldf.dat en lds.dat bestand aangemaakt en krijg ik terug de melding 'u kan niet inloggen alvorens uw ADSL signaal geïnstalleerd is'
Misschien is het zo dat je nog een dag moet wachten eer dat Dommel hun files update met je gegevens ofzo?
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
bedoel je bij die link of..?Yargo schreef:Ik heb momenteel hetzelfde voor !! Ik wil de update openen, maar er komt gewoon geen scherm op. Nogthans werkte het deze voormiddag nog.chridarl schreef:Als ik de update wizard uitvoer (die ik heb gehaald van http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/update wizard.exe) dan gebeurt er momenteel niets... 'k zal idd nog even geduld hebben, maar morgen bel ik naar dommel.Ken schreef:Kan je eens "Update wizard.exe" uitvoeren?chridarl schreef:ldf.dat , lds.dat verwijdert en daarna de homelink terug opgestard.
Resultaat: na het ingeven van mijn login gegevens worden er een nieuwe ldf.dat en lds.dat bestand aangemaakt en krijg ik terug de melding 'u kan niet inloggen alvorens uw ADSL signaal geïnstalleerd is'
Misschien is het zo dat je nog een dag moet wachten eer dat Dommel hun files update met je gegevens ofzo?
http://sunlight.schedom-europe.net/upgr ... wizard.exe
-
- Pro Member
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
De download link werkt, maar als ik hem wil openen vanuit mn map, gebeurd er gewoon niets.icekiller2k6 schreef:bedoel je bij die link of..?Yargo schreef:Ik heb momenteel hetzelfde voor !! Ik wil de update openen, maar er komt gewoon geen scherm op. Nogthans werkte het deze voormiddag nog.chridarl schreef:Als ik de update wizard uitvoer (die ik heb gehaald van http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/update wizard.exe) dan gebeurt er momenteel niets... 'k zal idd nog even geduld hebben, maar morgen bel ik naar dommel.Ken schreef: Kan je eens "Update wizard.exe" uitvoeren?
Misschien is het zo dat je nog een dag moet wachten eer dat Dommel hun files update met je gegevens ofzo?
http://sunlight.schedom-europe.net/upgr ... wizard.exe
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
dan download je het rechtstreeks:
http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/homelink.exe
http://sunlight.schedom-europe.net/upgr ... iemens.dll
is altijd de laatste versie
http://sunlight.schedom-europe.net/upgrade/homelink.exe
http://sunlight.schedom-europe.net/upgr ... iemens.dll
is altijd de laatste versie
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Vanaf dat alles 'in orde is' voor de HomeConnect toepassing, vraagt die via je usernaam en paswoord aan de Dommel WebService (die op een Dommel server op het internet draait) hoe het zit met je ADSL connectie. Als die WebService antwoordt dat je ADSL nog niet actief is, dan krijg je de befaamde boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
Je mag nog 1000 keer proberen je software te updaten of je dat files te wissen. Die informatie zit niet daar. Bij Dommel moeten ze hun database aanpassen om aan te geven dat ADSL bij jou in orde is, zodat de WebService dat correct teruggeeft wanneer de HomeConnect software vraagt of jouw ADSL al geïnstalleerd is.
PS: ik zit in hetzelfde stadium. Mijn modem is OK, VOIP is geconfigureerd en afgeschermd. Ik kan bellen, maar niet opgebeld worden. Het is alsof ik nog steeds gerouteerd word naar Belgacom ipv Dommel. Als ik via HomeConnect probeer in te loggen, krijg ik ook de boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
Je mag nog 1000 keer proberen je software te updaten of je dat files te wissen. Die informatie zit niet daar. Bij Dommel moeten ze hun database aanpassen om aan te geven dat ADSL bij jou in orde is, zodat de WebService dat correct teruggeeft wanneer de HomeConnect software vraagt of jouw ADSL al geïnstalleerd is.
PS: ik zit in hetzelfde stadium. Mijn modem is OK, VOIP is geconfigureerd en afgeschermd. Ik kan bellen, maar niet opgebeld worden. Het is alsof ik nog steeds gerouteerd word naar Belgacom ipv Dommel. Als ik via HomeConnect probeer in te loggen, krijg ik ook de boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
-
- Starter
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 07 jun 2008, 12:40
hier nog een "leuke". Gisterenavond kon ik met succes op de homeconnect software, en heb ik o.a. mijn emailadressen kunnen configureren.
Het liep echter mis, toen ik mijn login e-mail adres wou aanpassen. Sindsdien geraak ik opnieuw niet meer op de homeconnect software, en krijg ik de 'u kan niet inloggen alvorens uw ADSL signaal geïnstalleerd is' fout
Men weze gewaarschuwd.....
Het liep echter mis, toen ik mijn login e-mail adres wou aanpassen. Sindsdien geraak ik opnieuw niet meer op de homeconnect software, en krijg ik de 'u kan niet inloggen alvorens uw ADSL signaal geïnstalleerd is' fout
Men weze gewaarschuwd.....
Hoe kunt ge dat controleren op hun webservice?FullHD schreef:Vanaf dat alles 'in orde is' voor de HomeConnect toepassing, vraagt die via je usernaam en paswoord aan de Dommel WebService (die op een Dommel server op het internet draait) hoe het zit met je ADSL connectie. Als die WebService antwoordt dat je ADSL nog niet actief is, dan krijg je de befaamde boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
Je mag nog 1000 keer proberen je software te updaten of je dat files te wissen. Die informatie zit niet daar. Bij Dommel moeten ze hun database aanpassen om aan te geven dat ADSL bij jou in orde is, zodat de WebService dat correct teruggeeft wanneer de HomeConnect software vraagt of jouw ADSL al geïnstalleerd is.
PS: ik zit in hetzelfde stadium. Mijn modem is OK, VOIP is geconfigureerd en afgeschermd. Ik kan bellen, maar niet opgebeld worden. Het is alsof ik nog steeds gerouteerd word naar Belgacom ipv Dommel. Als ik via HomeConnect probeer in te loggen, krijg ik ook de boodschap "u kan niet inloggen alvorens uw adsl signaal geïnstalleerd is".
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Gewoon, door af en toe eens te proberen inloggen in de HomeConnect toepassing.
Edit: net nog eens geprobeerd om in te loggen en nu lukt het! Een uurtje geleden nog niet. En zonder iets van updates te downloaden!
Edit: net nog eens geprobeerd om in te loggen en nu lukt het! Een uurtje geleden nog niet. En zonder iets van updates te downloaden!
Bij mij is het opgelost nu...
Mijn ervaringen:
1) De update wizard die "niet" wilt werken werkt wel, maar heeft gewoon nog ergens in een temp map zijn files zitten... je kan zien dat de siemens dll verplaatst wordt op het moment dat je denkt dat hij niets doet! (maar je kan net zo goed de directe link naar de exe en dll file nemen!)
2) Als je merkt dat het [email protected] account ingesteld blijft en je voip settings nog niet ingesteld zijn... wacht gewoon een goei half uur! (het homelink programma hoeft niet op te staan). Je zult merken dat na een tijdje je voip ledje van de router zal branden en dat ook direct jouw adsl account ingesteld is! Maar blijf uit je router (afmelden)! --> dit was eerst mijn probleem en dan wil het niet lukken...
3) Ik heb nog steeds een error als ik op lijninstellingen klik... maar dit geeft weinig/geen problemen voor te telefoneren aangezien dit toch maar "extra" instellingen zijn... die je zo ook wel in de router kunt ingeven.
Hier dus eindelijk een "tevreden" klant!
Mijn ervaringen:
1) De update wizard die "niet" wilt werken werkt wel, maar heeft gewoon nog ergens in een temp map zijn files zitten... je kan zien dat de siemens dll verplaatst wordt op het moment dat je denkt dat hij niets doet! (maar je kan net zo goed de directe link naar de exe en dll file nemen!)
2) Als je merkt dat het [email protected] account ingesteld blijft en je voip settings nog niet ingesteld zijn... wacht gewoon een goei half uur! (het homelink programma hoeft niet op te staan). Je zult merken dat na een tijdje je voip ledje van de router zal branden en dat ook direct jouw adsl account ingesteld is! Maar blijf uit je router (afmelden)! --> dit was eerst mijn probleem en dan wil het niet lukken...
3) Ik heb nog steeds een error als ik op lijninstellingen klik... maar dit geeft weinig/geen problemen voor te telefoneren aangezien dit toch maar "extra" instellingen zijn... die je zo ook wel in de router kunt ingeven.
Hier dus eindelijk een "tevreden" klant!
Ik ben er achter gekomen dat mijn telefonie niet volledig werkt... met de gsm kan er nar hier gebeld worden maar met een vast toestel niet
Iemand dit probleem ook (gehad)??
EDIT: hanske heef dit dus ook (mss tussen de FAQ zetten?)
Iemand dit probleem ook (gehad)??
EDIT: hanske heef dit dus ook (mss tussen de FAQ zetten?)
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
- Locatie: Schoten
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
de problemen met opgebeld worden zouden vanzelf moeten opgelost geraken, volgens helpdesk kan het tot enkele dagen duren vooraleer het telefoonnr volledig overgezet is zodat je bereikbaar bent vanuit elke telefoonmaatschappij. Ikzelf heb het probleem al sinds maandagavond, nog steeds niet in orde. Soms lukt het heel even, maar nu weer niet. Nog even geduld...sikk schreef:Ik ben er achter gekomen dat mijn telefonie niet volledig werkt... met de gsm kan er nar hier gebeld worden maar met een vast toestel niet
Iemand dit probleem ook (gehad)??
EDIT: hanske heef dit dus ook (mss tussen de FAQ zetten?)
overigens heb de medewerker van de helpdesk de weg naar dit forum getoond... Vonden het zeer interessant en ik ben ervan overtuigd dat ook zij veel uit dit topic kunnen leren... tenslotte kunnen zij rechtstreekse feedback zijn ivm problemen en oplossingen...
Bij mij werkt het niet naar behoren :
Home connect software is eigenlijk nog Beta-software : zitten meerdere ernstige fouten in zoals hier in dit forum gelezen kan worden.
De internetconnectie gaat goed, bellen ook maar opgebeld worden helemaal niet :
- Vanuit Telenet : nummer bestaat niet
- Vanuit Proximus : nummer bestaat niet
- Vanuit Belgacom : belt maar telefoon rinkelt niet
En dit van maandagavond 23/06.
Het 0800 nummer van Dommel is anders ook maar een lachtertje : Van de 20 keer dat ik daarnaar gebeld heb, heb ik 1 maal antwoord gehad.
En het verkorte 7777 nummer geeft uit op een fax...
Opstartpijnen? Misschien maar toch frustrerend...
Home connect software is eigenlijk nog Beta-software : zitten meerdere ernstige fouten in zoals hier in dit forum gelezen kan worden.
De internetconnectie gaat goed, bellen ook maar opgebeld worden helemaal niet :
- Vanuit Telenet : nummer bestaat niet
- Vanuit Proximus : nummer bestaat niet
- Vanuit Belgacom : belt maar telefoon rinkelt niet
En dit van maandagavond 23/06.
Het 0800 nummer van Dommel is anders ook maar een lachtertje : Van de 20 keer dat ik daarnaar gebeld heb, heb ik 1 maal antwoord gehad.
En het verkorte 7777 nummer geeft uit op een fax...
Opstartpijnen? Misschien maar toch frustrerend...
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38
eof ????
And I have always no phone...
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
eof => end of file
voor als dommel mee leest ik ben Meneer Kindt, een van de drie personen is die hier alles zo een beetje in de goede wegen probeert te leiden.
waar jullie een technieker moeten naar sturen.. haast mag
voor als dommel mee leest ik ben Meneer Kindt, een van de drie personen is die hier alles zo een beetje in de goede wegen probeert te leiden.
waar jullie een technieker moeten naar sturen.. haast mag
Laatst gewijzigd door icekiller2k6 26 jun 2008, 19:27, in totaal 1 gewijzigd.
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
tschijnt leest dommel hier mee ja, hallo dommel
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38
Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Heb je de laatste versie van de software ? Even updaten met de updatemanager of even van de links downloaden (ik heb ze nu niet direct bij de hand maar je vindt ze zeker op het forum)Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38
Ja... Versie 1.8.0.0 ...silentkiller schreef:Heb je de laatste versie van de software ? Even updaten met de updatemanager of even van de links downloaden (ik heb ze nu niet direct bij de hand maar je vindt ze zeker op het forum)Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
- Locatie: Schoten
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
best idd alles opnieuw installeren. Alle .dat files wissen of hernoemen, update wizard laten uitvoeren en mss ook best je router fabrieksmatig resetten, om daarna stap 3 van het installatieprogramma te doen, dan wordt alles opnieuw ingesteld.Kristal_be schreef:Ja... Versie 1.8.0.0 ...silentkiller schreef:Heb je de laatste versie van de software ? Even updaten met de updatemanager of even van de links downloaden (ik heb ze nu niet direct bij de hand maar je vindt ze zeker op het forum)Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank Uicekiller2k6 schreef:eof => end of file
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet. Misschien dat je in dit geval best even je huis afbreekt en opnieuw zet, zoveel werk is dat niet
Hier kan ik nog steeds niet inloggen op de homelink...
Nog altijd 'de adsl niet geïnstalleerd'-boodschap.
Heb gisteren gebeld, maar bij hen staat alles normaal en alles zou normaal gezien moeten werken.
Laatste versies gedownload, maar probleem blijft bestaan. Ze zeiden me best nog even af te wachten...
Nog mensen met hetzelfde probleem of iemand een oplossing?
Kan wel op internet, bellen en gebeld worden.
Nog altijd 'de adsl niet geïnstalleerd'-boodschap.
Heb gisteren gebeld, maar bij hen staat alles normaal en alles zou normaal gezien moeten werken.
Laatste versies gedownload, maar probleem blijft bestaan. Ze zeiden me best nog even af te wachten...
Nog mensen met hetzelfde probleem of iemand een oplossing?
Kan wel op internet, bellen en gebeld worden.
Laatst gewijzigd door chridarl 27 jun 2008, 09:54, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Daar zit het probleem volgens mij ook niet in nee, daar heb je gelijk in. Volgens mij zit het eerder in een van die andere twee dat files of een corrupte dll.FullHD schreef:ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Met een corrupte DLL zou je niet eens zo ver geraken. Wat zit er in die twee andere dat files?silentkiller schreef:Daar zit het probleem volgens mij ook niet in nee, daar heb je gelijk in. Volgens mij zit het eerder in een van die andere twee dat files of een corrupte dll.FullHD schreef:ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Met een corrupte dll kan je naar mijn bescheide mening wel zo ver geraken. In die andere twee dat files zitten je instellingen opgeslagen (of je al geregistreerd bent, welke taal etc). Als je die verwijdert kan je de installatie overnieuw doen.FullHD schreef:Met een corrupte DLL zou je niet eens zo ver geraken. Wat zit er in die twee andere dat files?silentkiller schreef:Daar zit het probleem volgens mij ook niet in nee, daar heb je gelijk in. Volgens mij zit het eerder in een van die andere twee dat files of een corrupte dll.FullHD schreef:ldf.dat en lds.dat worden pas aangemaakt als je succesvol geactiveerd bent en probeert in te loggen. Heeft niks met installatie te maken.silentkiller schreef:Er is een fout geslopen tijdens je installatie volgens mij, anders krijg je die error niet
Als je dit toch moet doen is het misschien geen slecht idee om er even alles af te kegelen en heel de installatie opnieuw te doen. Dan ben je zeker dat alles opnieuw start. Moest het dan nog niet werken dan weet je al dat het niet aan je installtie ligt.
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
stekki schreef:is het mogelijk om de stap over te slagen ivm mail adressen aanmaken en dergelijke? Ik gebruik namelijk een hotmail adres daar ik niet meer afhankelijk wil zijn van de provider.
Wat maakt het dan uit ? Je kan er eentje maken en niet gebruiken of eventueel overslaan indien dit kan .
- silentkiller
- Pro Member
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
Dit is geen enkel probleemstekki schreef:is het mogelijk om de stap over te slagen ivm mail adressen aanmaken en dergelijke? Ik gebruik namelijk een hotmail adres daar ik niet meer afhankelijk wil zijn van de provider.
Idd, maar ik vind het "properder" om geen te hebben dan, maar maakt niet uit eigenlijk..Sniffie schreef:stekki schreef:is het mogelijk om de stap over te slagen ivm mail adressen aanmaken en dergelijke? Ik gebruik namelijk een hotmail adres daar ik niet meer afhankelijk wil zijn van de provider.
Wat maakt het dan uit ? Je kan er eentje maken en niet gebruiken of eventueel overslaan indien dit kan .
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U
Dit is het scherm als je Nederlands hebt geselecteerd:
En dit krijg je als je Engels hebt geselecteerd:
Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 17 mei 2008, 09:03
- Locatie: Schoten
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
alles herinstalleren is veel sneller gedaan dan uren te zoeken naar wat je eventueel fout hebt gedaan, niet?FullHD schreef:Mijn afvoer lekt. Wat moet ik doen?glenner05 schreef:best idd alles opnieuw installeren
Huis afbreken en opnieuw zetten!
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38
Thank you very much ! I am going to try tonight !FullHD schreef:Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U
...
Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.
-
- Starter
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38
... And maybe i'll be able to phone !Kristal_be schreef:Thank you very much ! I am going to try tonight !FullHD schreef:Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U
...
Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.
-
- Pro Member
- Berichten: 326
- Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Zou in dit geval niks hebben opgelost want hij zou opnieuw Engels hebben gekozen - wat op zich niet fout is. Trouwens, wie zegt dat ik uren heb zitten zoeken?glenner05 schreef:alles herinstalleren is veel sneller gedaan dan uren te zoeken naar wat je eventueel fout hebt gedaan, niet?