Hallo,
Ik heb bij tomtom ene nieuw navigatiesysteem gekocht...
normaal moet deze HD traffic ready zijn...
Zodat de verkeersimformatie steeds up to date is...
Maar ik weet niet goed hoe ik deze juist moet activeren? en op hun website zie ik er over denk ik?
Weet iemand anders soms hoe dit juist moet?
Groetjes,
Navigatiesysteem TOMTOM 730
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Voor zover ik kan lezen heb je hier GPRS voor nodig... lijkt me een kostelijke zaak dan. Dan ben je beter af met TMC denk ik.benneken2312 schreef:HD traffic ready
-
- Plus Member
werkt TMC nog op de 730? en hoe stel ik dat dna in want vind da nergens weer hoor?r2504 schreef:Voor zover ik kan lezen heb je hier GPRS voor nodig... lijkt me een kostelijke zaak dan. Dan ben je beter af met TMC denk ik.benneken2312 schreef:HD traffic ready
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik dacht dat je bij TomTom zélf een TMC-antenne moest bij kopen.
De link die Blue-Sky geeft is prima voor alle vaste flitslocaties te vinden![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
De link die Blue-Sky geeft is prima voor alle vaste flitslocaties te vinden
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Voor mijn ONE XL was dat in ieder geval zo (al was het toen gratis via een tijdelijke actie). Nu persoonlijk gebruik ik hem zelden... het is weeral een extra kabeltje, zuignapjes op je raam, ... kortom niet echt handig.meon schreef:Ik dacht dat je bij TomTom zélf een TMC-antenne moest bij kopen.
De TMC opties krijg je trouwens pas in je menu als de TMC kabel is aangesloten (onderaan via zo'n 3.5 mm jack).
Dit was de link welke meon vandaag al eerder op de dag bezorgde.meon schreef:Dat ze dan maar eerst eens voor 3G-dekking zorgen. In Nederland heb ik quasi overal 3G-ontvangst via Vodafone, kan je zelfs erg gedetailleerde kaartjes voor vinden, maar bij Proximus moet ik het doen met de klantendienst die zegt "er is voor uw regio nog niets gepland" en dit kaartje. En van verlagingen in tarieven zie ik niets op hun website (ik keek hier, wegens voor mij interessant).
Ik laat m'n GSM echter enkel dataconnecties maken in België. Internationale data-connecties zijn on-ge-lo-fe-lijk duur. Iemand op het werk die in Spanje op vakantie was heeft een beetje (veel?) gebruik gemaakt van data via z'n gsm. Op 1 week 7400 euro verstookt voor 740 MB. Da's toch niet meer normaal eh
Het ging dus over de UMTS dekkingskaart Nederland.