In december 2007 heb ik een discovery-line activering gevraagd bij BGC.
Navraag in de winkel gaf mij de zekerheid dat dit gratis was die periode, net zoals ik ergens op een board had gelezen.
Vermits ik deze lijn nodig had om over te schakelen naar een adsl provider had ik geen behoefte aan Classic.
Ik verwachtte me aldus aan een rekening van 6,85€ per maand en des te groter was mijn verbazing toen vrijdag een brief van BGC in de bus lag.
Er worden mij kosten aangerekend voor een eenmalige activatie van Classic, twv 54,5455€.
Heeft er hier iemand ervaring mee?
Hetzelfde meegemaakt?
Kan ik deze kosten verwerpen, want ik moest helemaal geen Classic hebben, en de activering voor Discovery was gratis.
Mvg,
daxer.
Belgacom hoge factuur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Gewoon eens bellen naar hun gratis nummer.
En kijk hier http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... =discovery misschien ook eens.
En kijk hier http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... =discovery misschien ook eens.
If you can't beat them, confuse them.
Ah zulks blijkt dus al meer te zijn voorgevallen. Bij mij moest er geen technieker aan huis komen daar de lijn er al lag, enkel een activering was noodzakelijk.
Maar bellen is uit den boze, ik heb enkel gsm.
'k Zal dna wel schrijven, mailen of langsgaan.
Mvg,
daxer.
Maar bellen is uit den boze, ik heb enkel gsm.
'k Zal dna wel schrijven, mailen of langsgaan.
Mvg,
daxer.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Je kan veel zeggen van Belgacom ... maar het is wel een gratis nummerdaxer schreef: Maar bellen is uit den boze, ik heb enkel gsm.
'k Heb gebeld en 't is in orde, de kosten van de classic gaan eraf.
Mag slotje op.
Mag slotje op.