Als ex-UPC-klant (met een simpel Easy-abonnement) kom ik vandaag voor 't eerst in aanraking met de Telemeter. Ik zit blijkbaar aan 80% van m'n basislimiet. OK, best mogelijk dat ik in januari al zo "veel" heb geïnternet.
Maar tot mijn verbijstering zal mijn teller pas op 23 februari, over vier weken, op nul gezet worden.
Wil dit zeggen dat mijn "telemeterperiode" altijd op de 23e van de maand ingaat? Dat wil dan ook zeggen dat ik op 4 dagen 80% van mijn limiet zou hebben opgesoupeerd. Quasi onmogelijk, tenzij er een kaper op de kust is.
Het kan best zijn dat ik in januari al 80% gebruikt heb, maar dan verwacht ik wel dat de teller op 31/1 gereset wordt!
Ik snap er niet veel van.. Of zie ik iets over het hoofd? Wat te doen?
Telemeter wordt pas over vier weken op nul gezet??
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dat klopt ja
De Telemeter wordt gereset op je facturatiedatum, in jouw geval de 23ste van de maand
De Telemeter wordt gereset op je facturatiedatum, in jouw geval de 23ste van de maand
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
klik eens op detail bekijken, dan zie je overzicht van hoeveel je dagelijks verbruikt hebt
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Starter Plus
- Contacteer:
OK... Ik was de wifi-beveiligingsinstellingen van mijn vergeten terug in te stellen Van de week had ik de MAC-filter tijdelijk uitgeschakeld om een nieuw toestel te kunnen verbinden. En daar hebben mijn buren blijkbaar ook van geprofiteerd.
Mea culpa!
Mea culpa!
Leuke buren heb jijwoutervhb schreef:OK... Ik was de wifi-beveiligingsinstellingen van mijn vergeten terug in te stellen Van de week had ik de MAC-filter tijdelijk uitgeschakeld om een nieuw toestel te kunnen verbinden. En daar hebben mijn buren blijkbaar ook van geprofiteerd.
Mea culpa!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Stel WPA of WPA2 in... MAC filtering is nu niet echt een super beveiliging.woutervhb schreef:OK... Ik was de wifi-beveiligingsinstellingen van mijn vergeten terug in te stellen Van de week had ik de MAC-filter tijdelijk uitgeschakeld om een nieuw toestel te kunnen verbinden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Sterker nog, het is geen beveiliging, maar enkel een doekje voor de wonde (verkeer wordt namelijk niet eens geëncrypteerd, kan je dus in principe zo uit de lucht filteren).r2504 schreef:Stel WPA of WPA2 in... MAC filtering is nu niet echt een super beveiliging.woutervhb schreef:OK... Ik was de wifi-beveiligingsinstellingen van mijn vergeten terug in te stellen Van de week had ik de MAC-filter tijdelijk uitgeschakeld om een nieuw toestel te kunnen verbinden.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
hmmm MAC-spoofingTomG schreef:Sterker nog, het is geen beveiliging, maar enkel een doekje voor de wonde (verkeer wordt namelijk niet eens geëncrypteerd, kan je dus in principe zo uit de lucht filteren).r2504 schreef:Stel WPA of WPA2 in... MAC filtering is nu niet echt een super beveiliging.woutervhb schreef:OK... Ik was de wifi-beveiligingsinstellingen van mijn vergeten terug in te stellen Van de week had ik de MAC-filter tijdelijk uitgeschakeld om een nieuw toestel te kunnen verbinden.
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Het gekke, of juist vervelende, is dat mijn ene computer niet wil connecteren wanneer ik WPA/PSK/TKIP instel op m'n router. Het is een laptop van een zestal jaar oud, met WinXP nochtans. Met m'n andere computer ik nog wel connecteren. Al vanalles geprobeerd. En na een tijdje geef ik het op, en zet ik de encryptie uit maar wel MAC-filtering aan.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb je deze fixes geladen... http://support.microsoft.com/?kbid=893357woutervhb schreef:Het gekke, of juist vervelende, is dat mijn ene computer niet wil connecteren wanneer ik WPA/PSK/TKIP instel op m'n router.