heb sinds 16:20 geen verbinding meer met internet.
dsl prima, aanmelding radius prima dus ook PPP, kan m'n gateway pingen
maar verder ligt de boel plat.
Denk dat het een algemene storing is, heb hier fixedIP (RDSL range).
Vraag me af of het alleen deze klanten betreft of alle fulldsllers.
Hang al 45 minuten aan de servicedesk maar hoor alleen maar woeste klanken (muziek?) alleen het nieuws tussen door is nuttig.
Meer fulldsllers of ex realdsllers betrokken (of niet?)
fulldsl/realdsl 14/1 sinds 16:20 uit de lucht?
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
misterjo schreef:'t is wel de laatste week dat ik op RDSL zit , heb netconnect bij dommel besteld
had ook rdsl ma had al langer die slimme beslissing genomen. die mannen hadden mij eens bijna een maand zonder internet gezet!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
misterjo schreef:RDSL fixed ip , tielt-winge geen probleem.
't is wel de laatste week dat ik op RDSL zit , heb netconnect bij dommel besteld
Thanks.
Om 20:00 begon het spontaan weer te werken.
Heb fulldsl helpdesk niet kunnen bereiken, heb meer dan een uur met muziek zittem wachten (op speaker): geen response.
Begrijp dat niet, in het verleden hreb ik goede ervaringen met hun helpdesk gehad.