Hallo iedereen,
Wij overwegen om van Scarlet naar Dommel Netconnect over te stappen. Aangezien Dommel onlangs haar prijzen verhoogd heeft, zouden mijn ouders eerst het contract willen lezen voor ze de overstap bevestigen. Kwestie van nog geen telefoonnummer of e-mailadres door te spelen aan Dommel indien ze uiteindelijk niet geïnteresseerd zouden zijn.
Aangezien jullie, fervente Dommel-surfers het contract allemaal per mail als PDF-bestand ontvangen hebben, zou ik willen vragen of iemand mij deze PDF via rapidshare of iets dergelijks zou willen overhandigen. Indien je het per mail wil sturen, stuur ik je via PM mijn e-mailadres.
Alvast erg bedankt
Greetz Schumi
Contract Dommel pdf
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
The system cannot find the file specified.
meon schreef:Volgens http://www.dommel.com/nl/support/faq.php?id=1403 :
http://www.dommel.com/nl/contracten/contract.pdf
Bedankt voor de reacties maar zoals Lord Utopia reeds vermeld heeft, komt er de vermelding "The system cannot find the file specified" te voorschijn.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
I know.
Maar Google to the rescue:
http://209.85.135.104/search?hl=nl&q=ca ... soft:en-US
Voor als 't uit de Google cache verdwijnt, ne copy/paste:
Maar Google to the rescue:
http://209.85.135.104/search?hl=nl&q=ca ... soft:en-US
Voor als 't uit de Google cache verdwijnt, ne copy/paste:
--------------------------------------------------------------------------------
Page 1
KADEROVEREENKOMST DIENSTEN SCHEDOM VOFTUSSEN:De vennootschap naar Belgisch recht, SCHEDOM VOF, devennootschap onder firma schedom, met maatschappelijke zetel te3401 Landen, Sint-Lambertusstraat 87, ingeschreven in hethandelsregister te Leuven onder het nummer 105340, met als ondernemingsnummer BE-0473.230.237;hierna genoemd ’SCHEDOM VOF’EN:SCHEDOM VOFSINT LAMBERTUSSTRAAT 873401 LANDENBEhierna genoemd de ’Klant’NA TE HEBBEN UITEENGEZET HETGEEN VOLGTDat alle onder éénzelfde fakturatie-adres gegroepeerde services en/ofprodukten, waarnaar met één cust-id (= customer-id) wordt verwezen,vallen onder deze kaderovereenkomst. Dit betreft de services en/ofprodukten die in het verleden besteld zijn, zowel als de services en/ofprodukten die in de toekomst nog onder dezelfde cust-id zullen worden besteld.Het betalen van de pro forma faktuur van een service en/of produkt, datonder dezelfde cust-id werd besteld, heeft automatisch tot gevolg datdeze service eveneens onder deze kaderovereenkomst valt.Door inschrijving op de diensten van SCHEDOM VOF en doorondertekening van de kaderovereenkomst, verklaart de Klantmeerderjarig te zijn.In geval van wijziging van vennootschapsvorm of naam van een derbeider partijen zal deze overeenkomst stilzwijgend worden overgedragen.WORDT OVEREENGEKOMEN:Artikel 1 : Voorafgaande bepalingen.Deze kaderovereenkomst is van toepassing op alle producten en dienstendie door SCHEDOM VOF worden aangeboden aan zijn klanten.Deze kaderovereenkomst vormt samen met de specifiekefakturatie-voorwaarden, de specifieke produktvoorwaarden ophttp://www.dommel.com, de SSLA (schedom service level agreement) ende AUP (acceptable use policy) op http://www.dommel.com het geheelvan de contractuele overeenkomst met de Klant.Door de diensten van SCHEDOM VOF te aanvaarden, aanvaardt deKlant dat deze kaderovereenkomst zonder voorbehoud van toepassing isen ziet hij af van de toepassing van de eigen algemene of specifiekevoorwaarden, zelfs indien daarin uitdrukkelijk zou voorzien zijn dat zijexclusief van toepassing zijn.Indien de Klant het contract online of telefonisch gesloten heeft, heeft hijhet recht om, door middel van aangetekend schrijven, aan SCHEDOMVOF te melden dat hij van de aankoop afziet, zonder betaling van eenboete en zonder opgave van een motief, binnen de zeven werkdagen dievolgen op het sluiten van het contract en dit enkel op voorwaarde dat deKlant nog geen gebruik gemaakt heeft van het abonnement.Artikel 2 : Algemene beschrijving van de diensten.2.1. De verschillende diensten van SCHEDOM VOF omvatten onder meerinternettoegang, telefoniediensten, e-mailverkeer, hosting van sites enservers, het voorzien van online backupfaciliteiten en registratie vandomeinnamen. De beschikbare diensten staan beschreven op de site http://www.dommel.com.2.2.1. Als internet accessprovider stelt SCHEDOM VOF de toegang tothet internet ter beschikking van de Klant via adsl/sdsl technologie of viahuurlijnen. Deze toegang is niet beperkt in tijd. Door die toegang kan deKlant websites consulteren op het World Wide Web en beschikt hij overminstens één e-mailadres. Bovendien wordt de Klant de mogelijkheidgeboden om over een persoonlijke homepage te beschikken, die beperktis in grootte en geen commercieel karakter heeft.2.2.2. Als hostingprovider stelt SCHEDOM VOF een vooraf gedefinieerdeplaats op zijn servers (shared hosting) of zijn datacenters (colo- endedicated hosting) ter beschikking van de Klant. De toegang tot dezewebspace is niet beperkt in tijd.Door die toegang kan de Klant zijn website online plaatsen en/of zijne-mail adres(sen) aanmaken. Deze website en/of e-mail adressen wordenactief zodra de nameservers voor de betreffende domeinnaam verwijzennaar deze die worden meegedeeld in de e-mail met account details die deKlant ontvangt na voldoening van de gerelateerde pro forma faktuur.2.2.3. Als domainregistrar stelt SCHEDOM VOF een domeinnaam terbeschikking van de Klant. Door deze registratie heeft de Klant dedomeinnaam in huur voor de ingeschreven periode. Mits koppeling vandeze domeinnaam op een op het internet aangesloten server, kan deKlant gebruik maken van dit domein om hier zijn website en/of e-mailadres(sen) aan te koppelen. De registratie van een bestelde domeinnaamkan enkel gebeuren na verwerking door SCHEDOM VOF van de betalingvan de klant. Indien in de periode tussen de bestelling door de Klant ende verwerking van de betaling door SCHEDOM VOF, de registratie werduitgevoerd door een derde of door de Klant zelf bij een andere firma,biedt SCHEDOM VOF de mogelijkheid om een alternatieve naam te latenregistreren zonder meerkost. Er kan in dergelijk geval onder geen enkelbeding een schadevergoeding of terugbetaling worden geëist voor deverloren registratie.2.2.4. Als telefoonoperator stelt SCHEDOM VOF een of meerdere vastetelefoonlijnen ter beschikking van de Klant. De Klant kan van dezedienst gebruik maken mits hij beschikt over een internetaansluiting vanSCHEDOM VOF en een digitale telefoonadapter (digitel-box), dewelkedoor SCHEDOM VOF mits het voldoen van een waarborg gratis terbeschikking zal gesteld worden aan de Klant gedurende de looptijd vanhet contract.2.3. Om van de diensten van SCHEDOM VOF gebruik te kunnen maken,dient de Klant te beschikken over een computer, een actieve telefoonlijn(PSTN of ISDN) en een aangepaste modem. Bovendien dient de Klant tebeschikken over de noodzakelijke software en kennis ter gebruik vandeze software. De Klant is gehouden zijn uitrusting te configurerenconform de instructies van SCHEDOM VOF.Artikel 3 : Abonnement.3.1. Abonnementsformule: de Klant abonneert zich op de diensten vanSCHEDOM VOF door registratie:a) via de website van SCHEDOM VOF (www.dommel.com) waarbij hijverzocht zal worden de daartoe bestemde formulieren - indien nodig -volledig en correct in te vullen en aan SCHEDOM VOF over te maken, ofb) via aanmelding bij een erkende dealer.--------------------------------------handtekeningkaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 1/7
--------------------------------------------------------------------------------
Page 2
De Klant verbindt er zich toe om identificeerbaar te zijn vanaf deregistratie evenals nadien vanaf het gebruik van de toegang tot hetinternet, het aanmaken van zijn website en/of e-mail adressen en/of hetregistreren van zijn domeinnaam.Dit heeft onder meer tot gevolg dat de Klant zich ertoe verbindt zijntelefoonnummer niet te verbergen of geheim te houden vanaf deregistratie of vanaf elk gebruik van de toegang tot het internet, hetaanmaken van zijn website en/of e-mail adressen en/of het registrerenvan zijn domeinnaam.Door de elektronische verzending of telefonische of rechtstreeksemededeling van gegevens door de Klant aan SCHEDOM VOF, aanvaardtde Klant de bepalingen en voorwaarden van het abonnement die tenallen tijde beschikbaar zijn op de website dan wel verkrijgbaar zijn opaanvraag bij SCHEDOM VOF.De Klant ontvangt van SCHEDOM VOF, na verwerking van de betalingvoor de bestelling, een paswoord evenals een toegangscode die hem instaat zullen stellen toegang te hebben tot het internet en/of hetaanmaken van zijn website en/of e-mail adressen.3.2. Om gebruik te kunnen maken van de internet access- entelefoniediensten van SCHEDOM VOF dient de Klant te beschikken over1 actieve belgacom telefoonaansluiting.Deze kan zowel van het analoge type (PSTN) als van het digitale type(ISDN) zijn. Bij bestelling dient de Klant aan SCHEDOM VOF correctdoor te geven om welk type aansluiting het gaat. Indien de Klant dezeinformatie niet of foutief verstrekte bij bestelling zullen eventuele extrakosten volledig ten laste vallen van de Klant.De abonnementskosten voor deze aansluiting vallen integraal ten lastevan de Klant.3.3. De abonnementen nemen een aanvang NA verwerking van debetaling van de Klant door SCHEDOM VOF.3.3.a. betaling via overschrijving:De verwerking van de betaling gebeurt automatisch indien de Klant dehiervoor op de pro forma faktuur voorziene gestructureerde mededelingop de juiste manier gebruikt bij de overschrijving van de betaling enindien het vermelde faktuurbedrag (incl. BTW) exact wordtovergeschreven. Enkel in dit geval kan een automatische en snelle verwerkinggegarandeerd worden en dit binnen de 24 uur na ontvangst van hetovergeschreven bedrag op de rekening van SCHEDOM VOF.Indien bij de betaling de juiste gestructureerde mededeling en/of hetjuiste bedrag niet werd gebruikt, zal SCHEDOM VOF proberen debetaling zo spoedig mogelijk te linken aan de juiste pro forma faktuur.Doch in dit geval kan geen verwerkingstermijn worden voorop gesteld.3.3.b. betaling via credit card:Bij opgave van betaling via credit card ontvangt de Klant een e-mailwaarin hij aangeeft of hij enkel de faktuur voor de huidige bestelling ofalle fakturen die vanaf deze datum op zijn cust-id worden aangevraagdwenst te voldoen, dan wel verkiest over te gaan tot betaling via overschrijving.De verwerking van de betaling gebeurt automatisch zodra de Klant dezevraag confirmeert. Vanaf ogenblik van confirmatie, zal het bedrag van de openstaandefakturen worden aangeboden aan de firma die de betaalkaart aan deKlant ter beschikking stelt.Automatisch wordt deze betaling al dan niet goedgekeurd.Bij niet-goedkeuring, zal deze actie zich nog 2 maal herhalen over dehierop volgende 24 uur. De verwerking van betalingen via credit cardgebeurt dagelijks om 04u00 en 16u00.Wanneer de goedkeuring van de betaling door SCHEDOM VOFontvangen wordt, zal de setup van de service binnen de 24 uur volgendeop de goedkeuring, plaatsvinden.3.3.c. betaling via domiciliëring:Zolang de domiciliëring die wordt overgemaakt aan de Klant niet volledigrond is, verbindt de Klant er zich toe de fakturen te voldoen viaoverschrijving (zie 3.3.a) en dit voor fakturen opgesteld voor de datumvan voltooiing van de domiciliëringsopdracht (verwerking vangoedgekeurde domiciliëringsopdracht door SCHEDOM VOF).De verwerking van de betaling gebeurt automatisch indien de Klant dedomiciliëring in orde heeft gebracht, dit ook werd goedgekeurd door zijnfinanciële instelling en SCHEDOM VOF hiervan op de hoogte werd gesteld.3.4. Bij niet- en/of te laat betaling van pro forma fakturenIndien bij het verwerken van betalingen een vertraging optreedt bij het indienst stellen van de service kunnen eventueel geleden verliezen in geenenkel geval op SCHEDOM VOF verhaald worden.Voorbeelden van te laat betalingen:- indien een registratie van een domeinnaam verloren gaat en/of dooreen derde wordt ingenomen doordat door de klant i.g.v. betaling viaoverschrijving niet de juiste gestructureerde mededeling en/of het juistefaktuurbedrag werd betaald, waardoor de verwerking vertraging oploopt;- indien de betaling te lang uitblijft na de bestelling, waardoorondertussen de domeinnaam door een derde werd geregistreerd of doorde Klant zelf bij een andere firma;- door annulatie van de domiciliëringsopdracht;- door niet-aanvaarding van de betaling via credit card door de creditcard issuing instelling;- etc.Indien de Klant of zijn financiële instelling zijn domiciliëring annuleert ofindien de Klant een betaling via credit card annuleert, behoudtSCHEDOM VOF zich het recht alle services onder het betreffende cust-idmet onmiddellijke ingang stop te zetten en de betreffende data teverwijderen van haar servers.3.5. Bij een dubbel betaling die werd uitgevoerd door de Klant, kan dezeSCHEDOM VOF hiervan op de hoogte brengen door dit via e-mail [email protected] door te sturen. De Klant dient hierbij duidelijkmelding te maken van:- de datum van beide betalingen;- de bedragen van beide betalingen;- het rekeningnummer van de Klant waarop een eventuele terugstortingkan gebeuren;- de keuze van de Klant om de betaling meteen terug uit te voeren op zijnrekening (hierbij wordt een administratieve kost van 10,00 euroaangerekend) of dat de Klant het teveel gestortte bedrag wenst vrij tehouden voor een bestelling of verlenging in de toekomst (bij deze optiedient bij ontvangst van de volgende faktuur hiervoor een mail verstuurdte worden aan [email protected] waarin de Klant melding doet vandeze overeenkomst samen met het ticketnummer waar dezeovereenkomst betrekking op heeft).--------------------------------------handtekeningkaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 2/7
--------------------------------------------------------------------------------
Page 3
Op basis van deze gegevens zoekt SCHEDOM VOF verder uit of debetaling inderdaad tweemaal op haar rekening werd ontvangen.Artikel 4 : Voorwaarden voor toegang tot de dienst.4.1. Door het bezorgen van een paswoord en toegangscode via e-mail,geeft SCHEDOM VOF de toestemming aan de Klant om zich inverbinding te stellen met zijn dienst van toegang tot het internet en/of webhosting.De Klant verklaart de werking te kennen van de diensten en van hetinternet zelf en de geldende regels voor gebruik op en van het internet te aanvaarden.4.2. Het recht om zich aan te sluiten wordt enkel ten persoonlijke titeltoegekend aan de Klant en is uitsluitend voorbehouden aanmeerderjarige fysieke personen en aan rechtspersonen. De Klant is volledig verantwoordelijk voor het gebruik van zijn toegangtot het internet door een derde, onder meer wanneer deze laatsteminderjarig is.Indien de Klant een rechtspersoon is, hebben uitsluitend zijnwerknemers en aangestelden het recht om zich aan te sluiten.In alle gevallen verbindt de Klant zich ertoe deze kaderovereenkomst tedoen respecteren door elkeen die gebruik maakt van zijn recht op toegang.4.3. Het abonnement kan niet worden overgedragen of afgestaanbehoudens uitdrukkelijk en voorafgaandelijk schriftelijk akkoord vanSCHEDOM VOF.Artikel 5 : Prijzen en betalingsmodaliteiten.Prijzen en betalingsmodaliteiten van het abonnement worden formeelvastgelegd in de dienstspecifieke voorwaarden.5.1. De tarieven voor de door SCHEDOM VOF verleende diensten zijnbeschikbaar en consulteerbaar op de site http://www.dommel.com enkunnen eveneens verkregen worden door aanvraag bij SCHEDOM VOFof de erkende dealers. Deze tarieven omvatten detelecommunicatiekosten en/of het abonnementsgeld. Bij eventueleverschillen gelden de prijzen zoals deze vermeld staan op de website.5.2. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht haar prijzen op elk ogenblikte wijzigen. De nieuwe prijzen worden van kracht 7 dagen na dekennisgeving van de wijziging. De kennisgeving wordt gedaan doormiddel van een mededeling op de website van SCHEDOM VOF, pere-mail of per gewone brief. De online aangekondigde tarieven hebben deoverhand op de schriftelijk medegedeelde tarieven. Indien deprijsverhoging 10% overschrijdt, heeft de Klant het recht om een einde testellen aan het lopend contract op vervaldatum en dit vanaf de datumwaarop de verhoging van kracht wordt door middel van een aangetekend schrijven.5.3. De prijzen van de aangeboden diensten worden per uur, perminuut, per maand, per jaar of een veelvoud hiervan berekend,afhankelijk van het abonnement.5.4. Alle door SCHEDOM VOF toegepaste prijzen worden uitgedrukt inEURO en zijn exclusief BTW, tenzij expliciet anders vermeld.5.5. De Klant die via bankdomiciliering of kredietkaart betaalt, krijgt eenelektronische faktuur voor voldaan (per e-mail) dat als bewijsstuk dient.Bij betaling via overschrijving ontvangt de Klant een elektronische proforma faktuur (per e-mail) op basis waarvan hij, mits juistegebruikmaking van de vermelde gestructureerde mededeling, de betalingkan uitvoeren. Bij de automatische verwerking van de betaling, ontvangtde Klant eveneens een elektronische faktuur voor voldaan (per e-mail)dat als bewijsstuk dient.Indien de Klant een rechtspersoon is of aan het BTW-stelselonderworpen is, staat in de vermelde mail met de elektronische faktuureen link via dewelke de Klant een faktuur per post kan aanvragen.Indien de Klant een factuur op papier wenst, behoudt SCHEDOM VOFzich het recht een maandelijks forfait aan te rekenen voor facturen dieper post moeten verzonden worden. Deze forfait wordt vermeld op dewebsite van SCHEDOM VOF.De Klant kan online zijn internetgebruik en de daarmeeovereenstemmende geschatte verschuldigde bedragen raadplegen, dochdeze bedragen zijn enkel indicatief en niet bindend in hoofde vanSCHEDOM VOF.5.6. De Klant verbindt zich ertoe alle betalingen te verrichten via ¢¡¤£¦¥¨§ £¦© ¢ ¡¤© § ¢ ¨¥¢ "!#§ $ § % § &¦¡¤§ (') "01¥¢ " "¡2 " ¦£ ¡43 $¦5(¡4§ 6¤ ¦§ '7!#£¦©vermelding van de juiste gestructureerde mededeling voor zover dezemodaliteit voorzien is voor de specifieke dienst. Hij meldt zijn keuze bijde registratie.5.7. De pro forma facturen zijn onmiddellijk betaalbaar. Indien deverschuldigde bedragen door toedoen van de Klant niet kunnen wordengeïnd wegens onvoldoende provisie op de rekening of wegensonuitvoerbaarheid van de betalingsopdracht, of meer in het algemeenindien de facturen onbetaald zijn gebleven op de vervaldag, dan is deKlant van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling eenverwijlinterest verschuldigd van 10% per jaar vanaf de factuurdatum.Bovendien brengt een laattijdige betaling van rechtswege en zondervoorafgaande ingebrekestelling een conventionele schadevergoeding meeten laste van de Klant a rato van 10% van het verschuldigde bedrag, meteen minimum van 75 EUR.Indien bij betalingsvertraging aanmaningen worden verstuurd, zaltelkens een administratieve kost van 6,20 EUR verhaald worden op deKlant. Indien een aangetekende zending wordt verstuurd, zal telkens eenadministratieve kost van 10 EUR verhaald worden op de Klant.Artikel 6 : Gedragscode voor de Klanten.6.1. De Klant kan via zijn internetverbinding alle beschikbare websitesconsulteren op het internet, op voorwaarde dat hij de internetregelsrespecteert en dat de eigenaar van de desbetreffende website zijntoestemming daartoe verleent en/of er geen onderbreking van de serviceis in de bezochte website (waardoor deze niet-opvraagbaar is). De Klantheeft daarenboven de mogelijkheid om e-mails te verzenden en teontvangen via het internet.6.2. De Klant aanvaardt dat SCHEDOM VOF niet verantwoordelijk zalzijn voor de annulering of niet-ontvangst van e-mails of elke andereinformatie of voor de niet-bewaring van e-mails of elke andere informatie.6.3. Het gebruik van de internettoegang geschiedt integraal onder decontrole en de verantwoordelijkheid van de Klant, alsook op zijn risico.De Klant is verantwoordelijk voor de installatie van zijn verbinding metde dienst van de internettoegang van SCHEDOM VOF, tenzijuitdrukkelijk anders is overeengekomen door verrekening vaninstallatie-kosten door SCHEDOM VOF.De Klant is gehouden de geldende wettelijke bepalingen te respecterenvanaf het ogenblik dat hij zijn gegevens overmaakt aan SCHEDOM VOF.a) Het is verboden om de diensten van SCHEDOM VOF te gebruiken vooronwettige doeleinden.Het is onder meer, doch niet gelimiteerd, verboden informatie teverzenden en/of beschikbaar te stellen via de website die een onwettig,onjuist, obsceen of beledigend karakter bezit en elke informatie die eenschending inhoudt van de openbare orde en/of de goede zeden evenals85(£¦©@9¢¡4§ ¦AB% £¦ £¦ 8 8 (¥¢£¦¡¤£gebruikers.b) De Klant verbindt zich ertoe de intellectuele rechten, waaronder deauteursrechten die toebehoren aan SCHEDOM VOF of aan derden, te respecteren.--------------------------------------handtekeningkaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 3/7
--------------------------------------------------------------------------------
Page 4
c) De Klant verbindt zich ertoe om geen ongewenste of ongevraagdee-mails te verzenden ("spamming") noch e-mails met publicitair ofpromotioneel karakter indien de bestemmelingen hiervoor geen explicietetoestemming hebben verleend. De Klant verbindt zich er tevens toe omgeen kettingbrieven, junkmail, hoax, enz te verzenden.d) De Klant onthoudt zich ervan om handelingen te stellen van piraterijinzake informatica, waaronder "cracking" en "hacking", ten aanzien vanhet systeem van SCHEDOM VOF of elk ander systeem.6.4. Het is verboden om de diensten van SCHEDOM VOF te gebruikenvoor elke handeling die onder meer, doch niet gelimiteerd, tot gevolg heeft:a) op illegale wijze toegang te nemen tot gegevens van verbondennetwerken, computerfraude te plegen of pogingen daartoe;b) schade toe te brengen aan de goede werking van de diensten vanSCHEDOM VOF of het in gevaar brengen van het gebruik of de capaciteitvan de diensten voor de andere gebruikers, onder andere door hetgenereren van een ongerechtvaardigd grote hoeveelheid berichten die hetnetwerk nodeloos belemmeren of pogingen daartoe;c) de integriteit, vertrouwelijkheid of beschikbaarheid vaninformaticasystemen en gegevens die zijn opgeslagen te beschadigen ofvernietigen, of pogingen daartoe;6.5. Door zich te abonneren op de diensten van SCHEDOM VOF,verbindt de Klant zich ertoe om zich te houden aan de nettiquette en aande regels van goed gedrag ("acceptable use policy") die gelden op denetwerken waartoe hij toegang verkrijgt door SCHEDOM VOF.6.6. SCHEDOM VOF verzoekt zijn klanten alle ongeoorloofde informatiedie toegankelijk is vanaf zijn netwerk te melden, zodat SCHEDOM VOFde nodige en gepaste maatregelen kan nemen om deze informatie te(laten) verwijderen of ontoegankelijk te (laten) maken. Klanten dieinformatie ontdekken die volgens hen ongeoorloofd is, kunnen dat ookrechtstreeks melden aan SCHEDOM VOF via e-mail [email protected], of aan het centraal meldpunt van de gerechtelijkepolitie op het adres [email protected]. SCHEDOM VOF kan in geen geval verantwoordelijk gesteld wordenvoor het gedrag, wettig of onwettig, van klanten of derden die al dan nietmet behulp van zijn diensten handelen.6.8. De Klant verklaart over alle nodige toelatingen te beschikken voor deinhoud die hij verspreidt via zijn website of die hij ingeeft indiscussieforums en dit voor de hele wereld en voor de hele duur van deverspreiding of de invoeging. ¡¤© § ¨£¦%¢¡¤£¦¥¢¡4§ ¦AB% £¦ £¦ 8£ vertrouwelijkheid.7.1. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht voor de gegevens dieverbonden zijn aan de berichten, en meer bepaald de inhoud, herkomsten bestemming ervan, te controleren en analyseren wanneer SCHEDOMVOF goede redenen heeft om te geloven dat deze informatie geheel ofgedeeltelijk een verband vertoont met onwettige of ongeoorloofdepraktijken en/of wanneer het hieromtrent een signaal ontvangt vanwegede bevoegde autoriteiten.Met uitzondering van de gevallen waar de controle wordt uitgevoerd opverzoek van de bevoegde autoriteiten, kan deze controle door SCHEDOMVOF enkel betrekking hebben op berichten die een publiek ofniet-vertrouwelijk karakter hebben, te weten informatie die zich op eenwebsite bevindt zonder beperkte toegang, berichten die deel uitmakenvan publieke discussieforums of informatieve mailings, welkeopsomming niet limitatief is.7.2. SCHEDOM VOF verbindt zich ertoe de nodige maatregelen nementeneinde een goede werking van het informaticasysteem te verzekeren.SCHEDOM VOF kan zich, indien zij dit nodig acht, in dit verbandtoegang verschaffen tot elke communicatie die in het informaticasysteemis opgeslagen.7.3. De Klant verbindt zich ertoe het geheim en vertrouwelijk karaktervan zijn paswoord en zijn toegangscode te bewaren en deze niet mee tedelen aan een derde. Ieder gebruik van de identificatiegegevens verlooptonder de volledige verantwoordelijkheid van de Klant. In geval vanverlies, diefstal of frauduleus gebruik van een van deze gegevens, dientde Klant SCHEDOM VOF binnen de kortst mogelijke tijd te verwittigenvia het telefoonnummer +32 70 224 305 (fax) of via e-mail aan [email protected]. De door de Klant aan SCHEDOM VOF meegedeeldepersoonsgegevens worden geregistreerd in de bestanden van SCHEDOMVOF en worden slechts verwerkt in het kader van deinformatiecampagnes of promoties die verband houden met deproducten en diensten van SCHEDOM VOF.De persoonsgegevens van de Klant worden eveneens gebruikt doorSCHEDOM VOF met het oog op het beheer van de dienst die SCHEDOMVOF levert aan de Klant, in het kader van marktstudies enklantenbeheer evenals met het oog op de uitvoering van de overeenkomsttussen SCHEDOM VOF en de Klant.SCHEDOM VOF verbindt er zich toe de persoonsgegevens van de Klantniet mee te delen aan derden, behalve op vraag van de bevoegdegerechtelijke autoriteiten.7.5. De Klant beschikt over een recht op inzage en verbetering van depersoonsgegevens via het crm-systeem van SCHEDOM VOF:https://crm.schedom-europe.net. Via dit systeem kan een aanpassingworden uitgevoerd aan de naam en het e-mail adres (ook login voor ditsysteem) van de eerste en tweede contactpersoon.7.6. Ingeval de administratieve gegevens van de Klant zouden wijzigen,dan is deze gehouden SCHEDOM VOF hiervan in kennis te stellenbinnen de 15 dagen vanaf deze wijziging. Andere aanpassingen dan dezeaan de contactpersonen of hun e-mail adres(sen), dienen schriftelijk teworden meegedeeld aan SCHEDOM VOF (via e-mail [email protected] vanop het e-mail adres van de vermeldecontactpersoon, via een ondertekende fax op het nummer +32 70 224305 of via reguliere post).Aanpassingen via e-mail worden enkel aangenomen indien deze onsbereiken vanop het contact e-mail adres in de database van SCHEDOM VOF.--------------------------------------handtekeningkaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 4/7
--------------------------------------------------------------------------------
Page 5
Indien de Klant een rechtspersoon is, worden aanpassingen in decontactgegevens enkel aanvaard via schrijven en dit op briefhoofding vande rechtspersoon, ondertekend door een persoon die de rechtspersoonwettelijk mag vertegenwoordigen.7.7. De Klant verklaart er zich mee akkoord SCHEDOM VOF ten allentijde tijdig van wijzigingen op de hoogte te stellen. Indien SCHEDOMVOF de Klant niet kan bereiken via de door de Klant voorziene gegevensin de database, treft SCHEDOM VOF in deze geen enkele fout en zal zijhiervoor niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld. In geschillen ofnegatieve gevolgen die hier al dan niet rechtstreeks gevolg van zijn, kan§ 8' £ £¦ 8' £ ¦ %¢£ £¦ 83¦$ 5( ¥¨£¦ £¦¡¤' "£¦¥¨§ ('¡ "¡¤¥¢£¦ 8' £ &¦§ 3¦©£¢¥¤§¦© VOF.Artikel 8 : Recht op controle door de toegangsleverancier.8.1. SCHEDOM VOF biedt de Klant de mogelijkheid om te beschikkenover een persoonlijke homepage en/of full website (via de hostingformules).De Klant is verantwoordelijk voor de inhoud van zijn website (hierinbegrepen de eventuele hyperlinks die de Klant op zijn site zou plaatsen)en dient de geldende Belgische wetten en reglementering te respecteren.SCHEDOM VOF kan de inhoud van de documenten op hetinformaticasysteem dat het gebruikt om de dienst te verlenen, controleren.8.2. SCHEDOM VOF kan elke Klant uitsluiten van de via SCHEDOMVOF toegankelijke services, zonder voorafgaande ingebrekestelling, metonmiddellijke ingang en zonder dat dit aanleiding geeft tot het recht opschadevergoeding, wanneer blijkt dat de Klant zich niet zou gedragenvolgens de regels en praktijken van goed gebruik.De Klant wordt binnen een redelijke termijn op de hoogte gebracht vanzijn uitsluiting via e-mail op het contact-adres in de database.SCHEDOM VOF stelt de voorwaarden vast binnen dewelke de Klantopnieuw kan deelnemen aan de services van SCHEDOM VOF.8.3. Indien blijkt dat de homepage van de Klant strijdig is met degeldende Belgisch wetgeving, kan SCHEDOM VOF de toegang tot deonwettige homepage opschorten en heeft zij bovendien het recht om de" ¦£ ¡4£ £¦ ( ¢ "!3¦©" (!#§ ¥¢¥¢£ % % § 6 #£¦ 8 @© "!# © § 3 $¦58© £B ¢£¦& § (¥¢§ '¦£¦ 8§ 85(£¦©( ¥¢£ £¦%van de Klant, zonder dat deze recht heeft op schadevergoeding.Artikel 9 : Beperking van de verantwoordelijkheid van SCHEDOM VOF.9.1. SCHEDOM VOF kan op geen enkele manier verantwoordelijk gesteldworden voor het niet-werken van de aangeboden service. De servicewordt aangeboden AS IS, tenzij voor de services waar de SSLA (schedomservice level agreement) uitdrukkelijk van toepassing is.9.2. SCHEDOM VOF is niet verantwoordelijk voor de inhoud van demededelingen uitgaande van en/of bestemd voor de Klant, tenzij dezemededelingen op een rechtmatige wijze afkomstig zijn van SCHEDOM VOF.9.3. De toegang tot het internet en/of de servers en het telefoonnetwerkvan SCHEDOM VOF is beschikbaar 24 uur op 24 uur, 7 dagen op 7,behalve in het geval van onderbrekingen die vereist zijn omonderhoudswerken uit te voeren, voor ontwikkelingen of verbeteringen ofandere activiteiten die SCHEDOM VOF zou wensen uit te voeren.SCHEDOM VOF is geen enkele schadevergoeding verschuldigd voordergelijke onderbrekingen.SCHEDOM VOF kan bovendien niet uitdrukkelijk noch stilzwijgendwaarborgen dat de dienst in staat is om in te spelen op de eventuelebehoeften en verwachtingen van zijn klanten.9.4. SCHEDOM VOF kan de dienst geheel of gedeeltelijk en zonderverwittiging opschorten naar aanleiding van een gebeurtenisonafhankelijk van haar wil, onderhoudsactiviteiten of storing of defect.Deze onderbrekingen kunnen geen aanleiding geven tot recht opschadevergoeding voor wie dan ook. SCHEDOM VOF informeert zijnklanten omtrent ingrijpende onderbrekingen binnen een redelijke termijn.9.5. SCHEDOM VOF biedt geen enkele garantie op en kan nietverantwoordelijk gesteld worden voor de geleverde dienst of de informatiedie door zijn tussenkomst wordt verspreid. SCHEDOM VOF kan nietverantwoordelijk gesteld worden voor de transacties tussen een derde ende Klant. Het kan in geen enkel geval betrokken worden in deovereenkomst gesloten tussen de derde en de Klant.9.6. In geen geval, zelfs niet in geval van nalatigheid, kan SCHEDOMVOF verantwoordelijk gesteld worden voor minwaarden, kwaliteitsverlies,defecten of lacunes, onderbrekingen, onvolkomenheden, diefstal enbeschadiging veroorzaakt aan het informaticasysteem, al dan niet dooreen derde, behoudens in geval van bedrog of opzet. SCHEDOM VOF kanniet verantwoordelijk gesteld worden voor het verlies van opgeslagenelektronische gegevens op het voor de dienst gebruikte systeem of voorschade of geleden verliezen die gevolg zijn van het niet-leveren van deaangeboden diensten, tenzij expliciet anders vermeld bij de productbeschrijving9.7. Vanuit een meer algemeen oogpunt en binnen de strikt wettelijkebeperkingen kan SCHEDOM VOF niet verantwoordelijk gesteld wordenvoor schade, welke ook haar oorzaak of aard is, die de Klant geleden zouhebben als gevolg van het gebruik van de toegang tot het internet.9.8. De Klant is als enige verantwoordelijk voor elke verzending vanvertrouwelijke gegevens uitgevoerd door middel van de diensten vanSCHEDOM VOF, met uitdrukkelijke uitsluiting van elkeverantwoordelijkheid van SCHEDOM VOF.9.9. De Klant neemt alle nodige maatregelen om het vertrouwelijkekarakter en de integriteit van zijn gegevens te beschermen.Ongeacht de naleving van de geldende wetgeving en van artikel 7 vandeze kaderovereenkomst, kan SCHEDOM VOF niet verantwoordelijkgesteld worden voor de verspreiding van in het informaticasysteemopgeslagen vertrouwelijke gegevens, waarvan gebruik wordt gemaaktvoor de dienst.De Klant verbindt zich ertoe zijn gegevens en software te beschermentegen eventuele virussen, ’bugs’ of andere schadelijke elementen die zichmogelijk via het internet verspreiden.In elk geval kan SCHEDOM VOF niet verantwoordelijk gesteld wordenvoor schade toegebracht aan de Klant door virussen, ’bugs’ of andereschadelijke elementen die zich mogelijk via het internet verspreiden doortoedoen van derden.--------------------------------------handtekeningkaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 5/7
--------------------------------------------------------------------------------
Page 6
9.10. De Klant is aansprakelijk voor schade, rechtstreeks ofonrechtstreeks, materieel of immaterieel, die is toegebracht aanSCHEDOM VOF door hemzelf of door een derde die gebruik maakt vandiens paswoord en/of toegangscode of nog door een persoon waarvoorhij verantwoordelijk is.De Klant verbindt zich ertoe SCHEDOM VOF schadeloos te stellen en tevrijwaren voor elke vordering, eis of veroordeling tot schadevergoeding oftot welke bedragen dan ook waartoe SCHEDOM VOF gehouden zou zijnals gevolg van het gebruik van de toegang tot het internet door de Klant(bijv. wegens zijn gedrag of de berichten die de Klant zou verspreiden op internet).Artikel 10 : Overmacht.In geval van overmacht, i.e. elke gebeurtenis die als zodanig gewoonlijkerkend is door de rechtspraak, is de Klant, noch SCHEDOM VOFverantwoordelijk voor schade veroorzaakt door de niet-nakoming of devertraging bij de nakoming van de verplichtingen die voortvloeien uit de overeenkomst.Als overmacht wordt aanzien, zonder hiertoe beperkt te zijn,onderbreking van de engergietoelevering, storingen in decommunicatieverbindingen, oorlog, oproer, natuurrampen ofreglementeringen en handelingen van de nationale of vreemde overhedenen alle andere omstandigheden buiten de wil van SCHEDOM VOF.Worden niet beschouwd als gevallen van overmacht: het financieelonvermogen van de Klant om zijn abonnementskosten of andere kostente voldoen, storingen in de uitrusting van de Klant (software ofhardware) of in de telefoonlijnen of andere communicatiemiddelen vande Klant.Artikel 11 : Opschorting van het abonnement.11.1. SCHEDOM VOF heeft het recht om alle diensten onder hetbetreffende cust-id van de Klant met onmiddellijke ingang, vanrechtswege en zonder ingebrekestelling noch schadevergoeding, tijdelijkte blokkeren: § (¥¢§ £ 8¥¢£¢¡% (©A A¦ 8 ¤£ § 6 $ " (© ¡4 $ © @£ % £B ¦£ ¡49¢% § $¦5(© § '¦£¦ 76¤£ ' £¦ (3SCHEDOM VOF niet, onjuist of onvolledig naleeft;- in geval van gedeeltelijk of volledige niet-betaling van het pro formafactuurbedrag binnen de voorziene termijn, of ingeval SCHEDOM VOFmeent dat de solvabiliteit van de Klant ernstig in twijfel kan getrokken worden; § (¥¢§ £ 8¥¢£¢¡% (©¥£ § 6¤ 8 ¢ ¨¥¢ "!#§ $ § % § &¦¡¤§ (')5(£¦¡¤¡4 "£ 9¢©" "¡4¥¢ ©¥¨£7 ¢£ © % § ('volledig uitgevoerd werd; § (¥¢§ £ 8¥¢£¢¡% (©A A¦ 8 "01!#£ £¦¡¤¥¢£ ¡4£B ¦ ¤£ § 6¤ 8 ¢£ © % § (' £ § $¦¡¤£¦¥¨§ ©$ ¡¤¥contesteert;- in geval van niet-naleving van de gebruiksvoorwaarden door de Klant;- in geval van bewijs of ernstig vermoeden van fraude door de Klant;- of indien de Klant bij zijn abonnementsaanvraag onjuiste, onechte ofonvolledige informatie verstrekt heeft of indien de Klant nagelaten heeftom belangrijke wijzigingen met betrekking tot de verstrekte informatie te melden.11.2. De eventuele kosten voor de opschorting zijn ten laste van de Klant. ¡¤© § ¨£¦%§¦©¨§ " "¡¤© § 6¤¥¨§ ' £B ¢£¦& § (¥¢§ '¦§ (') ¦ 85(£¦©abonnement.12.1. Indien de Gebruiker zich binnen de vijftien (15) dagen volgend opde opschorting van het abonnement door SCHEDOM VOF niet in regelgesteld heeft, heeft SCHEDOM VOF het recht om het abonnementonmiddellijk op te zeggen, per brief of e-mail gericht aan de Klant,zonder voorafgaande kennisgeving noch schadevergoeding.¦ § £¢¡% (©¥£ %¢ " "¡4 0 ' (¥¢£¦% § 6¤ # 8¥¢£ £ £B ¢£ &¦§ (¥¢§ ' § (' § aangetekend schrijven, in kennis gesteld worden van het voornemen vanSCHEDOM VOF. De Klant zal tevens in gebreke gesteld worden omtrenthet nakomen van zijn verplichtingen en verzocht worden om zich binnende kortst mogelijke termijn in regel te stellen.Artikel 13 : Duur, einde en opzegging van het abonnement.13.1. Een abonnement wordt steeds afgesloten voor onbepaalde duur.Abonnementen van internet- en telefonie-aansluitingen zijn steeds voorde periode van minimum 1 jaar. "Major,Governor,Senator,President enResellable Domains" kunnen niet meer worden verlengd. Abonnementen van dedicated of co-located hosting zijn steeds voor deperiode van minimum 1 jaar, tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk andersgoedgekeurd door SCHEDOM VOF.Deze abonnementen zijn betaalbaar op maandelijkse, drie-maandelijkse,half-jaarlijkse, jaarlijkse of twee-jaarlijkse termijnen. Betalingen opmaandelijkse en drie-maandelijkse basis dienen steeds te gebeuren via¥¢ "!§ $¦§ % § & ¡4§ (') "01 £¦© % § '7!#£¦©@$¦¡¤£¦¥¢§ ©card.13.2. SCHEDOM VOF heeft het recht om alle diensten onder hetbetreffende cust-id van de Klant tijdelijk op te schorten zoals beschreven§ 85(£¦©@ ¡¤© § ¨£¦%§¦ ¦ ¦"015(£¦©@ " (£ !#£¦ (©© "!# © § 3 $¦58© £B ¢£ &¦§ (¥¢§ ' £¦ rechtswege, zonder voorafgaande ingebrekestelling en zonder recht opschadeloosstelling, indien de Klant in staat van faillissement verklaardis, indien het faillissement van de Klant aangevraagd is, indien de Klantin staat van kennelijk onvermogen gesteld is of daarvoor een aanvraaglopende is, indien de Klant een gerechtelijk akkoord aanvaard heeft,indien hij in staking van betaling verkeert, onder curatele of bewindgesteld is of indien men kan vermoeden dat de Klant, om welke redenook, niet in staat zal zijn om de uit een abonnement voortvloeiendebetalingsverplichtingen na te komen. Deze opzegging doet geen afbreukaan de plicht van de Klant tot betaling van alle verschuldigde bedragen.13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerstecontractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gerichtte worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in dehieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand inacht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaaktworden op [email protected], via een ondertekende fax op het nummer+32 70 224 305 of via reguliere post.Opzeggingen via e-mail worden enkel aangenomen indien deze onsbereiken vanop het contact e-mail adres in de database van SCHEDOM VOF.Indien de Klant een rechtspersoon is, worden opzeggingen enkelaanvaard indien deze zijn opgemaakt op briefhoofding van derechtspersoon en ondertekend zijn door een persoon die derechtspersoon wettelijk mag vertegenwoordigen.Artikel 14 : Bewijsvoering.14.1. SCHEDOM VOF en de Klant komen overeen dat elke communicatietussen hen via e-mail naar het contact e-mail adres in de database vanSCHEDOM VOF dezelfde waarde zal bezitten als een geschreven enondertekende brief.--------------------------------------handtekeningkaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 6/7
--------------------------------------------------------------------------------
Page 7
14.2. SCHEDOM VOF en de Klant komen overeen dat de informatie metbetrekking tot mededelingen, overeenkomsten en betalingen die doorSCHEDOM VOF op een duurzame drager opgeslagen is bewijskrachtig istot bewijs van het tegendeel.Artikel 15 : Betwistingen.15.1. Met betrekking tot de overeenkomsten die door dezekaderovereenkomst geregeld worden, evenals met betrekking tot dekaderovereenkomst zelf is het Belgisch recht van toepassing.15.2. Elke betwisting met betrekking tot deze overeenkomsten ofkaderovereenkomst die niet op minnelijke wijze kan worden beslecht, zaltot de uitsluitende bevoegdheid behoren van de Belgische rechtbanken,en meer bepaald van de rechtbanken te Hasselt.Artikel 16 : Algemene bepalingen.16.1. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht voor om dezekaderovereenkomst te wijzigen of te vervolledigen, op voorwaarde dat hetde Klant minstens vijftien (15) dagen voordat de wijziging van krachtwordt, in kennis stelt door middel van een bericht op de webpagina(http://www.dommel.com) of een e-mail. Indien de Klant een wijzigingaan de kaderovereenkomst weigert, kan hij het contract opzeggen tot dedatum waarop de nieuwe kaderovereenkomst in werking treedt, metingang op die datum en zonder hierdoor aanspraak te kunnen maken opeen terugbetaling van de nog openstaande periode van zijn dienst(en).Deze kaderovereenkomst is onderhevig aan wijziging. De Klant heeft deplicht om zich op de hoogte te stellen van deze kaderovereenkomst en zeregelmatig te raadplegen op http://www.dommel.com.Het gebruik van de toegang tot het internet en/of de hosting-accountdoor de Klant na de voormelde kennisgeving van deze wijzigingenimpliceert dat de Klant de nieuwe kaderovereenkomst heeft aanvaard.16.2. SCHEDOM VOF heeft in alle omstandigheden het recht om deprocedure van aansluiting op het netwerk te wijzigen. De Klant wordthierover voorafgaandelijk geïnformeerd via e-mail en via de website (http://www.dommel.com).SCHEDOM VOF is niet verantwoordelijk voor eventuele kosten die deKlant zou dienen te maken om op het netwerk aan te sluiten na eenwijziging in de telefoonnummers of in de aansluitingsprocedure.16.3. Indien een bepaling van de kaderovereenkomst nietig is of zouworden verklaard, dan doet dit geen afbreuk aan de geldigheid van deandere bepalingen. Een nietige bepaling zal vervangen worden door eenandere bepaling.16.4. Enkel de Nederlandstalige en Engelstalige versie van dezekaderovereenkomst zijn authentiek en rechtsgeldig.16.5. Deze kaderovereenkomst dient SCHEDOM VOF binnen de 30dagen na datum van verzending ondertekend te bereiken. IndienSCHEDOM VOF deze kaderovereenkomst niet tijdig en/of nietondertekend terugkrijgt, heeft zij, na hiervan de Klant schriftelijk op dehoogte te hebben gebracht, het recht alle accounts die hierop vantoepassing zijn op non-actief te zetten en deze uiterst 14 dagen naverzenddatum van het schrijven te verwijderen.Artikel 17 : Specifieke bepalingen.17.1. Bij het gebruik van een colocation of dedicated oplossing voorzietSCHEDOM VOF ruimte in haar datacenter voor de installatie van doorde Klant gehuurde (dedicated services) of aan de Klant toebehorendeapparatuur (colocation). De toegang tot deze apparatuur kan enkelonder begeleiding van een medewerker van SCHEDOM VOF en dientminstens 4 werkuren op voorhand te worden aangevraagd via een emailaan [email protected]. De toegang tot het datacenter is mogelijk opwerkdagen van 09.00 tot 19.00 uur, tenzij anders overeengekomen metSCHEDOM VOF via het gebruik van een 24/7 onderhoudscontract.Op het einde van de maand zal voor deze services een pro forma faktuurworden opgesteld voor de eventueel te veel gebruikte datatransfer. Deingesloten maandelijkse datatransfer per type oplossing is steeds terugte vinden via http://www.dommel.com. De-montage van de apparatuuris enkel mogelijk mits betaling van alle op dat moment openstaandeproforma-facturen voor de cust-id waaronder het colocation of dedicatedserver product werd besteld. Op alle colocation en dedicated serveroplossingen is de SSLA van toepassing. Deze is op aanvraag beschikbaarbij SCHEDOM VOF.17.2. De telefoniediensten van SCHEDOM VOF zijn enkel mogelijk alsextra dienstverlening op een SCHEDOM VOF internetaansluiting. Voorhet gebruik van deze dienst zal de Klant gratis een digitaletelefoonadapter (digitel-box) ter beschikking gesteld worden mits hetvoldoen van een waarborg. Deze waarborg zal integraal wordenteruggestort op het rekeningnummer van de Klant op voorwaarde dat:a) alle openstaande proforma facturen voor de cust-id waaronder deaansluiting werd besteld werden voldaan.b) de digitel-box en bijhorende stroomadapter in oorspronkelijke staatdoor SCHEDOM VOF werden ontvangen binnen een termijn vanmaximaal 15 dagen nadat het contract een einde heeft genomen.In geval van een stroomonderbreking zal de Klant geen gebruik kunnenmaken van de telefoniediensten noch de noodnummers kunnen vormenindien de Klant niet meer beschikt over een belgacom telefoonabonnement.De Klant zal kunnen beschikken over 2 telefoonnummers, nl hetnummer dat door belgacom werd toegewezen aan de lijn waarop deinternetaansluiting afgeleverd werd en een nummer dat door SCHEDOMVOF zal verstrekt worden aan de Klant. Dit telefoonnummer is geeneigendom van de Klant en zal ook niet kunnen worden overgenomendoor de Klant bij het beeindigen van het contract.Telefoniediensten kunnen enkel worden geinstalleerd indien de Klanteen aansluitpunt voor 220V voorziet binnen de straal van 1 meter van dedigitel-box. De aansluiting voor LAN en telefoontoestel dienen zich inhetzelfde lokaal te bevinden en mogen maximaal 5 meter verwijderd zijnvan de digitel-box. Indien aan deze voorwaarden niet voldaan is, kan deKlant ervoor kiezen om zelf bekabelingswerken uit te voeren alvorens totinstallatie over te gaan. Deze werken kunnen ook door de installateursvan SCHEDOM VOF worden uitgevoerd waarbij de kosten integraal tenbelope van de Klant zijn.Alle rechten voorbehouden.voor akkoord,--------------------------------------handtekeningSCHEDOM VOF30/11/2005kaderovereenkomst diensten schedom vof voor SCHEDOM VOF v3.4 (30/11/2005) -- pagina 7/7
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Geen speciale/rare dingen voor zover ik weet, maar in de tekst van u zitten op sommige plaatsen symbolen ipv letters, ik hoop dat dat met mijn pdf niet het geval ismeon schreef:Staan daar zo speciale dingen in?
Ander hang 'm hier als bijlage als je wilt?

Edit: ff PDF verwijderd, aangezien die man zijn gegevens er nog instonden. Was ik vergeten

Laatst gewijzigd door Burny 21 nov 2007, 15:54, in totaal 1 gewijzigd.
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
U weet - Mr. Bosmans - dat daar uw adresgegevens en zo instaan ?Burny schreef:Geen speciale/rare dingen voor zover ik weet, maar in de tekst van u zitten op sommige plaatsen symbolen ipv letters, ik hoop dat dat met mijn pdf niet het geval is
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb zo het gevoel dat dit contract in het bijzonder niet van hem is 


I need you!!!Burny schreef:Edit: ff PDF verwijderd, aangezien die man zijn gegevens er nog instonden. Was ik vergetenLater deze week zet ik een blanco online.

herbij contract, wel in txt format zodat ik mooi al mijn gegevens er kon uithalen:)
- Bijlagen
-
- contract-n2l.txt
- contract NL dommel
- (44.17 KiB) 28 keer gedownload
Origineel blanco contract in PDF.
Hang het misschien ergens aan een sticky ofzo. De vraag komt hier toch regelmatig voor.
Hang het misschien ergens aan een sticky ofzo. De vraag komt hier toch regelmatig voor.
- Bijlagen
-
- dommelcontract-nl.pdf
- Blanco Contract Dommel PDF
- (274.21 KiB) 29 keer gedownload


-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Was idd niet van mij. Sorry, was dit topic vergeten, maar ik zie dat er ondertussen al een blanco is gepostmeon schreef:Ik heb zo het gevoel dat dit contract in het bijzonder niet van hem is
I need you!!!Burny schreef:Edit: ff PDF verwijderd, aangezien die man zijn gegevens er nog instonden. Was ik vergetenLater deze week zet ik een blanco online.
