Mails buiten outlook bekijken

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Hallo,

Ik heb momenteel een heleboel mails (Outlook 2003) op mijn soon-to-be-ex laptop staan. Ik zou deze graag meenemen naar mijn nieuwe laptop. Het is echter niet de bedoeling om deze in Outlook te importeren op mijn nieuwe laptop. Ik wil gewoon deze mails nog kunnen consulteren zonder ze in Outlook te moeten importeren.

Ik heb op Google al gezocht op pst reader/viewer maar las ergens dat het .pst formaat beschermd is en enkel gelezen kan worden via Outlook zelf.

Zijn er manieren om dit toch te realiseren ?

Alvast bedankt !

Uzzi
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Als outlook geinstalleerd is, kan je blijkbaarmet ABC Amber Outlook Converter de emails omzetten naar pdf/word/... maar dat is betalend en de trial zou max 10 paginas/keer converteren Xena zou oa pst kunnen omzetten naar XML en is gratis.

Maar kunt ge niet gewoon alle mails selecteren en bestand->opslaan als ... doen?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

kUmbro schreef:Als outlook geinstalleerd is, kan je blijkbaarmet ABC Amber Outlook Converter de emails omzetten naar pdf/word/... maar dat is betalend en de trial zou max 10 paginas/keer converteren Xena zou oa pst kunnen omzetten naar XML en is gratis.

Maar kunt ge niet gewoon alle mails selecteren en bestand->opslaan als ... doen?
opslaan als *.txt bijvoorbeeld.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Dave
Pro Member
Pro Member
Twitter: davefrombelgium
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

En dezelfde vraag voor Lotus Notes?
Frank1234
Starter
Starter

je kan ze gewoon in een pst file saven (archiveren), deze op dvd of cd zetten. Zelfde voor notes. Die moet je wel importeren in outlook
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Uzzi schreef:Ik wil gewoon deze mails nog kunnen consulteren zonder ze in Outlook te moeten importeren.
Als je toch Outlook hebt... wat is dan het probleem om een extra PST file te openen (ik weet niet wat je verstaat onder importeren, maar je kan dus perfect meerdere PST files open hebben zonder dat je die message moet opnemen in je hoofd PST).
PHO
Pro Member
Pro Member

Frank1234 schreef:je kan ze gewoon in een pst file saven (archiveren), deze op dvd of cd zetten. Zelfde voor notes. Die moet je wel importeren in outlook
Je hoeft niks te importeren in outlook.

Als je een pst file wenst te consulteren, dan klik je gewoon op File - Open - Outlook file en selecteer je de .pst file die je wil openen.

Als je gevonden hebt wat je zocht, kan je de .pst file gewoon weer afsluiten door er rechts op te klikken en close file te kiezen.

Makkelijker kan niet.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”