Provider overzicht

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
pheadra
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 okt 2006, 19:25
Locatie: Merchtem

Hey,

Zou het kunnen dat er een breedband abonnement ontbreekt in jullie provider overzicht?
Ik heb een abonnement bij signpost (academic broadband - http://www.academicbroadband.be ). Da's geldig voor leerkrachten, leerlingen, ... en goedkoper dan andere abonnementen. Ik betaal slechts 25€ per maand voor een goede adsl aansluiting. De prijs wordt wel éénmalig opgetrokken met 2€ het jaar nadien (vanaf volgend jaar betaal ik dus altijd 27€). Collega's van mij die het abonnement al meer dan een jaar hebben, betalen echter nog steeds 25€ (bij hun werd het dus niet opgetrokken...). Momenteel loopt er zelfs een actie aan 22€ per maand.

Groetjes
ferti
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 15 maa 2006, 01:49

ander vraagje, wordt de lijst up to date gehouden? (heb gisteren voor tele2 light de error doorgestuurd bvb..maars er zijn mss andere fouten)

deze lijst is handig..maar blijft het enkel indien up to date!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ferti schreef:ander vraagje, wordt de lijst up to date gehouden? (heb gisteren voor tele2 light de error doorgestuurd bvb..maars er zijn mss andere fouten)

deze lijst is handig..maar blijft het enkel indien up to date!

Jup jup, die opmerkingen worden gelezen en indien nodig aangepast, maar 't is redelijk omslachtig om dat te doen, bijgevolg dat we vaak een aantal opmerkingen "opsparen" ;)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Ik heb dat ook al eens ter sprake gebracht, de limieten bij Dommel zijn met de helft toegenomen, en het "type smallband" staat er ook niet bij, hoewel ge de specificaties van de mediumband zo van de site kunt halen.
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”