Sabam eist verhindering illegale muziekdownloads

Nieuws omtrent telecom
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

En hoe willen ze dan muziek in rar/zip bestanden controleren :?
Ik snap echt niet waar ze allemaal mee bezig zijn hoor :twisted:
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

khsw schreef:Amai, je moet in Google eens bij images kijken naar Atomium. Er zitten héél veel privé-foto's tussen...
Om te oefenen kunnen ze daarmee al beginnen. Mochten ze nog tijd over hebben dan kunnen ze nog eens zoeken naar 'huis' :twisted:

Komaan zeg, binnenkort kosten de royalties op onze vakantiefoto's meer dan de reis zelf :?


Dat ze eens gaan kijken op googlemaps, daar kan men nog wat poen scheppen. (Maar daar hebben ze de ballen niet voor.)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

ZMD schreef:
khsw schreef:Amai, je moet in Google eens bij images kijken naar Atomium. Er zitten héél veel privé-foto's tussen...
Om te oefenen kunnen ze daarmee al beginnen. Mochten ze nog tijd over hebben dan kunnen ze nog eens zoeken naar 'huis' :twisted:

Komaan zeg, binnenkort kosten de royalties op onze vakantiefoto's meer dan de reis zelf :?


Dat ze eens gaan kijken op googlemaps, daar kan men nog wat poen scheppen. (Maar daar hebben ze de ballen niet voor.)
Googlemaps niet alleen, want live search van Microsoft is ook zoiets, daar zie je nog meer. Maar die bedrijven zijn te groot en te machtig dus die durven ze niet aan te pakken.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Ik denk eerder omdat Sabam geen bevoegdheid heeft buiten België. Google en Microsoft zijn geen Belgische bedrijven, dus kan Sabam er niks tegen beginnen.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik denk dat ze het gewoon niet weten welke manieren er nog zijn en denken dat alles over p2p loopt aangezien dat ze daar zelf van downloaden. Dat ze geen eens weet hebben van forums, IRC, .. enz.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ofloo schreef:Ik denk dat ze het gewoon niet weten welke manieren er nog zijn en denken dat alles over p2p loopt aangezien dat ze daar zelf van downloaden. Dat ze geen eens weet hebben van forums, IRC, .. enz.


Vergeet het Seniorennet niet!
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Deej_1977 schreef:
Ofloo schreef:Ik denk dat ze het gewoon niet weten welke manieren er nog zijn en denken dat alles over p2p loopt aangezien dat ze daar zelf van downloaden. Dat ze geen eens weet hebben van forums, IRC, .. enz.

Vergeet het Seniorennet niet!


news.seniorennet.be:1131
https://board.seniorennet.be/
ftp://d0wnl04d:[email protected]/MP3

;)

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ze zijn al offline :(
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:ze zijn al offline :(


Meon uw grap-detector staat redelijk laag precies :D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

En ja hoor... Eindelijk nog wat beweging:
http://life.tweakers.net/nieuws/48471/E ... geven.html
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Dat is goed om te weten als dus ooit een provider mijn gegevens vrijgeeft in een niet strafrechtelijke zaak dus een burgerlijke zal ik die provider aanklagen, .. we zouden een lijst moeten maken van wanner een provider zaken mag ondernemen en wanneer niet misschien wordt de wet dan beter nageleefd.
Laatst gewijzigd door Ofloo 19 jul 2007, 10:40, in totaal 1 gewijzigd.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Blijkbaar toch nog mensen met een beetje gezond verstand.
Zowel de Spaanse rechter die niet te beroerd is om advies te vragen, als de avocaat-generaal die zich niet zo maar voor de kar van de Sabam's van deze wereld laat spannen.
Nu hopen dat het Hof het advies volgt.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Misschien moeten we naar sabam sturen wat we allemaal downloaden en geen naam meegeven, hehe gewoon om te pesten in principe zou uw provider uw gegevens niet mogen vrijgeven.

Gewoon om te pesten, ..
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ze moeten het ook nog kunnen bewijzen. En het is geen arrest dus je moet wel opletten. Het is alleen een aanbeveling.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Ofloo schreef:Misschien moeten we naar sabam sturen wat we allemaal downloaden en geen naam meegeven, hehe gewoon om te pesten in principe zou uw provider uw gegevens niet mogen vrijgeven.

Gewoon om te pesten, ..


Slecht bezig... Denk je dat Sabam vol zit met mensen die echt de wereld willen verbeteren en piraterij willen uitbannen. Nee, Sabam is in feite een zelfdestructief bedrijf: als zij slagen in hun businessopzet zetten zij zichzelf uit de markt, want dan zijn ze niet meer nodig.

Dus vergeet het maar dat je hun pest als je een lijstje doorstuurt van wat je allemaal illegaal downloadt. Je geeft hen dan gewoon terug reden om te werken en iemand te pakken zodat ze hun bestaansrecht kunnen rechtvaardigen.

Nope, geen piraterij, geen Sabam... en weer een paar smeerlappen minder in de wereld.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

In dat verband is er een beetje goed nieuws vanuit Europa: European file-sharers - or at least those residing in the European Union - are on the cusp of a major victory against the powers that be. Advocate General Juliane Kokott has submitted her option to the European Court of Justice that Spanish copyright traffic cop Promusicae is not entitled to the identities of alleged P2P pirates.

Hopelijk krijgt dit echt gevolg want is maar al te gek dat een privaat bedrijf of vereniging (zoals Brein,Sabam, Riaa, etc) burgers hun pribacy zo maar kan schenden en vervolgen.
Ze zijn de laatste jaren echt te ver gegaan en zich bevoegdheden van de openbare aanklagers en onderzoekers aan het aanmeten. Dit is een flagrante schending van onze burgerrechten.
Jammer dat zo weinig mensen het beseffen. Ik heb twee jaar geleden hierover is van gedachten gewisseld met mijn prof Internationaal Publiek Recht (ne zeer rechtse, ook economisch gezien) en hij gaf me gelijk. Vooral de omkering van de bewijstlast (het principe van onschuldig tot het tegendeel is bewezen) is enorm aangetast.
Dat is dus wel een van de fundamenten van een rechtstaat he mensen. (of misschien zou ik me beter richten op de heren rechters, ze zouden beter moeten weten).
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Lol eigenlijk diegene die het meest mp3 download koopt
eigenlijk nog het meeste muziek cd's.

Een filter houd echt geen mp3 tegen in rar of zip formaat.
Weer op zijn Belgisch denk ik.
Dommel is the way!
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Braincel schreef:Lol eigenlijk diegene die het meest mp3 download koopt
eigenlijk nog het meeste muziek cd's.

Een filter houd echt geen mp3 tegen in rar of zip formaat.
Weer op zijn Belgisch denk ik.

Ja dat is de grote fout die die organisaties maken he: zij denken dat iedere download een exemplaar minder is dat men verkoopt. Maar de meeste mensen die het downloaden zouden het waarschijnlijk toch niet kopen, of zijn aan het browsen tssn wat er verkrijgbar is, in sommige gevallen verkoop je er net exemplaren mee aan mensen die het anders nooit gekocht hadden, een soort promotie dus.
Ik heb zo al verschillende zaken gekocht waar anders nooit van gehoord zou hebben, laat staan gekocht (vooral anime :p).

Trouwens sommige groupen hebben het wel al door, en anderen zijn door het internet net populair geworden (spijtig genoeg keren ze zich nogal vaak tegen het medium dat hen net groot maakte).
Een voorbeeld: Prince Points the Way to a Brighter Future for Music

Neither the Mail on Sunday or Prince's camp would divulge how much the newspaper paid Prince for the right to give his album away, but it's clear Prince was paid upfront, and that nearly 3 million Mail on Sunday readers -- plus everyone who bought tickets to one of his shows -- will receive the CD for free. The giveaway almost certainly contributed to Prince selling out 15 of his 21 shows at London's O2 Arena within the first hour of ticket sales. The venue (formerly the Millennium Dome) holds around 20,000 people. If the remaining six shows sell out, the series will gross over $26 million.


De meeste artiesten halen nu trouwens meer uit hun optredens en zo dan uit hun platenverkoop. Raad is waar al dat geld van de CD'kes dan naartoe gaat. En das zeker niet allemaal voor te investeren in nieuw talent hoor.

Let op ik ben er voor dat iedereen zoveel mogelijk orgineel werk koopt, maar tegen een billijke prijs he.
Vraag= Aanbod => Prijs
En NIET Aanbod => Prijs=Vraag zoals die kerels lijken te denken.
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Draco888 schreef:of misschien zou ik me beter richten op de heren rechters, ze zouden beter moeten weten.


Inderdaad, het is hun een beetje naar hunne bol gestegen, .. schandalig hoe het er tegenwoordig aan toe gaat ik heb eens voor een burger rechtbank gestaan en alles wat de tegen partij beweerde zonder enige bewijslast werd aangenomen voor waarheid, maw die persoon stond daar maar wat te liegen en volgens de uitspraak van de burgerrechter was ik al zelfs voor strafrechtelijke zaken veroordeelt, zaken waar nooit klacht voor ingediend is, zaken die nooit gebeurd zijn, om dit maar even aan te halen als voorbeeld, het is echt schandalig gesteld bij justitie, en daar is het aan hervorming toe.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ofloo schreef:
Draco888 schreef:of misschien zou ik me beter richten op de heren rechters, ze zouden beter moeten weten.

het is echt schandalig gesteld bij justitie, en daar is het aan hervorming toe.
Ik denk dat er meer mensen zijn die dit willen, een hervorming.
thailand
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 apr 2007, 16:29
Locatie: Antwerpen

Heel de wereld lacht ons systeem uit .
Ik kom nogal veel in het buitenland , voornamelijk Azie en als je daar zegt dat je uit België komt weet bijna niemand waar dat ligt maar ze kennen wel de schandalen en zaken als Dutroux.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ze hervormen hier zeer veel zelfs !! Alle nieuwe justitie paleizen die ze daarna weer verkopen en huren voor meer geld :| :roll:
thailand
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 07 apr 2007, 16:29
Locatie: Antwerpen

Ja dat is nog zoiets...

Ze bouwen dure gebouwen voor hun overheidsdiensten.
Dan verlappen ze die om hen begroting in evenwicht te krijgen en dan huren ze hun gebouwen terug voor fenomenale prijzen ???

Goe zot zou ik zeggen .
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

En dan blijft de VLD stoefen dat hun begroting altijd in evenwicht is, yeah right de mensen zijn niet dom hoor
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ljd schreef:Ze hervormen hier zeer veel zelfs !! Alle nieuwe justitie paleizen die ze daarna weer verkopen en huren voor meer geld :| :roll:


Wanneer gaat de politiek hier in BE eens wat bekwamer worden, wanneer ze heel BE verkocht hebben !!?? Er zou een wet moeten komen op het verkopen van gebouwen, zeker als het gaat om het dichten van begrotingen, want die klootzakken verkopen eigenlijk het volk zijn gebouwen en doen alsof er niks aan de hand is, en dit gewoon om hun vergissingen op te lossen, iedere politieker zou moeten beoordeelt worden en zelf verantwoordelijk moeten gehouden worden voor zulke zaken. Hun zakken zullen wel gevuld zijn.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ljd schreef:En dan blijft de VLD stoefen dat hun begroting altijd in evenwicht is, yeah right de mensen zijn niet dom hoor


De minister van begroting was nochtans van de sp.a.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Mja, ik ben meer voor een rotatiesysteem bij rechters of een strafpuntensysteem ofzo.Momenteel zit dien dude daar tot hij op zijn pensioen gaat. Er worden te veel mensen de hand boven het hoofd gehouden. Je moet maar eens een proces beginnen tegen een mens met een lange arm... Of zoals de echtscheiding hier thuis ma vs pa waarbij mijn pa nogal goeie maatjes is met Tony Van Parys. Zal ik er een tekeningske bij maken?
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Sub Zero schreef:Mja, ik ben meer voor een rotatiesysteem bij rechters of een strafpuntensysteem ofzo.Momenteel zit dien dude daar tot hij op zijn pensioen gaat. Er worden te veel mensen de hand boven het hoofd gehouden. Je moet maar eens een proces beginnen tegen een mens met een lange arm... Of zoals de echtscheiding hier thuis ma vs pa waarbij mijn pa nogal goeie maatjes is met Tony Van Parys. Zal ik er een tekeningske bij maken?
Ja zo een systeem zou het beste zijn.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Sub Zero schreef:Mja, ik ben meer voor een rotatiesysteem bij rechters of een strafpuntensysteem ofzo.Momenteel zit dien dude daar tot hij op zijn pensioen gaat. Er worden te veel mensen de hand boven het hoofd gehouden. Je moet maar eens een proces beginnen tegen een mens met een lange arm... Of zoals de echtscheiding hier thuis ma vs pa waarbij mijn pa nogal goeie maatjes is met Tony Van Parys. Zal ik er een tekeningske bij maken?


Wel zeg wat je wil ik mijn schoonmoeder probeert van alles aan mijn been te lappen, onschuldig tot bewezen bestaat gewoon in België niet, schuldig tot tegendeel bewezen wordt, wordt in dit land gehanteerd.

En als je 2 keer voor dezelfde klacht moet voorkomen, wel van verschillende aanklagers, kijk dan maar uit gegarandeerd dat je dan pech hebt schuldig of niet.
kabouter007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 maa 2007, 18:51

@deej: het maakt niet uit wie de minister levert, tzijn alle ministers samen die over de begroting beslissen. Ik vind alle politiekers, van gelijk welke strekking, zakkenvullers... Juist hun postje telt, beloftes van de verkiezingen worden vlug vergeten voor enkele flinke duiten :roll:

kkrijg al schrik als ik het woord belastingsverlaging uit een politicus zijn mond hoor komen, want dan gaat het meestal over het verkopen van gebouwen en terug huren en dan weer terug kopen, wat er dus op neer komt dat wij later dubbel zo veel belasting zullen mogen afdragen... van kortzichtigheid gesproken :?

het verhaal van de lange arm is ni enkel het geval in Belgie, overal in de wereld gebeurt da spijtig genoeg alle dagen :mad:

het systeem dat sub zero voorstelt is idd wel een goed systeem :)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

deej schreef:
ljd schreef:En dan blijft de VLD stoefen dat hun begroting altijd in evenwicht is, yeah right de mensen zijn niet dom hoor


De minister van begroting was nochtans van de sp.a.

en alle vorige regeringen maken van dat truukske gebruik.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

dendemen2004 schreef:En hoe willen ze dan muziek in rar/zip bestanden controleren :?


In de rar/zip archieven kijken om te zien wat er inzit is eenvoudig, dat doet o.a. Gmail met alle attachments (en dat zijn er heel veel, kun je wel denken).

Maar zodra het ietsje moeilijker wordt, dan is het om zeep. Bvb., het zou veel te veel tijd en overhead kosten om alle archieven die met een paswoord worden beveiligd te gaan openbreken.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Ni overdrijven he.
Ge kunt ne rechter wraken als ge hem vermoed onpartijdig te zijn. De beschuldigde in Burgerlijke rechtbanken kan trouwens steeds kiezen voor welke rechtbank hij voorkomt: die van zijn arrondissement of de plaats van het contract,.. desnoods zelfs nog een andere rechtbank,als ge het kunt argumenteren.
En rechters ontslaan is wel moeilijk, maar probleemrechters kunnen ze altijd wel op een plaatske zetten waar hij ni veel kan uithalen.Als hij te goeie vrienden is met de ene of andere politicus, baas, etc in zijn regio zullen ze hem eerst een stuk verder zetten in een ander arrondissement, als da nog niet werkt..(administratief baantje, etc).
En vergeet niet dat er een reden is dat rechters niet zo makkelijk ontslagen kunnen worden he: onafhankelijkheid van het gerecht. Als rechters te makkelijk kunnen ontslaan worden of weggepest (zoals met dat puntensysteem kan gebeuren) dan kunnen ze te voorzichtig worden, en bepaalde zaken, vooral als de politiek er mee te maken heeft , niet durven aanpakken.

En dat verkopen en dan terug leasen systeem, dat heeft enige verdiesnte in bepaalde gevallen. Maar het is duidelijk misbruikt in Belgie de laatste jaren (door Blauw EN Rood, geeft niet wie de minister van begroting is, die werkt steeds zeer nauw samen met de premier en vice-premiers = alle coalitie partijen).
Het rekenhof, zowel van België als Europa moeten bovendien toezicht houden dat het systeem niet misbruikt word. En kunnen de beslissing zelfs terugdraaien of op zijn minst aanvechten. Helaas hebben ze het enkel bij wat commentaren gehouden en voor de rest de regering maar laten begaan. Beide organen kunnen wel wat...maar durven vaak niet. Europa omdat lidstaten het niet bepaald appreciëren als Europa zich met hun geldzaken bemoeid en dan is wraak durven nemen door de macht of geld van Europa terug te dringen.
Het achterliggende principe is dat van de goede huisvader. de regering word verwacht zoals een goede huisvader over zijn bezittingen, inkomsten en uitgaven te waken. lenen, verkopen en terug leasen kan dus soms een goede zaak zijn (denk aan een hypotheek voor uw huis), maar als ge het teveel doet, en tegen slechte condities zijt ge geen goed huisvader meer.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik denk dat dit punten systeem was bedoelt voor de veroordeelde niet voor de rechter, .. ofwel heb ik u verkeerd begrepen en anders den andere, ..

Rechters politiek on partijdig, 'k denk eerlijk gezegd dat dit al lang zo niet meer is, 'k vind het een beetje naïef dat je dit zegt, .. , meestal heeft een rechter zijn mening al gevormd trouwens voor je de rechtbank binnen stapt, ..

Trouwens van een type hervorming is er niet gesproken er is gewoon gesproken van een hervorming omdat het op dit ogenblik, gewoon vriendjes politiek is. 'k Kwam ooit voor de politie rechtbank en de persoon in kwestie was niet aanwezig, maar de advocaat wel, dus de advocaat was de zaak aan het inleiden, ineens zei de rechter ja ja wat denk je zelf heeft hij het gedaan, .. ineens werden ze vrij sociaal en zei de advocaat zijn mening, .. 'k zou zeggen ga eens een paar dagen rondhangen in gerechtsgebouwen, en kijk of je der dan nog zo over denkt, ..
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ofloo schreef:Ik denk dat dit punten systeem was bedoelt voor de veroordeelde niet voor de rechter, .. ofwel heb ik u verkeerd begrepen en anders den andere,

Puntensysteem voor de rechter dus. Die kerel heeft een uitspraak gedaan die niet eens kan! Mijn pa zou allimentatie moeten betalen voor mij tot op de dag van de ontbinding van het huwelijk van mijn ouders. Ik zat toen nog op de hogeschool. Mij moet je eens uitleggen hoe je tot zo een beslissing komt. Hou ik dan op met bestaan van zodra het huwelijk ontbonden is?

Soit, we zijn hier ferm off topic aan 't gaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Inderdaad, tja in de context valt het er wel mee te maken, maar inderdaad we zijn offtopic, even wil ik dit nog toevoegen, dus je gaat akkoord dat justitie in België op geen kloten trekt, .. als ik u laatste reactie lees, ..

ontopic:

Weet er soms iemand al meer over hoe Belgacom, Telenet, en de rest die ze een brief gestuurd hebben gereageerd hebben, 'k ben wel geïnteresseerd te weten hoe hun kijk op de zaak is, .. als ik het goed herinner hadden ze toch maar een week om te reageren.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik denk dat ze een vriendelijk "den boom in" teruggestuurd hebben en wachten op het beroep van Scarlet.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

:lol2:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”