ditCh schreef:TL@ schreef:Het is vandaag 11 juli (Vlaamse feestdag) dus kan het zijn dat de helpdesk een beetje onderbemand is.
Dat staat toch los van zijn mail / ticket ? En dit vind ik ook geen excuus om de telefoon niet op te nemen ...
Dommel vergelijken met RealDSL lijkt me nu ook wel te ver gaan ...
Op 11 juli werken alleen de vetbetaalde ambtenaren niet, alle andere Vlamingen hebben een gewone werkdag.
Bij RealDSL was het van hetzelfde: geen antwoord op emails of tickets, en aan de telefoon werd je gewoon een hele tijd in de wachtrij gezet waarna zonder boe of bah de verbinding werd verbroken. Totaal onderbemande helpdesk enz. Net zoals nu bij Dommel.
Dus de vergelijking is niet vergezocht, zo begon ook de verslechtering van de service en dienstverlening bij RealDSL. Een heleboel technische problemen en geen support om van te spreken. Wel veel grote woorden bij de aanbiedingen (75GB, net zoals nu bij Dommel, FUP enz.) waar je op den duur niks meer mee was wegens de slechte staat van het hele net.
En voor wie het zich nog herinnert, ook RealDSL gebruikte deels het Belgacom net, wat dus niet verhinderde dat het op den duur niet meer behoorlijk werkte.
Dus: eerste tekenen aan de wand? De eerste scheurtjes in de fundering bij Dommel?
De gebruikers bij RealDSL wilden het ook eerst niet geweten hebben. Sommige zijn tot het bittere einde RDSL blijven verdedigen. Misschien als wat meer mensen vroeger geklaagd hadden dat het nooit zover was gekomen.
Moomin