sinds reeds een maandje aant kijken voor de overstap de maken naar dommel (vanwege de grote downlimiet)
maar nu zit ik op ongeveer 5.4 km van de kortsbijzijnde centrale, nu haal ik wel nog een mooie snelheid (volgens speedtest hier 2867 kbps or 358 KB/sec en 305 kbps or 38 KB/sec upload), nu aangezien ik zo ver zit en toch nog vrij mooie waarden haal zou ik dit natuurlijk zo willen houden
nu maakt de overstap van skynet naar adsl iets uit kwa snelheid? (gebruiken zelfde net dacht ik, ook zelfde tussencentrales?)
overstap skynet naar dommel
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Domme gebruikt inderdaad hetzelfde net en de kwaliteit zou hetzelfde moeten blijven. Ik hoop wel dat je contract van 12 maanden voorbij is bij BGC ?
zitten al 4 jaar bij bgcLord Utopia schreef:Domme gebruikt inderdaad hetzelfde net en de kwaliteit zou hetzelfde moeten blijven. Ik hoop wel dat je contract van 12 maanden voorbij is bij BGC ?
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
iemand dat kan bevestigen dat het signaal even goed/sterk blijft?
Ze zitten op hetzelfde netwerk en je blijft op dezelfde centrale dus het zou even goed moeten gaan.boostah schreef:zitten al 4 jaar bij bgcLord Utopia schreef:Domme gebruikt inderdaad hetzelfde net en de kwaliteit zou hetzelfde moeten blijven. Ik hoop wel dat je contract van 12 maanden voorbij is bij BGC ?denk wel dat het kan opgezegd worden wanneer we willen
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Het zou idd even goed moeten blijven.boostah schreef:zitten al 4 jaar bij bgcLord Utopia schreef:Domme gebruikt inderdaad hetzelfde net en de kwaliteit zou hetzelfde moeten blijven. Ik hoop wel dat je contract van 12 maanden voorbij is bij BGC ?denk wel dat het kan opgezegd worden wanneer we willen
Toch nog wel opletten hoor bij het opzeggen. Ik zat ook al vier à vijf jaar bij BC, maar ieder jaar belt BC ons zelf met de vraag of we ons contract voor een jaar willen verlengen en als we dat doen krijgen we twee maand gratis. Op die manier hang je altijd voor minimum een jaar vast.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS