Coop schreef:100Mbit is verdraait snel !
Wat heeft telenet te bieden rond dat tijdstip ?
volgens mij had telenet gemeld dat ze eind dit jaar ook 100mbit zouden aanbieden.
Coop schreef:100Mbit is verdraait snel !
hellsnake schreef:Coop schreef:100Mbit is verdraait snel !
volgens mij had telenet gemeld dat ze eind dit jaar ook 100mbit zouden aanbieden.
Jelly schreef:In melden/aankondigen zijn ze wel snel genoeg maar voordat het nog zo ver is ook... (Telenet is nu pas zijn cdlp modems aan het wegwerken)
Mvg, Jellen
hetzelfde kan je zeggen over belgacom dus het is maar de vraag of vdsl2 op tijd beschikbaar is.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Robbe schreef:Ben vooral blij dat ik nu weet dat die nieuwe modem/router die ik ging kopen niet meer bruikbaar zou zijn binnen een jaartje. Is een mooie besparing
Ben ook wel is curieus om te zien hoeveel ik ga kunnen halen.
ketter schreef:Robbe schreef:Ben vooral blij dat ik nu weet dat die nieuwe modem/router die ik ging kopen niet meer bruikbaar zou zijn binnen een jaartje. Is een mooie besparing
Ik ben ook is benieuwd of het dezelfde splitters zijn die je dan moet gebruiken.
Patje schreef:ketter schreef:Robbe schreef:Ben vooral blij dat ik nu weet dat die nieuwe modem/router die ik ging kopen niet meer bruikbaar zou zijn binnen een jaartje. Is een mooie besparing
Ik ben ook is benieuwd of het dezelfde splitters zijn die je dan moet gebruiken.
Voor adsl2+ blijven het dezelfde splitters, voor vdsl zullen het andere splitters zijn
dietervanb schreef:Ben ik blij dat ik 150 euro "waarborg" bij Dommel betaald heb voor mij Digitel-box.
Zodra VDSL beschikbaar is, breng ik de DIgitelbox terug en met die 150 euro zal ik me wel een modem kunnen aanschaffen.
Ook gelezen op ZDNET dat ze Bart BOM gesproken hebben. Dacht altijd dat hij Dom heette
En "operations manager" ? Hij is toch gewoon Mr Dommel himself
Coop schreef:Is Vlaanderen koploper met VDSL of zitten ze in bv Zweden al op VDSL ?
Hoe staat Vlaanderen er eigenlijk voor ? paar jaar geleden was Vlaanderen nog aan het stoefen dat ze zo vooruitstrevend zijn, is dit nog steeds of lopen we achter met de rest ? (limieten niet meegerekend)
Praetorian schreef:ze zeggen enkel dat 100 mbit technisch mogelijk is, niet dat ze het zullen aanbieden. Lees het nog maar eens
Ofloo schreef:Praetorian schreef:ze zeggen enkel dat 100 mbit technisch mogelijk is, niet dat ze het zullen aanbieden. Lees het nog maar eens
Weet ik, valse reclame !? Ze hadden zelfs vermeld dat 100mbit mogelijk was en iedereen op zijn minst 50mbit zou kunnen halen !? Dat laatste vond ik erover, aangezien dat je dan serieus de indruk wekt, dat dit de gangbare snelheden zullen worden.
Goendi schreef:Ze bedoelen met die snelheden dat iedereen minstens 50 mbit zal aankunnen. Of het ook effectief in een lijnprofiel wordt gestoken is een andere vraag.
Goendi schreef:Ze bedoelen met die snelheden dat iedereen minstens 50 mbit zal aankunnen. Of het ook effectief in een lijnprofiel wordt gestoken is een andere vraag.
ljd schreef:Ik wacht toch op een linksys VDSL2 modem , vroeger schakel ik toch niet over en ik weet niet als ik echt 20 euro of meer wil betalen om wat meer snelheid te hebben. Bij het surfen ga je het toch amper merken