ATM overhead en je zegt zelf +- dus het zal wel kloppenMette schreef:samen +-700 meg (up + down) en op mijn meter staat nu 727MB verbruik
wat dus helemaal niet klopt, niemand heeft van het internet gebruik gemaakt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ATM overhead en je zegt zelf +- dus het zal wel kloppenMette schreef:samen +-700 meg (up + down) en op mijn meter staat nu 727MB verbruik
Het ging hier niet om eventuele overhead maar dat er geen nachttarief werd toegepast sinds de nieuwe uurregeling.Ken schreef:ATM overhead en je zegt zelf +- dus het zal wel kloppenMette schreef:samen +-700 meg (up + down) en op mijn meter staat nu 727MB verbruik
idd, overdag zou het perfect kloppen, maar omdat dat verbruik tussen 5 en 6 uur snachts is gebeurd zou het normaal gezien toch de helft moeten zijn lijkt mijrapweg schreef:Het ging hier niet om eventuele overhead maar dat er geen nachttarief werd toegepast sinds de nieuwe uurregeling.Ken schreef:ATM overhead en je zegt zelf +- dus het zal wel kloppenMette schreef:samen +-700 meg (up + down) en op mijn meter staat nu 727MB verbruik
Ah sorry, niet op gelet! 01/02/2007 7142,74 MB 444,01 MBrapweg schreef:Het ging hier niet om eventuele overhead maar dat er geen nachttarief werd toegepast sinds de nieuwe uurregeling.
Dit gaat vanzelf.Ofloo schreef:Wil dat zeggen dat iedereen een ticket moet maken om dit recht te zetten of gaat dit vanzelf..
Zelfde hier.Ofloo schreef:Dat vind ik toch ook vriendelijk.
EDIT: niet dat ik hier niet content mee ben maar blijkbaar hebben ze alle limiet gewist van de afgelopen dagen kan iemand dat verifiëren.
dat klopt inderdaadOfloo schreef:Zeg wat je wil dit noem ik dus fair.. ze weten niet welke trafiek er 's nachts en overdag plaats gevonden heeft dus heeft men het maar gereset, .. ze stellen dus hun klanten voorop.
En dit kan je niet van veel providers zeggen.
Je kan deze tekst vinden onderaan deze pagina.It is interesting to know that your traffic is only taken into account half if you download or upload between midnight and 8 AM (CET). This is what we call night surfing
Deze pagina is blijkbaar nog niet aangepast. Dit zal morgen als eerste werk in orde gebracht worden. Nachtsurfen is wel degelijk van 02:00 tem 08:00. Gelieve ons te verontschuldigen voor deze verwarrende communicatie.Sven.VdS schreef:Kan edpnet staff misschien direct zeggen of dit een typo is van edpnet of dat er wel degelijk nachtsurfen is van 00:00 tem 08:00 ?? Op deze manier weet de klant het onderhand ECHT niet meer hoor ...
Damn ik had al bijna gehoopt op een laat nieuwjaarscadeautje van jullieEDPnet schreef:Deze pagina is blijkbaar nog niet aangepast. Dit zal morgen als eerste werk in orde gebracht worden. Nachtsurfen is wel degelijk van 02:00 tem 08:00. Gelieve ons te verontschuldigen voor deze verwarrende communicatie.Sven.VdS schreef:Kan edpnet staff misschien direct zeggen of dit een typo is van edpnet of dat er wel degelijk nachtsurfen is van 00:00 tem 08:00 ?? Op deze manier weet de klant het onderhand ECHT niet meer hoor ...
Ik heb ook die indruk dat dit weekeinde alles meetelde. Stond een grote hoeveelheid gereed, 20% voor de uren binnengehaald ( 00:00 -> 02:00 ) en de rest erna ( 02:00 tot 09:00 ), zaterdag & zondag, en als ik nu de telling doe, komt het volume overeen.Avenger 2.0 schreef:Ik heb de indruk dat gisteren en vandaag de traffic van 2.00 tot 8.00 uur (heb gedownload tussen 6.00 en 8.00) nog volledig wordt meegeteld. Kan iemand dit bevestigen?
Volgens mij niet omdat nachtsurfen niet in het contract staat het is eigenlijk iets extra wat edpnet u geeft, dus eigenlijk zelfs al is het een uur minder mogen we dankbaar zijn dat we dat nog hebben. Wat niet wegneemt dat het een uur minder is !rds schreef:is dat niet contractbreuk? Het nachtsurfen aanpassen in het nadeel van de klant. Spijtige zaak.
Zelf een maand bij Dommel en moet zeggen dat ik van problemen nog niets gemerkt heb *knock on wood*.Ofloo schreef:Ik had niet anders verwacht, volgens mij zijn die grootverbruikers een mythe om capaciteitsproblemen / overbooking te verklaren.
Nu precies is het ook niet altijd roze geur en manen schijn bij dommel als ik die posts lees, .. die snelheid zou ik nog kunnen mee leven omdat het sporadisch is, maar die gasten zitten precies regelmatig zonder of worden regelmatig gedisconnect, of ze geven mij die indruk toch, ..
Waarschijnlijk zijn dit enkele gevallen net als bij edpnet, hehe maar je moest maar eens pech hebben
zo denk ik er ook over, zeker nu dat ze het nachtsurfen 1u hebben ingekort en verlaat hebben naar 2u...regeri schreef:Ik sluit mij volledig aan bij draco,nog geen problemen ondervonden bij Dommel,geef mij maar gratis upload ipv nachtsurfen
bij mij werkt het toch echt zoals het moet ze, gewoon den 1ste niet, maar die dag staat niet eens meer op mijn meter op sinds de 2de of de 3desail0rbe schreef:t is precies nog altijd niet opgelost. mijn nachtsurfen werd vannacht ook weer aan 100% gerekend.
Standaard antwoord van een ISP helpdesk: 'Heeft u uw modem al eens gereset?'sail0rbe schreef:t is precies nog altijd niet opgelost. mijn nachtsurfen werd vannacht ook weer aan 100% gerekend.
idem, die dingen worden gebruikt voor de factuur van elke persoon en toch werkt dat niet deftig. Ik vind dat eigelijk redelijk zwak maarja.Sven.VdS schreef:Standaard antwoord van een ISP helpdesk: 'Heeft u uw modem al eens gereset?'sail0rbe schreef:t is precies nog altijd niet opgelost. mijn nachtsurfen werd vannacht ook weer aan 100% gerekend.![]()
Alhoewel dat ik persoonlijk nooit begrepen heb waarom die tellers niet gewoon deftig hun ding kunnen doen...