In 2007 komt de multibox van INDI uit.
Is dat in Januari? Ik heb juist een bon ter waarde van 99 euro in de bus gekregen!
Welk merk is de nieuwe multibox en hoeveel gaat die kosten? Heeft deze een "hdmi" aansluiting?
INDI tegoed bon
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik hoor heel verre en zwakke geruchten dat het ook wel eens een MHP gebaseerde box zou kunnen zijn van ADB Global (zelfde leverancier als TN).
redman5087 schreef:In 2007 komt de multibox van INDI uit.
Is dat in Januari? Ik heb juist een bon ter waarde van 99 euro in de bus gekregen!
Welk merk is de nieuwe multibox en hoeveel gaat die kosten? Heeft deze een "hdmi" aansluiting?
De nieuwe digibox zal rond eind februari begin maart te verkrijgen zijn.
Deze is ook van het merk samsung als ik mij nie vergis. Maar de prijs staat nog niet vast. Wel weet ik dat hij hd ondersteund en dat deze een hdmi aansluiting heeft. Het design is ook totaal anders.
Heb de demo toestellen al gezien.
redman5087 schreef:Welk merk is de nieuwe multibox en hoeveel gaat die kosten? Heeft deze een "hdmi" aansluiting?
naar het schijnt zou het om dit toestel gaan.
http://www.adbglobal.com/?q=node/182
redman5087 schreef:t-town schreef:degene die de bonnen krijgen zijn zij al klant van in.di?
Ja, maar ik denk dat het er van afhangt welke datum je samsung decoder hebt aangekocht.
Ik denk dat dit niets uitmaakt.
heb mijn bon al en ik had de samsung van het moment ze te koop waren.
heb ook nog de oude nokia maar blijkbaar krijg je maar 1 bon per abonnee.
Je moet inderdaad wel zo'n settopbox hebben (dus klant zijn) om deze bon te kunnen ontvangen. bij de boxen die je nu koopt zit al een bon bij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Klopt. Vandaag de InDi-boer aangesproken hiervoor : alle geregistreerde klanten krijgen zo'n bon. Ze kwamen hier namelijk de HDTV decoder box zetten voor demo's.
Het beeld is ... euh .... knap (heel zacht uitgedrukt). Probleem is enkel dat je iedere keer terug met je neus op de feiten wordt gedrukt van hoe *slecht* het gewone digitale beeld feitelijk is dat op quasi alle andere kanalen te zien is.
Het beeld is ... euh .... knap (heel zacht uitgedrukt). Probleem is enkel dat je iedere keer terug met je neus op de feiten wordt gedrukt van hoe *slecht* het gewone digitale beeld feitelijk is dat op quasi alle andere kanalen te zien is.
-
- Deel van't meubilair
kaween schreef:Ze kwamen hier namelijk de HDTV decoder box zetten voor demo's.
Hoe ziet die box er trouwens uit, welk merk/type is dit... kortom alle tips zijn welkom.
ik had hierboven reeds een linkje gezet van het toestel waarvan men denkt dat het gaat worden maar ik heb eigenlijk nog nergens een definitief antwoord gekregen.
het demo toestel dat ik van de week zo iets of wat gezien heb (zat zowat verscholen achter de tv en kon het niet van dicht bekijken) leek wel op dit toestel maar dan het model zonder de harde schijf.
http://www.adbglobal.com/?q=node/181
de winkelier kon ook nog geen sluitend antwoord geven ook ni qua prijs.
Hij zei dat ze eerst naar de concurrent gingen kijken wat die gingen doen maar dat vond ik nogal een rare stelling daar indi als eerst met hd op de markt gaat komen
het demo toestel dat ik van de week zo iets of wat gezien heb (zat zowat verscholen achter de tv en kon het niet van dicht bekijken) leek wel op dit toestel maar dan het model zonder de harde schijf.
de winkelier kon ook nog geen sluitend antwoord geven ook ni qua prijs.
Hij zei dat ze eerst naar de concurrent gingen kijken wat die gingen doen maar dat vond ik nogal een rare stelling daar indi als eerst met hd op de markt gaat komen
-
- Deel van't meubilair
Rozano schreef:het demo toestel dat ik van de week zo iets of wat gezien heb (zat zowat verscholen achter de tv en kon het niet van dicht bekijken) leek wel op dit toestel maar dan het model zonder de harde schijf.
Lijkt de geruchten dan toch te bevestigen dat INDI ook kiest voor een MHP platform zoals TN (wat een samensmelting op termijn alsnog zou vereenvoudigen). Het grappige hieraan is dat TN niet wil toegeven dat het ook hetzelfde toestel in gedachte heeft.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Ik hoop dat ze (ook) een toestel voorzien dat een recorder met HDD heeft ... de klant maw de keuze laten zoals bij Telenet.
Zou wel cool zijn ... heb een jaartje geleden in-di genomen ... deels omdat Electrabel geen digitale TV van Telenet wil leveren en deels eerlijk gezegd ook omdat ik in-di een beter product vond prijs-kwaliteitsgewijs.
Toch heb ik het altijd spijtig gevonden dat ik geen gebruik kan maken van de toeters en bellen die Telenet wel aanbiedt.
Fingers crossed ...
Zou wel cool zijn ... heb een jaartje geleden in-di genomen ... deels omdat Electrabel geen digitale TV van Telenet wil leveren en deels eerlijk gezegd ook omdat ik in-di een beter product vond prijs-kwaliteitsgewijs.
Toch heb ik het altijd spijtig gevonden dat ik geen gebruik kan maken van de toeters en bellen die Telenet wel aanbiedt.
Fingers crossed ...