Met alle ellende rond de RealDSL verbinding en nu als laatste druppel de invoer van smalband hoor ik veel mensen zeggen dat ze weggaan bij Realroot.
Maar heeft er al iemand ervaring met opzeggen van het contract voor dat je eerste jaar om is? Lukt dat zonder dat je de rest moet betalen of is Realroot eerder ambetant.
Je kan nu wel argumenteren dat je reden genoeg hebt maar accepteert Realroot het wel?
Ik zou eens met de administratie bij Realroot willen praten erover maar zoals gewoonte wordt daar niet opgenomen.
Moomin
Iemand ervaring voortijdig opzeggen contract?
1.FUP is afgeschaft.
2.limiet is 75 GIG geworden.
3. Je kan je verbruik niet zien.
4.Ze zetten je dan op de smallband.
Ze voldoen echt niet aan de contractuele voorwaarde hoor je hebt gewoon het RECHT om je contract op te zeggen.
Of ze het aanvaarden ? Ik denk dat ze gaan proberen moeilijk te doen
Moomin.Als je twijfelt ga effe naar een dichtbijgelegen Wetswinkel.
maar als je voor appels betaald moeten ze je geen citroenen verkopen,
ga je als verkoper niet veel meer geld verdienen.
Denk eerder dat je moet denken aan een terugvordering van de offline
periode lol.
2.limiet is 75 GIG geworden.
3. Je kan je verbruik niet zien.
4.Ze zetten je dan op de smallband.
Ze voldoen echt niet aan de contractuele voorwaarde hoor je hebt gewoon het RECHT om je contract op te zeggen.
Of ze het aanvaarden ? Ik denk dat ze gaan proberen moeilijk te doen
Moomin.Als je twijfelt ga effe naar een dichtbijgelegen Wetswinkel.
maar als je voor appels betaald moeten ze je geen citroenen verkopen,
ga je als verkoper niet veel meer geld verdienen.
Denk eerder dat je moet denken aan een terugvordering van de offline
periode lol.
Denk ook niet dat ze een been hebben om op te staan om het te weigeren. Ik zit er al 23 dagen zonder en nu is het weekend, ze verwachten eind volgende week, das 30 dagen, sorry, dan hebben ze geen enkele reden om dwars te gaan liggen... En dan veranderen ze na die periode het contract nog grondig zonder ons op de hoogte te brengen...
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik heb mijn contract destijds vroegtijdig opgezegd, omdat ik reeds enkele maanden technische problemen had met mijn lijn. In samenspraak met Inez hebben ze toen mijn contract vroegtijdig beëindigd..dus dat was geen enkel probleem.
Nu gaan ze zo gemakkelijk niet meer doen vrees ik, er zijn veel te veel mensen die willen opzeggen, maar uiteindelijk hebben ze geen been om op te staan denk ik, in een andere topic heb ik wat bepalingen in het contract geplakt, volgens mij hebben ze inbreuken gedaan tegen die artikels en hebben ze dus geen enkele juridische basis om u tegen te houden.
sailormars2k schreef:Ik heb mijn contract destijds vroegtijdig opgezegd, omdat ik reeds enkele maanden technische problemen had met mijn lijn. In samenspraak met Inez hebben ze toen mijn contract vroegtijdig beëindigd..dus dat was geen enkel probleem.
Heb je dat via telefoon met Inez besproken, of heb je een aangetekende brief verstuurd? Wat waren je argumenten?
Moomin
-
- Premium Member
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
Moomin schreef:Heb je dat via telefoon met Inez besproken, of heb je een aangetekende brief verstuurd? Wat waren je argumenten?
Moomin
Dat was via mail. ik had al maanden problemen met mijn verbinding en kon nog amper mijn werk uitvoeren, ik had wel gelukkig nog een pressing middel maar dat ga ik hier niet uit de doeken doen.