man man, is nu al de 6e dag dat ik zonder internet zit
Ben hier zwaar inkomensverlies aant lijden door dit voorval,
het strafste van is dan nog dat ze hun telefoon gewoon niet aannemen.
En dat er ook niets op hun site staat.
No feedback what so ever. Dit kan niet.
Ik hoop dat tegen vanavond 'Authentication Failed' weg is van men modem en ik er terug op komt, of ik pak een andere provider.
Ben ne mens met veel geduld, maar dit gaat erover!
Heb ook al tickets aangemaakt enzo, ok ik lees hier dat het niet aan realdsl ligt. Maar dan nog mogen ze feedback geven dat je tenminste weet waar je staat.
btw zone is 015 (mechelen)
Ik ga ondertussen al is andere providers checken naar prijzen, realdsl kost mij genoeg per maand en om er dan een week niet op te kunnen, dat kan niet, dat is een vette 10 euro die in de vuilbak ligt.
probs vanaf woensdag
whizzo schreef:het strafste van is dan nog dat ze hun telefoon gewoon niet aannemen.
Geen problemen mee gehad, heb er vrijdag om 14.40 en om 16.00 en gisteren (maandag) om 13.15 en 16.00 naar gebeld, steeds van de eerste keer binnen ...
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
whizzo schreef:welke telefoonnummer gebruik je dan?
Ik gebruik die van op hun site.
[edit] Ik bedoel dan niet die voice-mail he.
Kan je niet in dezelfde draad posten waar ik de problemen aangeef?
Das nu ook niet nodig he.
BTW indien jou inkomsten afhangen van een internet verbinding had je beter een SDSL genomen met sla's op...
Ja sorry dat in andere draad is, had misklikt op onderwerp ipv antwoord.
Men inkomsten hangen er niet volledig van af, alleen mijn freelance stuff, en dat ligt ook niet zo hoog dat ik sla's daarmee kan afsluiten.
In elk geval, het is zeeeeeeeeer vervelend.
Ik hoop dat het vanavond is opgelost, geduld genoeg gehad (een week)
Surplus dat ik (en heb al 10x geprobeerd vandaag) niet binnen geraak,
krijg altijd een dom antwoordmachine van 'phone basic' aan de lijn.
grtz
Men inkomsten hangen er niet volledig van af, alleen mijn freelance stuff, en dat ligt ook niet zo hoog dat ik sla's daarmee kan afsluiten.
In elk geval, het is zeeeeeeeeer vervelend.
Ik hoop dat het vanavond is opgelost, geduld genoeg gehad (een week)
Surplus dat ik (en heb al 10x geprobeerd vandaag) niet binnen geraak,
krijg altijd een dom antwoordmachine van 'phone basic' aan de lijn.
grtz
whizzo schreef:welke telefoonnummer gebruik je dan?
Ik gebruik die van op hun site.
[edit] Ik bedoel dan niet die voice-mail he.
Tja, ik kon niet op inet gaan zien, maar heb die nummer van mijn contract genomen, ik dacht 032880078 of 87 achteraan kan ook, zit nu op het werk ...
Hier nog steeds problemen (rdsl0297)
We krijgen zelfs geen adsl signaal binnen. Al 20 keren gebeld naar hun support lijn, maar bij alle mogelijke keuzes in hun menu, kom je of te wel op de bezet toon uit, of op het antwoordapparaat. Onze tickets blijven onbeantwoord. Modem reeds meermaals van stroom gehaald om hem te laten hersynchroniseren.
We krijgen zelfs geen adsl signaal binnen. Al 20 keren gebeld naar hun support lijn, maar bij alle mogelijke keuzes in hun menu, kom je of te wel op de bezet toon uit, of op het antwoordapparaat. Onze tickets blijven onbeantwoord. Modem reeds meermaals van stroom gehaald om hem te laten hersynchroniseren.
[ http://www.xrx.be ]
May the source be with you.
May the source be with you.
Svekke schreef:Als ik dat hier zo lees (en andere forums): waarom blijven jullie in godsnaam bij die ISP? Je mag dan wel limietloos zijn; daar heb je veel aan als je niet eens verbonden bent
Iedereen is vrij te doen wat hij zelf wil. Buiten 1 weekend (2005) en de laatste 4 dagen heb ik gedurende 1.5 jaar nooit een probleem gehad met
RealDSL.
Voor mij persoonlijk is het een keuze om het Belgische duopoly
Telenet/Belgacom niet te steunen.
greets.
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
nocredits schreef:Voor mij persoonlijk is het een keuze om het Belgische duopoly
Telenet/Belgacom niet te steunen.
Uiteraard, daar ben ik het volledig mee eens.
Maar buiten RealDSL zijn er toch genoeg alternatieven, nietwaar?
Als jouw ervaring positief is met RealDSL, dan moet je er niet weggaan natuurlijk.
Ik had het over die mensen hier die constant klagen en zagen over RealDSL.
Svekke schreef:nocredits schreef:Voor mij persoonlijk is het een keuze om het Belgische duopoly
Telenet/Belgacom niet te steunen.
Uiteraard, daar ben ik het volledig mee eens.
Maar buiten RealDSL zijn er toch genoeg alternatieven, nietwaar?
Als jouw ervaring positief is met RealDSL, dan moet je er niet weggaan natuurlijk.
Ik had het over die mensen hier die constant klagen en zagen over RealDSL.
Zoveel klaag/zaag ik niet hoor Dit is nog maar de eerste keer dat we een probleem hebben, maar ik vind toch dat het geen manieren zijn om de volledige support-telefoonlijn op non actief te zetten + niks van zich laten horen via het ticketsysteem.
[ http://www.xrx.be ]
May the source be with you.
May the source be with you.
Jah ik heb het ook vlaggen. Nu zit ik al meer als 36uur zonder internet en ik kan er ni bepaald mee lachen. Men ouders hangen bij boven de kop voor van provider te switchen en ik kan ondertussen ni freelancen of blokken want mijne woordenboek staat online afzien.
Mijn accountnr is rdsl0225. Ik zit in zone 016. Ik heb gisteren heel men setup nog is hierzien en het ligt er ECHT NIET aan. Op mijn modem krijg ik hetzelfde als de TS .. namelijk authentication failed. De lijn is er en alles .. gewoon geen IP of login. Ik zit nu in de bib voor op inet te geraken .. en men dyndns ping failed, so ... nog steeds geen inet. Please .. zet da is in orde :/ de laatste 2 maand ofzo was er echt geen enkel probleem en dan plots .. niks meer. Ik heb ook geen mail gehad ofzo .. lijkt me eerder een screw up dat mijn account niet meer in jullie database zit. Ik ga hier nu ook een ticket van aanmaken en proberen de helpdesk te bereiken.
Mijn accountnr is rdsl0225. Ik zit in zone 016. Ik heb gisteren heel men setup nog is hierzien en het ligt er ECHT NIET aan. Op mijn modem krijg ik hetzelfde als de TS .. namelijk authentication failed. De lijn is er en alles .. gewoon geen IP of login. Ik zit nu in de bib voor op inet te geraken .. en men dyndns ping failed, so ... nog steeds geen inet. Please .. zet da is in orde :/ de laatste 2 maand ofzo was er echt geen enkel probleem en dan plots .. niks meer. Ik heb ook geen mail gehad ofzo .. lijkt me eerder een screw up dat mijn account niet meer in jullie database zit. Ik ga hier nu ook een ticket van aanmaken en proberen de helpdesk te bereiken.
- OpThaCop
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
- Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
- Bedankt: 13 keer
SpoBo schreef:Jah ik heb het ook vlaggen. Nu zit ik al meer als 36uur zonder internet en ik kan er ni bepaald mee lachen. Men ouders hangen bij boven de kop voor van provider te switchen en ik kan ondertussen ni freelancen of blokken want mijne woordenboek staat online afzien.
Mijn accountnr is rdsl0225. Ik zit in zone 016. Ik heb gisteren heel men setup nog is hierzien en het ligt er ECHT NIET aan. Op mijn modem krijg ik hetzelfde als de TS .. namelijk authentication failed. De lijn is er en alles .. gewoon geen IP of login. Ik zit nu in de bib voor op inet te geraken .. en men dyndns ping failed, so ... nog steeds geen inet. Please .. zet da is in orde :/ de laatste 2 maand ofzo was er echt geen enkel probleem en dan plots .. niks meer. Ik heb ook geen mail gehad ofzo .. lijkt me eerder een screw up dat mijn account niet meer in jullie database zit. Ik ga hier nu ook een ticket van aanmaken en proberen de helpdesk te bereiken.
goed idee, die ticket aanmaken.
Ik heb er gisteren ook 1 aangemaakt, ondertussen ook al gereplied, maar nog steeds geen antwoord
Gelukkig heeft m'n moeder wel nog skynet (voor het bedrijf), anders was ik ook dik genageld !