Iemand heeft mij gisteren een e-mail gestuurd, maar die is (tot op heden) nooit aangekomen. Een tweede e-mail later op de avond is pas deze middag aangekomen. Is er een probleem met de mailserver? Er staat alleszins niks over op de site van EDPnet.
Nog mensen die dit probleem hebben? Wel niet zo'n fijne start nu ik pas overgeschakeld ben naar EDPnet... ik vond de e-mailservice bij Scarlet al zo belabberd en hoopte op beterschap nu.
E-mail verloren gegaan?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Misschien een fout aan de kant van die persoon éh, bij ZIJN provider?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Gmail had gisteren wel kuren
Bepaalde mensen konden zelfs niet meer inloggen op www.gmail.com (404 error)
Geen idee wat er mis was, niks van meldingen gezien, maar het zou dus best wel es aan gmail kunnen liggen.
Bepaalde mensen konden zelfs niet meer inloggen op www.gmail.com (404 error)
Geen idee wat er mis was, niks van meldingen gezien, maar het zou dus best wel es aan gmail kunnen liggen.
Het lag inderdaad aan Gmail. De genoemde mail is deze avond uiteindelijk toch nog aangekomen (een dag later dus) en ik heb de header-info eens nagekeken. Hij is blijven steken op één van de Gmail-servers.
Niks met EDPnet te maken dus. Ik zal in 't vervolg eerst wat langer afwachten eer conclusies te trekken.
Maar 't was tot op heden nog nooit voorgevallen met Gmail, daarom dat ik eerder aan EDPnet dacht.
Niks met EDPnet te maken dus. Ik zal in 't vervolg eerst wat langer afwachten eer conclusies te trekken.
Maar 't was tot op heden nog nooit voorgevallen met Gmail, daarom dat ik eerder aan EDPnet dacht.
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
... en gratis !SeNsEi Ze0n schreef:Gmail is niet voor nix nog steed beta ...