Ik wil maar even melden dat al mijn problemen met Tele2 zijn opgelost! Ineens kan ik wel downloaden aan meer dan 512 Kbps (wat volgens de helpdesk onmogelijk was omdat het internet "schommelt" en de capaciteit op de centrale "beperkt" is). Ook de klantendienst is ineens een stuk vriendelijker geworden en ik moet geen 20 minuten meer in wacht staan.
De oplossing: Ik ben overgeschakeld naar EDPnet
Ik zal het missen, de Tele2 wachtmuziek...
Alle Tele2 problemen opgelost!
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
En hoe heb je je contract opgezegd als ik vragen mag.
Had je niet voor 1 jaar getekend ?
Had je niet voor 1 jaar getekend ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Begrijp me niet verkeerd, Whitedog : Veel geluk, en ik hoop dat je vanaf nu geen enkel probleem of reden tot ernstige klacht gaat ervaren.
Maar het is wel een beetje sarcastich dat ik net vanaf deze week (vanaf de nieuwe EDP abo's eigenlijk) klachten lees op het EDP forum over "gebrekkige snelheid op EDP, waarschijnlijk te wijten aan te klein server debiet, en "verbetering is komende". Klinkt me griezelig bekend in mijn oren.
Maar ik schat de kans dat jij sneller als ik een goede verbinding gaat hebben zeker als "groot" in.
Maar het is wel een beetje sarcastich dat ik net vanaf deze week (vanaf de nieuwe EDP abo's eigenlijk) klachten lees op het EDP forum over "gebrekkige snelheid op EDP, waarschijnlijk te wijten aan te klein server debiet, en "verbetering is komende". Klinkt me griezelig bekend in mijn oren.

Maar ik schat de kans dat jij sneller als ik een goede verbinding gaat hebben zeker als "groot" in.

Dat heb ik ook allemaal gelezen ja. En deels zit er waarheid in, als je een speedtest via userbase of isp monitor doet kom je aan 250 a 350 KB/s. Dat is bij mij ook zo.kaween schreef:Begrijp me niet verkeerd, Whitedog : Veel geluk, en ik hoop dat je vanaf nu geen enkel probleem of reden tot ernstige klacht gaat ervaren.
Maar het is wel een beetje sarcastich dat ik net vanaf deze week (vanaf de nieuwe EDP abo's eigenlijk) klachten lees op het EDP forum over "gebrekkige snelheid op EDP, waarschijnlijk te wijten aan te klein server debiet, en "verbetering is komende". Klinkt me griezelig bekend in mijn oren.![]()
Echter als ik download via Tweaknews (usenet), Steam, FTP ... haal ik gewoon 500 a 550 KB/s. En dat is toch dé enige manier om je verbinding in de praktijk te testen.
Ik ben ook alleen maar weg gegaan bij Versatel omwille van de gebrekkige support. als je 10 maanden kan downloaden aan 1 Mbit, en je komt daarna niet meer boven de 0,5 Mbit uit, en men blijft u maar vertellen dat het aan spyware, internet, de centrale, ... ligt. Dat ze uw lijnprofiel vern**ken tot daar aan toe, maar dat ze dat op 2 maanden tijd niet opgelost krijgen?
Bij mijn switch naar edpnet was er trouwens ook iets misgegaan bij de oplevering. Heb 1 dag zonder internet gezeten maar toen ik belde naar edpnet wist men mij wél exact te zeggen wat het probleem was en wanneer het ging opgelost zijn.
Ik post deze zever dan ook alleen maar om misschien 1 of 2 mensen te overtuigen om gewoon NIET voor Tele2 te kiezen. Misschien schieten ze in Wemmel dan ook is wakker

- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Mijn overschakeling van Versatel naar Dommel was ook een hele opluchting.
's Avonds kon ik niet lekker aan 1 stuk door downloaden of surfen, er waren minstens 5 disconnects op een avond, en de enige manier om terug verbinding te krijgen was de router herstarten.
Nu beleef ik iets goddelijks! Mijn snelheid ging van 512Kbps naar 4096Kbps en ik moet nog steeds niet kijken naar mijn limiet (die 50GB van Dommel zijn voor mij toch net iets teveel...)
En ik moet zeggen: blijkbaar zijn velen overgestapt naar EDPnet, maar daar is nu ook niet alles 'perfect' zo te horen
Dan was mijn keuze naar Dommel al bij al niet zo slecht...
Ik blijf erbij: BYE BYE TELE2!
's Avonds kon ik niet lekker aan 1 stuk door downloaden of surfen, er waren minstens 5 disconnects op een avond, en de enige manier om terug verbinding te krijgen was de router herstarten.
Nu beleef ik iets goddelijks! Mijn snelheid ging van 512Kbps naar 4096Kbps en ik moet nog steeds niet kijken naar mijn limiet (die 50GB van Dommel zijn voor mij toch net iets teveel...)
En ik moet zeggen: blijkbaar zijn velen overgestapt naar EDPnet, maar daar is nu ook niet alles 'perfect' zo te horen

Ik blijf erbij: BYE BYE TELE2!

-
- Pro Member
hehe...
ik ben er ook blij om, moet alleen nogwat bekomen van telenet :S
nu probeer ik te denken van "ah, da kannek ook doen nu" en "yes da kannek late opstaan" en "oh, zo groot ? endan" ...
ik ben er ook blij om, moet alleen nogwat bekomen van telenet :S
nu probeer ik te denken van "ah, da kannek ook doen nu" en "yes da kannek late opstaan" en "oh, zo groot ? endan" ...