Hey Telecom

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Ratface schreef:- Staat bij jullie abo gegevens in de klantenzone van Hey ook €15 vermeld i.p.v. €10 per maand?
- Voicemail kan niet volledig worden uitgezet, beltijd kan enkel worden verlengd tot 30 seconden. Beetje irritant maar soit...
-> Yep

-> Hier ook op 30 seconden gezet. Jammer dat de optie van uitzetten er niet inzit. Voorlopig het enige negatieve aan Hey. Maar een besparing van 9 euro per maand (voor 24 maanden), is mij dierbaarder dan het niet kunnen uitschakelen van de voicemail. Ook een persoonlijke boodschap ingesproken dat ik nooit naar de berichten luister + dat men beter terug opbelt of een bericht verstuurt.
Ralf
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mei 2022, 13:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb met Hey een chat

Een ESim word niet ondersteund
See Picture
4D3F842D-82DF-40BF-AA7B-02AAE9143DA0.png
(250.44 KiB) Nog niet gedownload
Belgissschenaap schreef:
Rke schreef:Heeft Hey! ook Esim? Rechtstreeks aan te vragen? Eerst een ‘normale’ Sim en dan vervangen naar Esim?

Ik kan er precies niks van vinden in hun FAQ op de website…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het zou beschikbaar moeten zijn, weet niet meteen hoe.

https://tweakers.net/nieuws/187258/oran ... enten.html
Hey biedt abonnementen aan met eSim en via recyclebare simkaarten. Orange-klanten kunnen over een aantal weken met hun fysieke SIM migreren naar hey-eSim, als ze dat willen. Hey maakt gebruik van het mobiele netwerk van Orange en krijgt daardoor ondersteuning voor HD Voice, VoLTE en VoWiFi. Het is nog niet bekend of hey-klanten 5g-internet zullen krijgen als Orange het 5g-netwerk uitrolt in België. Hey is een directe reactie op het goedkope Mobile Vikings, dat onlangs

.

Update 9:40 uur - In een eerdere versie zeiden we dat hey nog niet beschikbaar was via eSim. Dat bleek niet te kloppen na navraag bij de persafdeling van Orange. Daarom is het artikel aangepast.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb zonet de 40GB bundel besteld bij Hey, komende van Orange. Wat ik op het einde van de bestelling zag, vond ik wel iets nieuws:
Je behoudt je huidige telefoonnummer en simkaart. Je abonnement wordt automatisch geactiveerd binnen de 24 uur. Je zal een sms ter bevestiging krijgen.
Dus ik heb geen nieuwe sim nodig?? Nog niet meegemaakt met overstap naar andere provider (ook al zijn ze van dezelfde).
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Laat me weten als dit klopt want dan is het wel ideaal.
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Dus feitelijk is dit voor Orange gewoon een “wijziging tariefplan”.
Hopelijk komen ze snel met een combo mogelijkheid voor vast internet, want nu krijg je inderdaad constructies dat je verplicht bent met 1 nummer bij orange zelf te blijven en met overige nummers wel kunt profiteren van Hey.

Ik had nog even gekeken om eventueel de combinatie met EDPnet te proberen maar de opstartkosten liggen zo absurd hoog dat dat het totaal niet interessant is.
Laatst gewijzigd door macamba op 29 mei 2022, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Maar wat als ik het 2e nr ook uit de Love bundel haal? Wat is dan het gevolg? Dat ik op Home Internet gezet wordt en dus ipv 36, 42 euro betaal? Dan komt dat toch gewoon op zelfde neer met Go Plus (of zelfs goedkoper als je Intense of Extreme hebt).

Of zie ik het zo verkeerd?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ja enigste is dat

Orange:

52 euro voor go plus met internet
57 euro voor go intense met internet
66 euro voor orange extreme

met Hey:
52 euro home internet met hey 10GB(wordt 20 GB na jaar)
62 euro home internet met hey 40GB(wordt 80 GB na een jaar)

Dusja het zit qua prijs voor het duurste tussen go intense en extreme in. Voor het goedkoopste is er enkel 9 GB data meer.
Je komt dus bij het duurste goedkoper uit.
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ralf schreef:Heb met Hey een chat

Een ESim word niet ondersteund
See Picture
4D3F842D-82DF-40BF-AA7B-02AAE9143DA0.png
Belgissschenaap schreef:
Rke schreef:Heeft Hey! ook Esim? Rechtstreeks aan te vragen? Eerst een ‘normale’ Sim en dan vervangen naar Esim?

Ik kan er precies niks van vinden in hun FAQ op de website…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het zou beschikbaar moeten zijn, weet niet meteen hoe.

https://tweakers.net/nieuws/187258/oran ... enten.html
Hey biedt abonnementen aan met eSim en via recyclebare simkaarten. Orange-klanten kunnen over een aantal weken met hun fysieke SIM migreren naar hey-eSim, als ze dat willen. Hey maakt gebruik van het mobiele netwerk van Orange en krijgt daardoor ondersteuning voor HD Voice, VoLTE en VoWiFi. Het is nog niet bekend of hey-klanten 5g-internet zullen krijgen als Orange het 5g-netwerk uitrolt in België. Hey is een directe reactie op het goedkope Mobile Vikings, dat onlangs

.

Update 9:40 uur - In een eerdere versie zeiden we dat hey nog niet beschikbaar was via eSim. Dat bleek niet te kloppen na navraag bij de persafdeling van Orange. Daarom is het artikel aangepast.
Thx voor het delen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik kreeg mijn bevestiging sms van overzetten naar Hey. Sim kaart niet gewijzigd en account op Hey website kunnen maken. Wel blijft er bovenaan Orange staan op mijn iPhone. Heel raar gevoel, moet ik zeggen.

Wat staat er bij andere Hey gebruikers? Ook Orange of Hey?

Op de Hey website, in mijn account, zie ik gewoon mijn Orange facturen ook staan... Het is duidelijk 1 grote pot nat, da's overduidelijk :)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Vaganzza schreef: Wel blijft er bovenaan Orange staan op mijn iPhone. Heel raar gevoel, moet ik zeggen.
Bij mij staat "Orange". Ik vermoed dat Hey gewoon een visuele schil (website) is. Op die manier probeert Orange klanten af te snoepen van de anderen zonder echt met hun merk Orange te grabbel te gooien. Dan kunnen ze bij de volgende kwartaal cijfers zeggen dat ze x aantal nieuwe klanten hebben aan getrokken. Staat sexy voor de aandeelhouders en in de kranten. De truken van de foor ....

Wat Proximus eigenlijk ook doet met Scarlet en nu ook met Mobile Vikings. Of Telenet hun One abonnementen duopoliseert met hun Base merk.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik geraak toch nergens meer ingelogd bij Orange, dus zal wel effectief over gezet zijn. Dat is echt de eerste keer dat ik geen sim swap moest doen, dus in praktijk is het een tariefswitch, maar wel een nieuw klantnummer (met dezelfde vorm als bij Orange 1.XXXXXXX).

Wel spijtig dat ik niet meer kan inloggen met itsme om mijn vast internet nog te bekijken (of de facturen in de Orange klantenzone). Ok, de facturen vind ik wel in de Hey omgeving terug, maar de nr van mijn vrouw zit er ook nog op zelfde klantnummer...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Zojuist ook het hey kaartje in m'n gsm gestopt.
Ontvangst binnenshuis valt wel dik tegen. 1 of geen streepjes beneden. Surfen via mobiele data binnenshuis (is ook niet nodig) zit er niet in. Hopelijk werkt Vowifi goed, moet wel bereikbaar zijn. Waarom zetten die mannen toch niet wat masten bij.....
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik veronderstel dat je nog geen Orange klant was. Ik veronderstel dat wie al Orange had, weinig tot geen verschil zal merken bij Hey?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

Vandaag de simkaart ontvangen. Activatie gedaan via de website en na een kwartier kreeg ik mail van zowel Hey! als Proximus om de wijziging te bevestigen en was de nieuwe simkaart actief. Dit is iets vlotter dan de maand(!) die het duurde om van Orange naar Proximus over te stappen.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Je kan met het Hey nummer wel de Orange app op je gsm zetten. De app ziet dat het een Orange nummer is. Je kan er echter niets mee aanvangen. Verbruik op te volgen via de website. Natuurlijk niet erg om dat op die manier te doen.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

De vrouw is gisteren ook over gezet. Van aanvraag tot effectief sms van overzetten zat zo'n 7 uur. Ook geen sim swap nodig, gezien ze ook van Orange kwam (net zoals ikzelf). Voor de rest gisteren zelf nog wat getest en snelheid is meer dan ok, ik merk geen verschil momenteel met Orange zelf.

Wel spijtig dat er nog geen app is om verbruik op te volgen. Zal er wel nog eens van komen, zou ik denken. We zien wel.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

- Een tariefplan special voor jongeren niet ouder dan 26 jaar
Oepsie :beerchug: Je jong voelen zal ook wel ok zijn ?? :banana:
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Vaganzza schreef:Ik geraak toch nergens meer ingelogd bij Orange, dus zal wel effectief over gezet zijn. Dat is echt de eerste keer dat ik geen sim swap moest doen, dus in praktijk is het een tariefswitch, maar wel een nieuw klantnummer (met dezelfde vorm als bij Orange 1.XXXXXXX).

Wel spijtig dat ik niet meer kan inloggen met itsme om mijn vast internet nog te bekijken (of de facturen in de Orange klantenzone). Ok, de facturen vind ik wel in de Hey omgeving terug, maar de nr van mijn vrouw zit er ook nog op zelfde klantnummer...

Ik had het zelfde probleem. Een belletje naar orange gedaan.
Situatie uitgelegd en de operator antwoordde dat het inderdaad niet mogelijk was om je klantenzone te behouden.
Ik heb hem bedankt voor zijn moeite en heb gezegd dat ik eens zou informeren bij de ombudsman.
Een tiental minuten later kreeg ik telefoon van dezelfde operator om hem te verontschuldigen want dat het toch mogelijk was.
Heb wel een nieuwe klantenzone moeten aanmaken.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik twijfel nog steeds om over te stappen. Voor het prijsverschil moet ik het niet doen maar een na een jaar 9 GB meer data is mooi en binnen 2 jaar kan dan nog bekijken wat te doen.
Ralf
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mei 2022, 13:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hoi ik heb nu de 1 Sim card van 3 bestellt bij Hey ,
Da heb ik een besparing van 15 Euro all.

Ik zelf mut een ESim hebben op mijn iPhone (werk / privé ) . Ik wacht tot de Support van Hey de ondersteuning van ESim volledig ondersteund

Mijn Operateur is Mobile Vickings met een Clan van 4. Met 3 gb meer als zonder Clan

Ben benieuwd of alles zonder problemen verloot met 3 gewone Sim

Groetjes Ralf
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ik probeer simkaartnummer in te voeren. Geeft telkens foutmelding. :-(
16 cijfers. (eindigend op B65)
SIM Card app: niets komt er op
Android Status IMEI (simkaartsleuf 1): ander cijfer dan op simkaart :eek:

als je laatste 3 weglaat: lukt het wel :-D

"Volgende stap
Je behoudt je huidige telefoonnummer en simkaart. Je abonnement wordt automatisch geactiveerd binnen de 24 uur. Je zal een sms ter bevestiging krijgen."

Dus moet ik zorgen dat mijn beltegoed weg is tegen dan? :wink:
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Een iccid=simkaartnummer bestaat enkel uit cijfers. Die b65 moet je normaal weglaten als ik mijn werk ng goed herinner.

Je kan een esim bestellen met de my orange app, eens je de simkaart in je smartphone hebt geladen, de my orange app opent en dan e sim activeert. Geen idee of je die laatste stap echt kan zetten, mijn gsm ondersteund geen esim en wil niet vast zitten. Maar hij genereerde zopas een qr waar ik dus niets mee ben.

Vraag:
Op mijn het staat nog steeds dat ik het product va. 15 euro heb. Bij de andere mensen die veranderd zijn ook? Zou dit goed gezet worden?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

5/6/2022 (zondag)
17.17 u. Hey! besteld
21.40 u. gemigreerd! :eek:

Had nog 18 € beltegoed of zo staan. Dus dacht foetsie.

Had nochtans op voorhand 2 keer gevraagd. Kan beltegoed gecrediteerd worden zoals Orange doet? Néé was antwoord.

Dus 160 € opgebeld via Thoorn naar zo'n virtuele munt :-(

SMS:
'je abonnement werd geactiveerd. De resterende belwaarde op je Tempo-kaart wordt automatisch gecrediteerd op je eerste factuur' :roll:

Er staat nog altijd:
Prijs: 15,00 €/maand

Volgens mij gaat dan die korting 5€ gecrediteerd worden elke factuur.

My Hey vind ik wel dik in orde. Inloggen met 64 karakters mogelijk. :-D :-D
Zelfs bij de grote spelers staat niet hoeveel karakters je maximaal mag gebruiken.
Ook Itsme mogelijk.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Amai, satsurfer. Jij van prepaid wegstappen naar een abo. Dat had ik nooit gedacht :-D :beerchug:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dit kreeg ik nu als mail daags nadien. Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
gunnix
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Bedankt: 5 keer

Is het mogelijk om bij Hey het verbruik buiten bundel aan te passen? In de FAQ staat enkel dat dit standaard tot 50 euro buiten bundel beperkt wordt.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

gunnix schreef:Is het mogelijk om bij Hey het verbruik buiten bundel aan te passen? In de FAQ staat enkel dat dit standaard tot 50 euro buiten bundel beperkt wordt.
Dat gaat, via de My orange app gedaan. Zelfs een bevestigingsmail van Hey gekregen.
Al moet ik wel zeggen dat de aangepaste waarde in de mail niet weergegeven wordt.
Wijziging van Travel Data Control {{{NEW VALUE}}
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

satsurfer schreef: Er staat nog altijd:
Prijs: 15,00 €/maand

Volgens mij gaat dan die korting 5€ gecrediteerd worden elke factuur.
.
Normaal gezien wel, even wachten op de eerste factuur. Nog eens in mijn mails gekeken en nergens vond ik er ééntje met zwart op wit dat er nog 5 euro korting op zit. 10 in plaats van 15 euro.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

gunnix schreef:Is het mogelijk om bij Hey het verbruik buiten bundel aan te passen? In de FAQ staat enkel dat dit standaard tot 50 euro buiten bundel beperkt wordt.
ook geprobeerd Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Belgissschenaap schreef:Een iccid=simkaartnummer bestaat enkel uit cijfers. Die b65 moet je normaal weglaten als ik mijn werk ng goed herinner.

Je kan een esim bestellen met de my orange app, eens je de simkaart in je smartphone hebt geladen, de my orange app opent en dan e sim activeert. Geen idee of je die laatste stap echt kan zetten, mijn gsm ondersteund geen esim en wil niet vast zitten. Maar hij genereerde zopas een qr waar ik dus niets mee ben.

Vraag:
Op mijn het staat nog steeds dat ik het product va. 15 euro heb. Bij de andere mensen die veranderd zijn ook? Zou dit goed gezet worden?
Als ik het goed begrijp vraag je dan een esim aan na activatie van Hey, maar dan via de orange app?
Want eerdere berichten spreken tegen dat dit mogelijk zou zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Rke schreef: Als ik het goed begrijp vraag je dan een esim aan na activatie van Hey, maar dan via de orange app?
Want eerdere berichten spreken tegen dat dit mogelijk zou zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daar lijkt het inderdaad op en op tweakers.net bij de lancering zijden ze al dat e-sim mogelijk was.
Ik kan niet uit testen of het puntje bij paaltje ook echt werkt.
https://tweakers.net/nieuws/187258/oran ... enten.html
Update 9:40 uur - In een eerdere versie zeiden we dat hey nog niet beschikbaar was via eSim. Dat bleek niet te kloppen na navraag bij de persafdeling van Orange. Daarom is het artikel aangepast.
Maar volgende stappen kan ik uitvoeren en heb ik getest.
  • My orange app openen en naar beheer producten gaan
  • Daar staat de optie 'Activeer esim op een nieuw toestel, kan ik naartoe gaan
  • In dit menu staat de tekst: "Je huidige simkaart zal worden gedeactiveerd zodra de eSIM op je nieuwe toestel is geactiveerd. Je nummer kan gedurende een korte tijd inactief zijn.
    Ik kan dan op de knop activeer eSIM klikken en doe ik ook
  • Na 2seconen verschijnt een QR code
    "Om je eSIM op je nieuwe toestel te activeren, scan onderstaande QR-code met je nieuwe toestel.
  • Nu stopt mijn bijdrage, want geen GSM die e-sim ondersteunt
gunnix
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Bedankt: 5 keer

Bedankt Belgissschenaap en satsurfer, zal het binnenkort bestellen dan :-D
yezzer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 jan 2016, 09:15
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 6 keer

satsurfer schreef: Had nog 18 € beltegoed of zo staan. Dus dacht foetsie.

Had nochtans op voorhand 2 keer gevraagd. Kan beltegoed gecrediteerd worden zoals Orange doet? Néé was antwoord.

Dus 160 € opgebeld via Thoorn naar zo'n virtuele munt :-(

SMS:
'je abonnement werd geactiveerd. De resterende belwaarde op je Tempo-kaart wordt automatisch gecrediteerd op je eerste factuur' :roll:

Er staat nog altijd:
Prijs: 15,00 €/maand

Volgens mij gaat dan die korting 5€ gecrediteerd worden elke factuur.

My Hey vind ik wel dik in orde. Inloggen met 64 karakters mogelijk. :-D :-D
Zelfs bij de grote spelers staat niet hoeveel karakters je maximaal mag gebruiken.
Ook Itsme mogelijk.
Eigenlijk ben ik nu eens benieuwd wat er zou gebeuren mocht je die 160 € toch integraal laten staan hebben?
Nu heb je nog 18 € staan: hou ons eens op de hoogte of ze dat daadwerkelijk verrekenen in meer dan 2 maand, want 15 €/maand is toch nog altijd lager dan de 18 euro die je nog credit staan heb.

THX
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Mijn zoon nog 160€ staan. en nog herlaadkaart 20€ die vervalt binnen paar weken.

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik twijfel nog altijd om het te nemen haha. Betekent wel dat ik dus ook met Orange wat conflict zal hebben met de klantenzone.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Als je enkel internet overhoudt, moet je gewoon nieuwe klantenzone aanmaken met je easy switch ID als referentie (dat is trouwens het officiële telefoonnummer die aan je vaste internetverbinding hangt). Dus geen problemen mee gehad om die aan te maken. Natuurlijk zit je dan met 2 klantenzones (1 bij Orange en 1 bij Hey...)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

boonpwnz schreef:Ik twijfel nog altijd om het te nemen haha.
Wanneer twijfel jij niet?[emoji23]

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Ik krijg VoLTE en VoWiFi maar niet werkend (Sony xperia XZ2 compact;H8324).

Werken deze diensten nog steeds met een lijst van beschikbare toestellen, of werkt dit ondertussen universeel bij elk toestel die dit ondersteunt?
Zoals deze (toch wel beperkte) lijst
tps://www.orange.be/nl/hulp/technische-onders ... e-oproepen

Iemand advies die een gelijkaardig issue had?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Oneplus staat ook zogezegd niet ondersteund.

Maar dat je nu niet kan patchen, wss. aan Android of Oneplus? Toch 1 jaar gewerkt. Wss downgrade ik terug nr 11, tot het gefixt is.

Mijn vriend een sim aangevraagd gisteren. Kreeg geen bevestiging.

Vandaag opnieuw aangevraagd. Terug geen bevestiging via mail. Wel op scherm.

Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”