eSIM voor extra data in België?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Wij zijn thuis erg tevreden met Proximus Flex. Het enige nadeel is dat mijn vrouw's abonnement maar 5 Gb per maand heeft waarna het veel trager wordt. 10 op de 12 maanden komt ze daar mee toe. Maar in de zomermaanden kan het wel wat krap zijn omdat we meer buitenhuis zijn. Om het hele jaar door dan een duurder abonnement te nemen is me wat te gek.

Eind vorig jaar was ik in Turkije en daar heb ik het gemak van onze eSIM in onze iPhone ontdekt. Voor minder dan 15 euro had je veel data voor de ganse periode data te gebruiken op de Turkse netwerken. (Airalo eSIM). Dus geen verassingen op je roaming factuur.

Nu is mijn vraag. Kennen jullie goede prepaid e-sim deals voor België voor bijvoorbeeld 5-10 gb? Dit kan via onze vaste providers zijn, virtuele providers of zelfs misschien buitenlandse e-sim aanbieders via een app. De geldigheid van de data kan ook interessant zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 mar 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Je kan ook het abonnement verhogen tijdens de zomermaanden en daarna dan weer verlagen naar 5 GB.
Voor 11 EUR per maand extra heb je 20 GB
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Mobile Vikings met de data only optie heb ik hier als extra e-sim voor waar dekking met basenetwerk NOK is.
8GB voor 15euro eventueel met vikingpunten te betalen
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Kenniey schreef:Mobile Vikings met de data only optie heb ik hier als extra e-sim voor waar dekking met basenetwerk NOK is.
8GB voor 15euro eventueel met vikingpunten te betalen
Dacht ik ook aan, maar ik vroeg me af of je zo snel kan up en downgraden van je abonnement zonder extra kost?

In deze topic wilde ik de andere opties zoeken.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Kunt gemakkelijk uw abonnement aanpassen via MyProximus en anders belt ge eens naar de klantendienst of gaat naar de shop. Dat is direct actief dezelfde dag en facturering gebeurt pro rata. Aanpassing is ook kosteloos (*).
2 maanden later kunt ge het dan terug verlagen via dezelfde manier.


* enkel als ge een abonnement met gsm toestel hebt, moet ge opletten. Zo zijn het laagste en het hoogste tarief niet compatibel met sommige opties van het toestel.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Fallschirmjaeger schreef:Kunt gemakkelijk uw abonnement aanpassen via MyProximus en anders belt ge eens naar de klantendienst of gaat naar de shop. Dat is direct actief dezelfde dag en facturering gebeurt pro rata. Aanpassing is ook kosteloos (*).
2 maanden later kunt ge het dan terug verlagen via dezelfde manier.


* enkel als ge een abonnement met gsm toestel hebt, moet ge opletten. Zo zijn het laagste en het hoogste tarief niet compatibel met sommige opties van het toestel.
We hebben een LG TV toestel gratis gekregen via Black Friday actie, dus we zitten wel 2 jaar vast. Dus weet niet hoe dat het dan zou lopen.
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Dat zit gekoppeld aan uw vaste producten (uw pack). Uw gsm’s kunt ge dus probleemloos wijzigen.
Philiper
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2011, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Je hebt ook DENT.
Je kan daar DENTS(crypto) kopen waarmee je data bundels kan kopen.
Maar je kan ook elke dag gratis data en DENTS winnen door gratis reclame te zien if enquêtes in te vullen.
http://www.dentwireless.com/esim

Alle pakketten zijn 365 dagen geldig ook die gene die je gratis krijgt.
Ik heb zo al 10gb gratis gespaard sinds januari en kan dit gebruiken als ik buiten Europa kom
geelmk
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2022, 17:15
Bedankt: 1 keer

Kenniey schreef:Mobile Vikings met de data only optie heb ik hier als extra e-sim voor waar dekking met basenetwerk NOK is.
8GB voor 15euro eventueel met vikingpunten te betalen
Dan liever een gewoon Viking abo nemen (dus niet data only), 10gb voor 15€. Vikings ondersteunt idd esim.
geelmk
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jun 2022, 17:15
Bedankt: 1 keer

Ik zou gaan voor Mobile Vikings esim (10gb voor 15€) of Hey Telecom (10gb voor 15€, 40gb voor 25€. T.e.m. 19 juni kun je die abo’s nemen voor 5€ minder, dus 10€ en 20€).

Bij Hey is wel een extra stap nodig: eerst esim bij Orange aanvragen en meteen na activering, op de Hey website aanvraag tot overstappen indienen. Je behoudt dezelfde esim en binnen een paar minuten ben je van Orange naar Hey overgestapt. Neemt in totaal een kwartier zou ik zeggen. De moeite waard, als je het mij vraagt.

Hey zelf biedt voorlopig geen esim aan.
thvranken
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 aug 2009, 01:36
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

BNESIM heeft ook datapakketten voor België zonder vervaldatum (naast dagelijkse en maandelijkse pakketten). Deze zijn wel enkel geldig binnen België, maar er zijn er natuurlijk ook voor andere landen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”