Mobile Vikings start met abonnementen vast internet

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Freec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 18 keer

hogere snelheden dan bij moederbedrijf Proximus

Het abonnement van 53 euro biedt theoretisch tot 1 Gbps download en tot 500 Mbps upload op het nieuwe glasvezelnetwerk.

https://www.hln.be/tech/mobile-vikings- ... ~aa1fa79d/
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

€38: Unlimited fast internet (theoretische max. download 100 Mbps / max. upload 40 Mbps)
€53: Unlimited superfast internet (theoretische max. download 1 Gbps / max. upload 500 Mbps) -> enkel beschikbaar via fiber.

€3 korting als je een mobiel hebt via hen.

Bij edpnet kost dit €36 (100/40) en €46 (500/100).
Laatst gewijzigd door cadsite op 02 mei 2022, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Freec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 18 keer

Bij edpnet maar 500 download 100Mbps upload

En russische helpdesk

https://mobilevikings.be/nl/early-bird/
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

fastic is goedkoper voor 100/40 via vdsl2 :) - tevens kies ik liever voor hun betere support enz - in juni zit ik bij hun
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Artikel klopt niet, want de upload op fiber is niet max 100, maar 200 Mbps geworden.

Voor de rest wel interessante evolutie. Alleen spijtig dat MV geen VoWiFi ondersteunt en blijkbaar ook geen TV aanbiedt.

Is er iemand die het persbericht zelf vindt? Ik zie het niet staan op de websites van Px en MV...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ze doen dus met MV wat verwacht werd met Scarlet, een fiberformule...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Klopt, maar als je met het Fiberklaar netwerk zit, zie ik niet in waarom je voor MV zou kiezen. RapidXS is goedkoper en biedt synchroon 1000/1000 aan zonder dat je een mobiel abo moet hebben om aan dezelfde prijs te komen.

Wat ik wel als voordeel kan zien: als je de MV deals gebruikt, kan je dan de vikingpunten ook inzetten om je vast internet mee te betalen/kost te verminderen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Zou het overal 500mbps upload worden op fiber, of enkel op het fiberklaar-netwerk?
Ik zou er niet raar van opkijken als ze op het Proximus fibernetwerk niet hoger gaan dan de Proximus fiber upload?
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Zou wel heel goed kunnen hoor. De GPON specificaties laat minimaal 2,4 gbit down en 1.2 gbit up toe en kan zelfs symetrisvh 2,4hbit zijn.

Het netwerk kan het dus aan, maar proximus beperkt dit virtueel.
Ze gaan ook niet diferentieren per type netwerk, te complex voor de klant maar vooral ook voor mobile vikings en px om dit verschil te hand haven.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/G.984
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Vaganzza schreef:Klopt, maar als je met het Fiberklaar netwerk zit, zie ik niet in waarom je voor MV zou kiezen. RapidXS is goedkoper en biedt synchroon 1000/1000 aan zonder dat je een mobiel abo moet hebben om aan dezelfde prijs te komen.

Wat ik wel als voordeel kan zien: als je de MV deals gebruikt, kan je dan de vikingpunten ook inzetten om je vast internet mee te betalen/kost te verminderen?
Fiberklaar netwerk is toch nog maar heel beperkt qua dekking. Dus voor al die anderen die wel op het proximus netwerk kunnen is het toch wel een goede optie.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Vaganzza schreef:RapidXS
Allemaal leuk, maar die gasten kennen niet eens mijn postcode...
Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Op de site van MV vermelden ze proximus niet maar vermelden ze fiberklaar.

Edit

Mobile Vikings is a subsidiary of Proximus, and Mobile Vikings' home Internet is activated on the Proximus VDSL and Fibre network, as well as via the Fiberklaar network. We offer two subscriptions:
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Het wordt wel een moeilijke keuze als edpnet klant.

1. In mijn geval toch een euro per maand gegarandeerd goedkoper (en eerste 3 maand nog eens 20% korting)

2. Soms eens viking punten gebruiken. Ik gebruik dat maar heel soms, maar kan wel eens handig uit komen.


Maar geef ik er aan toe, aan het simpel gegeven dat het minimaal goedkoper is? Of blijf ik toch, om een kleine speler te steunen?
Want dergelijke spelers zijn minimaal nodig om prijzen toch een beetje te drukken voor zover dat mogelijk is.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Als MV op fiber betere snelheden kan aanbieden dan Px, dan zou edpnet diezelfde snelheden van MV toch ook moeten kunnen aanbieden?
Computer(k)nul
JUD
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 sep 2013, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Sinna schreef:Als MV op fiber betere snelheden kan aanbieden dan Px, dan zou edpnet diezelfde snelheden van MV toch ook moeten kunnen aanbieden?
Mobile Vikings is door Proximus opgekocht. Lijken mij dus net iets makkelijkere interne onderhandelingen over de snelheid formules en de prijs.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 20 keer

Interessante ontwikkeling. ik ben al lang klant bij EDP (ook al 2j fiber) maar ik ben er zeker van dat ik ga overschakelen. ik gebruik al MV als herlaadkaart en ik heb zat veel punten (belangrijkste reden!).

Ook 1gbit / 500 mbit vind ik niet erg hoewel de meerwaarde daarvan voor ons beperkt is tegenover het VDSL XL momenteel.

wel een paar dingetjes dat niet duidelijk zijn zoals zal vaste telefonie zoals EDP aanbiedt ook inbegrepen zijn ? geen melding hiervan dus vermoedelijk niet.

Als ik EDPnet was zou ik terug aan tafel gaan met Proximus en minstens in je portefeuille hetzelfde product qua snelheid aanbieden als abbo. Particulieren hebben er volgens mij weinig aan (toegegeven) maar iedereen kickt op hogere cijfertjes. dat is gewoon zo. Smartphone makers weten dat als de beste maar dat is een andere discussie.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Een hogere download dan de huidige 85 die ik heb kan soms leuk zijn, maar vooral de hogere upload dan mijn huidige 35 is iets wat ik echt wel een goede upgrade vind.

Tot hiertoe werd er gezegd dat edp geen keuze had qua pakketten, dat die worden aangemaakt door proximus en dat elke andere daarmee aan de slag moet.
Dan is het inderdaad toch wel eigenaardig dat er voor dochters wel een ander pakket mag gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Er bestaat een sneller pakket dat edpnet kan afnemend. Maar die prijs is gigantisch hoog.
Deze is ergens op dit forum te vinden. Een pdf die aan bipt voor gelegd is voor aanvaard overeenkomst met resellers.
Freec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 18 keer

Of het moet zijn, als je via fiberklaar aangesloten wordt, dat je 1000/500 krijgt
En via proximus veel lager

Vooral dit op hun website bezorgt me zorgen : ”theoretische max. download 1 Gbps / max. upload 500 Mbps”
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Proximus biedt op zijn eigen netwerk volgende 4 paketten aan (voor resellers)
Type 0 50/10 0,8 euro
Type 1 150/50 1,40 euro
Type 2 500/100 2,00 euro
Type 3 1000/500 6,00 euro

Zoals je ziet is het verschil tussen type 2 en 3 een factor 3= 4 euro
Ondertussen moet je als afnemer ook de infrastructuur hebben om die bandbreedte te verwerken die PX je dan geeft. Daar komt dus ook nog eens een hoger kost bij.

Bron:
Dit UB topic
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... et#p897295

Specifieke bestand (pagina 6):
https://www.proximus.be/dam/jcr:eddbc17 ... ~cache.pdf

Extra documentatie:
https://www.bipt.be/file/cc73d96153bbd5 ... -03-09.pdf

https://www.bipt.be/file/cc73d96153bbd5 ... -03-09.pdf
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Het lijkt me eerder een zet van PX om de klantenuitstroom na overschakeling op fiber naar EDP.

Het is bijzonder vreemd dat de dochter van px ineens een ander pakket kan aanbieden. Indien dit zoveel duurder en minder rendabel is, dan moet dat ook voor MV gelden tenzij zij andere voorwaarden krijgen?

Het is jammerlijk maar voor de fiber hier binnen ligt is men al bezig de (echte) concurrentie dood te knijpen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

De eerste 1000 Vikings die zich aanmelden, profiteren van:
Een exclusieve primeur.
2 maanden gratis Mobile Vikings-internet thuis.
Zonder limieten, en aan superhoge snelheden.
De modem krijg je er bij.
Wauw, geselecteerd zijn om tester te zijn en dan nog een verbinding aangaan waarvan je begot niet weet wat het behelst.

En wat bedoelen ze eigenlijk met “ niet meer betalen voor je dure abo op digitale tv” want EDPnet bied dat ook al jaren aan.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

9livesuni schreef:En wat bedoelen ze eigenlijk met “ niet meer betalen voor je dure abo op digitale tv” want EDPnet bied dat ook al jaren aan.
Dat is toch duidelijk, het moederbedrijf zijn afzetters die denken dat Belgen maar al te graag betalen, liefst zo veel mogelijk, voor hun digitale TV :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

EDPnet en fastic zijn beiden goedkoper altans voor vdsl2 , rest niet bekeken
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Het moederbedrijf is er met een getekend contract niet in geslaagd om hier hun diensten binnen te brengen voor god weet welke reden. En nu gaat hun dochter met wat suggestieve praat me trachten te overhalen? Halo bellekom we hadden een overeenkomst waar blijven jullie?
Marsmillo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 jul 2009, 15:06
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 10 keer

Dit lijkt inderdaad een regelrechte aanval op EDP te zijn. Echter heeft EDP zijn strepen toch wel al verdient en bewezen een stabiele prijssetting te hebben, iets wat we niet kunnen zeggen van Proximus tegenwoordig...

Ik kijk de kat nog even uit de boom, want toegeven de hogere upload lonkt...
EDP's FiberXL kan zeker een update van uploadsnelheid gebruiken, de 10 van nu is wat mager.
*-*
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

cadsite schreef:€38€, 3€ korting in combo met mobiel
Bij edpnet kost dit €36 (100/40) en €46 (500/100).
Dan zit ik nog goedkoper bij EDp, zonder verplicht gsm bij hen te moeten afnemen (zonder Vowifi/Volte en labiele beheerder) :-D
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Vergeet ook niet dat je bij edpnet nog een gratis vaste lijn hebt.
Ik vind dat best handig om dat nummer te behouden.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ok, maar voor 1,2€ bij ovh heb je dat ook hé en nog quasi onbeperkt bellen erbij.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 20 keer

Ik ben benieuwd. ik ben uitgekozen als tester :banana: . 31/5 staat de installatie gepland.
ghostboy1993
Member
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 2 keer

Nexus1980 schreef:Ik ben benieuwd. ik ben uitgekozen als tester :banana: . 31/5 staat de installatie gepland.
hier ook idem tester , mijn instalatie is 27/05 , kijk er naar uit ! :banana: :banana: :banana:
Gebruikersavatar
djVmaX
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 okt 2015, 23:27
Locatie: Edingen
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Contacteer:

Zonet besteld, installatie op 17/05, ben benieuwd
EdpNet XL 70/30 Mbps
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

Wel ingevuld een tijd terug, helaas niet geselecteerd als tester :-(

@TESTERS (nu reeds): krijgen jullie enkele maanden gratis, of wat zijn jullie voorwaarden?

@Wat gaan de details zijn voor MV gebruikers (early access vanaf begin juni) ? => uit de faq's lijkt installatie/activatie dit jaar nog gratis te zijn. Maar het staat er niet echt duidelijk. Idem voor de 3€ korting voor wie zijn herlaadkaart "elke maand herlaad": wat als je 1 keer mist,....?

@EDPnet: zeker geen goed nieuws voor hen. Ik wou al lang een upgrade van scarlet 50/4 naar iets sneller. De modem en activatiekost (159€ in totaal) hield me steeds tegen (in combinatie met te lage besparing + verlies van TV box - hoewel idd via apps bijna alles, met iets minder gebruiksgemak, ook wel te kijken is)
=> EDP gaat denk ik wat moeten doen aan die vaste overstapkost. Nieuwe klanten lijken mij direct MV te verkiezen, zelfs vertrekkers die al een fritsbox hebben gaan niet snel terugkeren met een activatiekost....
Gebruikersavatar
EotT
Premium Member
Premium Member
Berichten: 550
Lid geworden op: 13 sep 2010, 13:11
Uitgedeelde bedankjes: 127 keer
Bedankt: 188 keer

@lirec Testers krijgen eerste 2 maanden gratis.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

Vind het als M.v klant teleurstellend.
Waarom geen 4 G modem in concurrentie met Tadaam, Orange Flybox.
Is weer eens een aanbod voor diegenen die geen 2 verblijf bezitten.
Aegis
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2022, 02:49

fendtje schreef: Is weer eens een aanbod voor diegenen die geen 2 verblijf bezitten.
Ja!
Hoe durven ze, seg! Een product lanceren waar de overgrote meerderheid van de gebruikers iets aan heeft, maar mensen met een tweede verblijf niet!


Anywho. Ik heb mij ook al ingeschreven. FIberklaar komt één dezer weken hier in de straat een kabeltje trekken, en hopelijk is die ook aangesloten tegen de zomer.
Nexus1980
Pro Member
Pro Member
Berichten: 322
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 20 keer

lirec schreef:Wel ingevuld een tijd terug, helaas niet geselecteerd als tester :-(

@TESTERS (nu reeds): krijgen jullie enkele maanden gratis, of wat zijn jullie voorwaarden?

@Wat gaan de details zijn voor MV gebruikers (early access vanaf begin juni) ? => uit de faq's lijkt installatie/activatie dit jaar nog gratis te zijn. Maar het staat er niet echt duidelijk. Idem voor de 3€ korting voor wie zijn herlaadkaart "elke maand herlaad": wat als je 1 keer mist,....?

@EDPnet: zeker geen goed nieuws voor hen. Ik wou al lang een upgrade van scarlet 50/4 naar iets sneller. De modem en activatiekost (159€ in totaal) hield me steeds tegen (in combinatie met te lage besparing + verlies van TV box - hoewel idd via apps bijna alles, met iets minder gebruiksgemak, ook wel te kijken is)
=> EDP gaat denk ik wat moeten doen aan die vaste overstapkost. Nieuwe klanten lijken mij direct MV te verkiezen, zelfs vertrekkers die al een fritsbox hebben gaan niet snel terugkeren met een activatiekost....
Af en toe je stoute schoenen aantrekken. Ik heb gisteren een mail gestuurd dat er alsnog iemand zou wegvallen ik wel als tester wil dienen. Paar uur later een mail. :P

Voorwaarden voor de testers : 2 maanden gratis . Alleen begrijp ik niet goed waarom een technieker persé moet langs komen? Toen ik van proximus naar edpnet ging is er toch ook niemand gekomen? Die Bbox ga ik ook vriendelijk voor bedanken. Ik zal de vraag eens stellen aan de helpdesk.
Laatst gewijzigd door Nexus1980 op 03 mei 2022, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
bvhalst
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
Bedankt: 25 keer

Heb hen vraag gesteld over de bbox: Wij bieden momenteel de BBOX 3V+ aan. Een andere modem is helaas niet mogelijk om aan te sluiten.
Heb terug geantwoord dat ik zal wachten tot wanneer de Europese Verordening inzake modemkeuze in België in wet zal worden omgezet, want heb een heel Fritzbox mesh netwerk hier :-). https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32015R2120

Huur van een WiFi booster is 3 euro per maand bij MV…
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Logisch dat MV enkel de Bbox aanbied aangezien ze Proximus zijn en Proximus enkel ondersteuning geeft op hun eigen toestellen.

Dat wil echter niet zeggen dat je niet gewoon een eigen Fritzbox kan kopen en gebruiken. Aangezien er ook geen tv of telefonie is, moet er zelfs niet geprutst worden om die werkend te krijgen.
bvhalst
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
Bedankt: 25 keer

Tiens, het antwoord van de MV klantendienst “Een andere modem is helaas niet mogelijk om aan te sluiten.” is dan niet correct?
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”