TV-box en reclame

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

Gisteren email gekregen, gratis omruiling naar de nieuwe tv box. Aangenaam verrast van de snelheid en beeldkwaliteit vergeleken met die oude dingen.
Knipsel.JPG
(91.61 KiB) Nog niet gedownload
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

boulder schreef:Welke provider is dat?
Telenet basic voor een bestaande klant.
Voor een nieuwe klant dacht ik iets van een 30 €.
"Zonder limieten" geeft natuurlijk alleen maar extra voordeel wanneer je meer dan de gehanteerde limiet nodig hebt.
Gebruikers die dat niet benutten betalen dan voor iets dat ze niet gebruiken en geen nood aan hebben.
Dat ligt voor iedereen anders.
Iemand die meer dan 300 GB/maand download nodig heeft zal dus op een ander idd beter af zijn.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

ivob schreef:
boulder schreef:Welke provider is dat?
Telenet basic voor een bestaande klant.
Voor een nieuwe klant dacht ik iets van een 30 €.
Ja, OK, maar dan zijn we weer appelen en peren aan het vergelijken.
Iets dat niet beschikbaar is voor nieuwe klanten kan interessant zijn om te behouden, maar kun je niet aanraden aan om het even wie die het nog niet heeft.
boulder schreef:"Zonder limieten" geeft natuurlijk alleen maar extra voordeel wanneer je meer dan de gehanteerde limiet nodig hebt.
Het is toch ook een gemak dat je niet moet denken over hoeveel je juist verbruikt.
Ik hoef niet meer te verbruiken dan nodig, maar mij ook niet te hoeven inhouden omwille van een limiet.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Daarom is Loco (32€/maand) van Scarlet de beste oplossing...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

boulder schreef: Ja, OK, maar dan zijn we weer appelen en peren aan het vergelijken.
Iets dat niet beschikbaar is voor nieuwe klanten kan interessant zijn om te behouden, maar kun je niet aanraden aan om het even wie die het nog niet heeft.
boulder schreef: Het is toch ook een gemak dat je niet moet denken over hoeveel je juist verbruikt.
Ik hoef niet meer te verbruiken dan nodig, maar mij ook niet te hoeven inhouden omwille van een limiet.
Ik raad het dan ook niet aan.
Ik zeg alleen, naar aanleiding van jouw verwijzing naar de economie van anderen, wat mijn keuze was en welke mijn uitgangspunten zijn en dat dit tot een andere, voor mij goedkopere, oplossing leidt.
Voor mij is dat heden dus nog altijd de beste oplossing. En ik zal heus niet de enige zijn die al iets langer klant is bij Telenet en nog een basic abo heeft. Ze gaan dat niet voor mij alleen in stand houden. :-D

Net zoals jouw behoeften niet dezelfden zijn en je dus ook een andere oplossing hebt.
Maar het was wel jij die anderen er op wees dat ze niet altijd "economisch" bezig zijn.
Men kiest de beste oplossing naargelang de behoeften en wat daar economisch het beste bij past.

Dat het voor een ander, met andere behoeften, niet de beste oplossing is had ik er al bijgeschreven.
En dat het voor nieuwe klanten 30 € kost heb ik er ook bij gezegd. Indien bestaande klanten dus moeten overstappen kost dat maandelijks dus iets meer dan één € extra. Indien dezelfde verwachtingen nog altijd geen onoverkomelijk probleem noch de moeite waard om naar elders over te stappen. Uiteraard kan dat altijd veranderen maar dat kunnen alle voorwaarden bij alle providers.
Heb ook niets voor of tegen Telenet of welke andere provider dan ook. Op dit ogenblik voor mij gewoon de best verkrijgbare deal. Van wie die dienst komt maakt dus in se weinig uit.
Via 4G is ook geen optie want ik heb binnenhuis geen 4G ontvangst en ben niet van plan voor een paar euro met een buitenantenne en kabels te gaan klooien.

Ik moet ook niet denken hoeveel ik wanneer verbruik. Onze behoeften voor download zitten altijd (ver) onder de 300 GB.
Zonder thuiswerk zelfs onder de 150 GB. Dus inhouden is er niet bij. Ik streef er ook niet naar om iedere maand "alles" op te gebruiken omdat het kan. Dat is, voor mij, dan louter een nutteloze tijdsbesteding.
Wijzigt de situatie (behoeften, voorwaarden) ben je tegenwoordig ook op een wip overgeschakeld.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

ivob schreef: Net zoals jouw behoeften niet dezelfden zijn en je dus ook een andere oplossing hebt.
Maar het was wel jij die anderen er op wees dat ze niet altijd "economisch" bezig zijn.
Ja, omdat ze besparen op het product dat ze wel correct geprijsd vinden, terwijl ze niet besparen of zelfs nog meer uitgeven aan het product waarvan ze zelf (terecht) zeggen dat het overpriced is.
Als jij enkel gratis streams nodig hebt, dan zit je inderdaad goed met je keuze.
Ik ga ook niet extra downloaden om toch maar te profiteren van het feit dat ik geen limiet heb.
Het is gewoon dat ik altijd op mijn gemak ben qua dataverbruik, ook qua upload.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”