Tadaam

Nieuws omtrent telecom
ThomasBeckers
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2021, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Heya Tadaam gebruikers,

Ik heb een vraagje over small band (FUP).
Na de verschillende pagina's te bekijken zie ik vooral gemengde situaties omtrent de FUP.

Sommige verbruiken blijkbaar vlot over 1TB en ondervinden geen problemen, maar ik zag ook iemand die in Leuven na 320GB werd geconfronteerd met small band snelheden. Zelf ben ik ook van Leuven en door verouderde infrastructuur ben ik noodgedwongen om tijdelijk Tadaam te gebruiken.

Is er iemand die me wat meer kan vertellen over de small band policy en hoe ik dit best kan voorkomen, en is er degelijk een verschil afhankelijk waar je woont? Plus, wat vinden jullie van de Tadaam support? Ik krijg ze precies moeilijk vast?

Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp!
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

ThomasBeckers schreef:...en hoe ik dit best kan voorkomen, en is er degelijk een verschil afhankelijk waar je woont? Plus, wat vinden jullie van de Tadaam support? Ik krijg ze precies moeilijk vast?
Voor de prijs dat ze nu vragen kan je 2 boxen nemen (https://tadaam.be/5g-leuven/), dan nog betaal je maar 25 euro per maand voor het eerste jaar.

In de vriendenkring niemand die last heeft van FUP, al zijn de grootste gebruikers daar 500 gb.

Support is 'wisselvallig', maar niet slecht. Verder een klachten gehoord.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

De oprichter van Tadaam sprak mij op LinkedIn aan om mij te vragen wat voor mij een goede perfecte mobiele internet en tv verbinding was.
Wellicht om hun product te verbeteren.
Hij dacht dat ik een influencer was...
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Ze mogen gerust alleen internet aanbieden :)
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

ThomasBeckers schreef: Plus, wat vinden jullie van de Tadaam support? Ik krijg ze precies moeilijk vast?
Je kan ze bereiken per mail op [email protected]
Of chatten via hun Whatsapp met hun robot
Je kan natuurlijk altijd via Twitter een bericht sturen.

Maar heb de indruk dat het er tegenwoordig vrij druk is. Misschien omdat ze nu met business abo's gestart zijn ?
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
bvhalst
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
Bedankt: 25 keer

ThomasBeckers schreef:Heya Tadaam gebruikers,
Ik heb een vraagje over small band (FUP).
Vorig jaar was dat bij mij 600GB (1030 BXL) en zat ik op 5mbps, net genoeg voor tv of om klein beetje te surfen. Niet beiden dus. Ik kon bijv. niet op Instagram terwijl ik tv keek.
Hoe vermijden? Minder verbruiken. Ze mailen je tips. Maar als je met 2 van thuis uit werkt, was dat onmogelijk natuurlijk. :bang: Ondertussen zit ik bij edpnet, echt ongelimiteerd! :banana:
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
ThomasBeckers
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2021, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Bedankt voor je reactie!
Mag ik vragen of jullie van de regio Leuven zijn?
Ik zal namelijk een comment binnen deze thread waarin iemand in Leuven al na 320GB op small band werd overgeschakeld.
glorang
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 mei 2012, 18:17
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 24 keer

ThomasBeckers schreef: Zelf ben ik ook van Leuven en door verouderde infrastructuur ben ik noodgedwongen om tijdelijk Tadaam te gebruiken.

Is er iemand die me wat meer kan vertellen over de small band policy en hoe ik dit best kan voorkomen, en is er degelijk een verschil afhankelijk waar je woont?
Leuven 3000 gebruiker hier sinds Februari 2020. Tot nu toe 1 keer "per accident" op smallband gezet geweest, support gecontacteerd en hebben me toen van smallband gehaald. Verder dus nog nooit op smallband gezeten. Kan op de Tadaam portal blijkbaar geen totaal per maand meer zien, enkel per dag (wtf) dus heb het zelf moeten uitrekenen. In Oktober zat ik blijkbaar aan 392 GB, toen toch niet op smallband gezet geweest. Andere maanden blijkbaar altijd onder de 300GB gebleven :bdaysmile:
ThomasBeckers schreef: Plus, wat vinden jullie van de Tadaam support? Ik krijg ze precies moeilijk vast?
Ik werk zelf in de IT (Support) dus mogelijk is mijn mening niet helemaal neutraal maar ze zijn echt oh zo clueless. Het is echt om van te wenen.

Het lijkt er op dat je nooit voorbij de L1 geraakt dus het is altijd maar fingers crossed dat iemand met clue eens naar je probleem kijkt.

Ga voor elk probleem er maar van uit dat je al 5 keer op en af mag mailen omdat je je router/android box moet resetten, of ze een nieuwe opsturen, of ze hebben een of andere foto nodig waarop de barcodes staan (precies of ze zelf niet kunnen bijhouden wat ze naar hun klanten sturen).

Vriend uit Wilsele die ook Tadaam had, had stabiliteits issues (kon maar 1Mbps upload halen ofzo), na de standaard zooi van modem resetten enzo hadden ze voorgesteld om met een UTP kabel te testen direct op de modem, toen dat niet hielp was hun beste idee om..... met een andere UTP kabel te testen, want de UTP kabel zou wel eens stuk kunnen zijn. :roll:

De TV app zit helaas ook vol met bugs, al lang gerapporteerd maar buiten wat standaard replies van L1 vol met emocticons nooit opgelost geraakt.

Mijn betoog komt vermoedelijk redelijk negatief over maar all-in-all wel semi tevreden. Vooral voor €40 / maand voor internet + TV is er niet veel beters op de markt momenteel.
ThomasBeckers
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 dec 2021, 12:54
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd met wat vragen :)
Het blijft jammer dat je niet kan inschatten wanneer je het risico loopt om op small band gezet te worden.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Qua werking van Tadaam en reactiesnelheid van hun messenger kanaal heb ik geen klagen.

Het enige wat ik wel even wil melden. Ik heb één abonnement moeten opzeggen en dus het pakket teruggestuurd.

Gelukkig stuur wel wat dingen op met Bpost en ben hierin goed georganiseerd, hou alle tickets goed bij en zo, want... Tadaam meldde me na enige tijd dat ze de box niet ontvangen hadden en dat ze dus 50 euro zouden aanrekenen. Je zou kunnen denken... 50 euro voor een Android Box en Huawei modem... da's een koopje. Maar goed... ik wil mensen niet op slechte ideeën brengen...

Nadat ik hen de barcode van het pakket en de melding "ontvangen op die dag, dat uur" heb doorgestuurd" heb ik geen herinneringen meer gekregen, maar ook geen melding dat het dan ok was.
aarontech
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2021, 17:27
Bedankt: 1 keer

Gisteren ingegaan op de TADAAM Leuven 5G aanbieding, hier lees je mijn eerste indrukken:
http://melissabrys.ulyssis.be/2021/12/2 ... pressions/
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

ThomasBeckers schreef:Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd met wat vragen :)
Het blijft jammer dat je niet kan inschatten wanneer je het risico loopt om op small band gezet te worden.
Ik zou eerder zeggen, het blijft jammer om in te schatten wanneer ze ooit terugmailen. 3 weken geleden gemaild, van de week een mail met hun excuses dat ze nog niet teruggemaild hebben. Flut dan, aan zo'n provider ga ik nu eens echt geen geld geven.
Gisteren ingegaan op de TADAAM Leuven 5G aanbieding, hier lees je mijn eerste indrukken:
http://melissabrys.ulyssis.be/2021/12/2 ... pressions/
Na dat jaar betaal je dus gewoon de volle pot van een standaard abo aan dezelfde specs. 5G, weg ermee. :)
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

aarontech schreef:Gisteren ingegaan op de TADAAM Leuven 5G aanbieding, hier lees je mijn eerste indrukken:
http://melissabrys.ulyssis.be/2021/12/2 ... pressions/
Weet je ondertussen op hoeveel toestellen je tegelijk tv kan kijken?
1 of 3?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Yvezzzzz
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2021, 13:26

Hyperz schreef:
thepretorian schreef:
Hyperz schreef: Ik heb de nieuwe router (HUAWEI 4G CPE Pro 2) en dit lijkt niet langer mogelijk te zijn. Noch via de app, noch via http://192.168.0.1/html/guide.html :-(
Probeert eens https://play.google.com/store/apps/deta ... .smarthome
Deze had ik al geprobeerd, maar het enige wat het doet is de wifi verbinding instellen. En die HiLink app zegt dat het wachtwoord hetzelfde is als de web interface, maar dat is dus niet admin of mijn wifi wachtwoord (welke trouwens nog steeds de factory default is die op het label staat).
Heb zelfde probleem, iemand enig idee welk paswoord nodig is? Heb de Tadaam 4G router via via gekregen dus geen officiële Tadaam support mogelijk.
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Ik denk paswoord onderaan de router.
Yvezzzzz
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2021, 13:26

Helaas niet, daar staat enkel het wifi wachtwoord en dat werkt niet om in te loggen op de router. De wifi zelf werkt wel met dat paswoord.
Heb op Youtube wat reviews gezien waar er onderaan idd een apart paswoord staat maar dat is hier niet geval. Heb de classics al geprobeerd maar steeds verkeerd paswoord. Lijkt erop dat Tadaam er een eigen paswoord op heeft gezet.
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

Sim kaart er uit te simpel?
Yvezzzzz
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 dec 2021, 13:26

Helaas ook zonder SIM raak ik niet in de settings vd router, blijft paswoord vragen.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

Yvezzzzz schreef:
Hyperz schreef:
thepretorian schreef:
Hyperz schreef: Ik heb de nieuwe router (HUAWEI 4G CPE Pro 2) en dit lijkt niet langer mogelijk te zijn. Noch via de app, noch via http://192.168.0.1/html/guide.html :-(
Probeert eens https://play.google.com/store/apps/deta ... .smarthome
Deze had ik al geprobeerd, maar het enige wat het doet is de wifi verbinding instellen. En die HiLink app zegt dat het wachtwoord hetzelfde is als de web interface, maar dat is dus niet admin of mijn wifi wachtwoord (welke trouwens nog steeds de factory default is die op het label staat).
Heb zelfde probleem, iemand enig idee welk paswoord nodig is? Heb de Tadaam 4G router via via gekregen dus geen officiële Tadaam support mogelijk.
https://setuprouter.com/router/huawei/passwords.htm

Website met Huawei passwords , misschien daar iets te vinden ....
of anders

"If you are unable to login to your router you may need to reset it. We have a How to Reset Your Router guide that may help in this case."

https://setuprouter.com/networking/how- ... ur-router/
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Wat een scheve reclame op de website van Tadaam:

ÉCHT ONBEPERKT
Niemand werd ooit blij van een internetbundel met limieten. Je wil je favoriete series bingen en blijven bingen. We got you.

Iets verder:
'Bij ongelimiteerd internet dacht ik al snel: het zal wel. Maar bij TADAAM is het écht zo.

En dan in de kleine lettertjes een FUP van 300GB. Daar kan ik zelfs nog geen 2 weken mee bingewatchen ...
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ja inderdaad, eigenlijk wel brol.... dit is in fijte een 5Mbps down/2Mbps up(?) lijn als je wat doordownload, dan kan ik bijna evengoed adsl nemen, dat is ook 5/0.5 max hier en goedkoper.
Maar ja, tadaam kan je meenemen en heeft TV er bij voor wie dat moet hebben...

Als ik ISPs vergelijk doe ik dit altijd met de mogelijke smallband speeds, dan zie je de echte prijs/kwaliteit.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Ze zijn niet de enige die reclame durven te maken met 'onbeperkt internet'. Ik denk aan Scarlet. Hun uitleg zal zijn dat het 'onbeperkt' is. Enkel niet tegen volledige snelheid.

Al weet ik niet of dat echt zo is. Bij Orange Internet@home (4G , 150gb) is de smallband ook beperkt. Daarna is het 0 trafiek.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Ik weet dat er veel bedrijven zijn die het doen (welke niet behalve EDPnet?)

Maar ik vind het nog een verschil wanneer je ongelimiteerd internet aanbiedt (met een sterretje en een getalletje erbij, verwijzend naar de uitleg zoals bvb Scarlet waar hier net boven verwezen wordt), dan wanneer je reclame maakt voor onbeperkt internet, en er zelfs nog bijzet: 'écht onbeperkt'. Dat is écht misleidend ... Zeker als je er nog bijzet dat het geschikt is om series te bingen (wat 300GB dus NIET toelaat ...)
datakiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 639
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 27 keer

Zelf dacht ik ook zo, nergens vermelden ze de limiet behalve in de voorwaarden, maar hoe kunnen ze dan "Je wil je favoriete series bingen en blijven bingen. We got you." adverteren?

Aan 7GB/uur kom ik aan niet veel meer dan 1uur/dag streamen als je niet veel restverbruik hebt. Hoe kan je dan bingen? Met 5Mbps kom je net toe voor HD, maar met eventueel restverbruik van andere toestellen kom je dan uit op SD (480p).
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Vergeet er niet bij te zeggen dat de traffiek die je genereert via hun EIGEN tv-dienst app ook nog eens meetelt!
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Daarnet een nieuwe system update op de tadaam box geïnstalleerd.

'Power off' feature is nu volledig verdwenen. Lang de 'power off' knop op de afstandsbediening brengt enkel een restart optie naar boven. Gewoon klikken op de 'power off' op de remote levert een slaapstand op.

En nu??
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Ratface schreef:Daarnet een nieuwe system update op de tadaam box geïnstalleerd.

'Power off' feature is nu volledig verdwenen. Lang de 'power off' knop op de afstandsbediening brengt enkel een restart optie naar boven. Gewoon klikken op de 'power off' op de remote levert een slaapstand op.

En nu??
Uit trekken, Skynet has awoken and won't shut down.

On topic:
Wel kut feature, kan mij hier geen nut voor zien om dit te doen.

Mogelijks ergens verborgen? Of misschien foutief verwijderd?
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Niet ergens verstopt denk ik want heb reeds alles 3x afgelopen.

In den beginne kon je de box quasi volledig (sluimer om de remote nog te laten werken) afsluiten door gewoon de power knop op de remote in te drukken. Dan hebben ze een update gepushed waardoor dit plots moest door de powerknop op de remote ingedrukt te houden en dan op een menuutje 'power off' te selecteren. En nu is die optie volledig verdwenen met de laatste update.

Ik zet dat bakje elke keer liefst volledig af als ik stop met kijken. Als je die in slaapstand zet beginnen die toch maar tilt te slaan na een tijdje en dan dringt een reboot zich toch op.

Waarom hebben ze dat nu in godsnaam verwijderd??
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Teveel mensen die hun box (zonder het te weten) helemaal afgezet hadden en dan dachten dat het toestel kapot was?
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Toestel ging na een 'helemaal af' nog steeds gewoon aan met de power knop op de remote. Maar het toestel ging terug door een normale bootprocedure (splash screen van android enzo). Dus ik twijfel of dat de reden is.
Gevatano
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 nov 2021, 20:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 2 keer

buthead schreef:Ze mogen gerust alleen internet aanbieden :)
Dit dus. Ik kijk geen reguliere TV dus ik ga geen €40 betalen voor iets wat ik maar half gebruik. Op dit moment is Proximus MUP niet te kloppen en dat zal denk ik nog heel lang zo blijven. Onbeperkt internet thuis, onderweg, en zonder FUP gezever en ook nog eens meteen onbeperkt bellen erbij. :)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Vandaag wordt Tadaam platinum gelaunched.

- Verschillen tov premium
- 100 Mbit download
- 60 euro / maand

Bron : mail van tadaam
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Staat ook op de website
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Maar toch nog altijd de 300GB FUP toepassen.
Zo zal je er nog sneller aan zitten...
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Beter neem je gewoon vdsl of coax met internet only [emoji28]
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Freec
Plus Member
Plus Member
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 18 keer

Hey TADAAMer,

We hebben groot nieuws!

Loop jij tegen de snelheidslimieten aan?
Kan het voor jou nooit snel genoeg gaan?
Heb jij geen tijd om te wachten tot je volgende TikTok geladen is?
Jij hebt nood aan iets op jouw tempo.

Daarom kondigen we TADAAM PLATINUM aan!
Ongelimiteerd internet aan 100Mbps!
Dat is twee keer sneller dan TADAAM Premium voor slechts €60 maand!

Net zoals bij TADAAM Premium kijk je op 3 schermen tegelijk, heb je onbeperkt internet,
pauzeer of zeg je op wanneer je wil, maar wij zien niet in waarom je dit zou willen opzeggen.
Uiteraard werkt TADAAM PLATINUM overal in België en komt die met een Wifi-modem en tv-box.

Waar wacht jij nog op? Tijd voor een upgrade!

Als TADAAM klant hoef je zelfs niet te wachten op een nieuwe modem.
Wijzig jouw abonnement in MyTADAAM én geniet vandaag nog van een ongeëvenaarde snelheid.

Groetjes,
TADAAM
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

streulma schreef:Maar toch nog altijd de 300GB FUP toepassen.
Zo zal je er nog sneller aan zitten...
Is dat eigenlijk een dingetje? Reeds 2 jaar tadaam hier, en nog nooit tegen een limiet aangelopen. Nochtans thuiswerk, Disney+, Netflix, tv, 3 kinderen, ...
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Er zijn hier een aantal mensen al tegengelopen.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
bvhalst
Plus Member
Plus Member
Berichten: 191
Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
Bedankt: 25 keer

Ik bijv… aan 600GB werd ik op smalband gezet (9 maand geleden). Nu op edpnet en is echt onbeperkt.
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
streulma
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 34 keer

Heb de snelheid eens bij mijn moeder gemeten van Base: 30 Mbps down / 3 Mbps up.
Tadaam daar was echt een ramp...
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”