Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

Jack Daniels schreef:Heel de discussie over wie de chauffeur is bij een snelheidsovertreding kun je vermijden door het systeem toe te passen wat Luxemburg al jaren hanteert
Maar dan komt de boete in eerste instantie nog bij de eigenaar van het voertuig toe want het staat niet op je gezicht geschreven dat de eigenaar en voertuig niet gelijk zijn.
Veel (snelheids)overtredingen (en zeker bij trajectcontroles en via niet conventionele flitspalen) gebeuren ook in België frontaal.
En dat vind ik best zo en voor uitbreiding vatbaar :-D (voor dubbele controle voor- en achteraan is er gewoon geen geld ter beschikking).
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Hackers die al zo ver waren gekomen om een melding te sturen op mijn microsoft authenticator.

Gewoon belachelijk dat ik dagelijks meer dan 10 aanmeldpogingen van niet geautoriseerde gebruikers heb.

Bedoel

Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

SpecialK schreef:Tot ik eens bij mijn collega die daarvoor met die wagen gereden had ging informeren of die boete toevallig bij hem was terecht
gekomen, en dat was zo.
Altijd gevaarlijk hé, die poolwagens. Ik heb ook geen firmawagen en gebruik regelmatig 1 van de poolwagens of camionettes.
Omdat er enkele via leasing liepen en de boete dan altijd laat toekomt was er eens onduidelijkheid over wie er reed.
Sindsdien staat mijn google maps historie permanent aan. Zo kan ik altijd zien of ik effectief op dat traject zat. Gelukkig nog niet nodig gehad sindsdien, maar beter voorkomen dan genezen...
Er zit wel een tracking in de voertuigen, maar die wordt maar een maand bij gehouden.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Joe de Mannen schreef:Dat je sinds 6uur 'opgesloten zit' daar kan ik alleen maar van hopen dat je op de hoogte was dat dat ging gebeuren OF dat er toch een uitweg is als je weg wil.
We zijn op de hoogte en nee, er is geen uitweg. Alle invalswegen zijn afgesloten en er is geen verkeer mogelijk. Je mag zelf niet met de fiets aan de hand binnen het afgesloten deel, enkel te voet.
Extra nadeel, mijn schoonmoeder (91) woont net buiten het parcours in een serviceflat (binnen het verkeersvrije deel) en we kunnen haar zelfs niet halen om bij ons te komen kijken (tenzij we dat voor 6 uur vanmorgen deden en haar na ?? uur vanavond terug brengen). Gelukkig had ze zelf al gezegd dat ze op de regionale tv ging kijken. De ouderen zullen ook lang moeten kunnen rechtstaan want stoelen (ook voor eigen deur) zijn verboden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

CCatalyst schreef:Hermes/Mondial Relay zijn nu eenmaal niet de snelste. Dat had de verzender iig moeten weten. Maarja, goedkoop(ste) he.
En blijkbaar werkt men daar in het weekend ook niet... geen enkele beweging in het pakketje te bespeuren.

Zelfs tijdens de week zie ik enkel aanpassingen tussen 9u30 en 17u... en dat voor een courier dienst :bang:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

DarkV schreef: En blijkbaar werkt men daar in het weekend ook niet... geen enkele beweging in het pakketje te bespeuren.

Zelfs tijdens de week zie ik enkel aanpassingen tussen 9u30 en 17u... en dat voor een courier dienst :bang:
Dat zijn geen "express" koeriers.
Freek
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 mei 2022, 09:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Veel kans dat deze wel meer ecologisch te werk gaan omdat ze vrachten beter kunnen combineren
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ik vrees dat dat niet de insteek i$...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Freek
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 mei 2022, 09:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Uiteraard niet hun doel, maar toch mooi meegenomen.

Vraag me vaak af waarom men niet gewoon geduld kan hebben...
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Freek schreef:Vraag me vaak af waarom men niet gewoon geduld kan hebben...
Het hoeft van mij heus niet de volgende dag op de stoep te staan maar na een week tijd is het gewoon nog steeds in Oostenrijk.

Zelfs een fietscourier is sneller !
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Freek schreef:Veel kans dat deze wel meer ecologisch te werk gaan omdat ze vrachten beter kunnen combineren
Ze hebben ook veel minder te verzetten, dus denk niet dat dit een verschil zal zijn.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

DarkV schreef:
heist_175 schreef:Sinds 15 jaar kiezen we altijd voor het A++++++ model en dat levert op.
Heb je al eens uitgerekend hoeveel jaar je erover doet voor je de meerkost van je A++++++ model terug hebt ?
Misschien dat het met de huidige tarieven iets sneller gaat maar een tijdje geleden kon je dat amper terug verdienen.
Mjah, dat valt uit te rekenen.
Als ik me niet vergis, lag het omslagpunt toen ergens op 8 jaar gebruik, ondertussen is het 13de jaar al achter de rug...
En meestal, niet altijd, zijn die A++++++ modellen ook de "betere klasse", dus je wint ook op bouwkwaliteit.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

De TELENET spam filter die minstens vijf spam mails per dag doorlaat voor Norton Antivirus :roll:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Vrouw aangereden op de fiets (door een andere fietser). Onoplettende student keek achterom, week uit en reed haar hierdoor omver.
Lichamelijke schade is voor de verzekering van het werk (want woon-werk). Schade aan de fiets niet (2 maanden oud...), dus nu maar hopen dat die jongen zijn verhaal niet aanpast zodat het woord tegen woord is, maar gewoon de familiale mag tussenkomen.
Hij was al weg tegen dat ik aankwam, want ik wou zijn verklaring laten opschrijven (men vrouw was aan het bloeden dus was te in shock om daar aan te denken).
Ik ga waarschijnlijk wel iets te snel van het slechtste uit, dus afwachten (naam en nummer werd wel uitgewisseld), maar het maakte een strak vol geplande dag wel licht chaotisch met allemaal zaken die geregeld moeten worden tussen het werk door. Vanavond de fiets naar de fietsenmaker voor een raming van de kosten.
Een accident, het zit soms in een klein hoekje.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Hopelijk is alles met haar ok.

Vermindert het probleem niet, maar in het achterhoofd houden: als het enkel maar materiële schade is ...

Familie (nog redelijk jong persoon) heeft een soortgelijk ongeval gehad. Ongelukkig gevallen na aanrijding door andere fietser. 2 jaar werkonbekwaam en veel operaties later is het pas bijna volledig terug in orde.

Again: ik minimaliseer de materiële schade niet, maar relativeer enkel ...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Damn met die Plutus kaart word het echt marginaal.

Opdracht spendeer 10€ in lidl en Aldi,

Lidl, wat een marginaal gebeuren is me dat. Damn is het teveel moeite om dien rommel een prijs aanduiding te geven. Geen gyoze in huis maar ze verkopen vuilzakken ( het enigste waar ik iets mee ben )

Aldi, iets aangenamer maar met herlaadkaarten, komt goed uit.

Maar geeindigd in Delhaize, veel aangenamer en wellicht goedkoper dan de discounters.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Ik vind Delhaize ook de aangenaamste om te winkelen van die 3 (hier in de regio trekken Aldi, Lidl en Action waanzinnig marginaal volk). Is hier in de regio wel zonder twijfel de duurste ...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

pfuhu schreef:Again: ik minimaliseer de materiële schade niet, maar relativeer enkel ...
Volkomen terecht hoor, die relativatie is er wel, maar wel deel van de frustratie van de dag :). Het is inderdaad maar/vooral materiele schade (en wat schrammen en snedes, mogelijk een fractuur die uitslag volgt nog als de dokter de foto's ontvangen heeft).
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

pfuhu schreef:Ik vind Delhaize ook de aangenaamste om te winkelen van die 3 (hier in de regio trekken Aldi, Lidl en Action waanzinnig marginaal volk). Is hier in de regio wel zonder twijfel de duurste ...
Van de Aldi en Action weet ik het niet (jaren geleden dat ik daar nog geweest ben) maar in onze regio is Delhaize de duurste van alle warenhuizen. En de regio Lidl trekt voornamelijk Tesla, Audi en Mercedestijders aan. Of dat margianaal volk is laat ik in het midden. :-D
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Ik winkel graag in Lidl. Snel en goede prijs/kwaliteit. En ja, je treft daar inderdaad marginaal volk, maar eerlijk waar, dat tref je tegenwoordig overal. Gewoon negeren, en dat doe ik net zo met het bekakt volk bij Delhaize, want dat is even irritant voor mij. Dus gewoon negeren. Of beter nog: winkelen in de daluren. Verbazend hoe leeg die winkels op sommige momenten zijn. Ideaal!
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ikzelf winkel het liefst in de Albert Heijn of delhaize. En moet wel zeggen in deze regionen merk je niet veel marginaal volk. Wat ik wel probeer te mijden is de carrefour hier, wat een oude indeling van producten en zo rommelig. De Aldi zit voorlopig in een tent maar als het goed is zal er in 2023 een gleodnieuwe aldi zijn, ik ben heel benieuwd hoe die nieuwe Aldi zal zijn. Ik ga graag bij de aldi voor diepvriesgroenten, kruidenierswaren en yoghurt.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

R2D2 schreef:Ik winkel graag in Lidl. Snel en goede prijs/kwaliteit. En ja, je treft daar inderdaad marginaal volk, maar eerlijk waar, dat tref je tegenwoordig overal. Gewoon negeren, en dat doe ik net zo met het bekakt volk bij Delhaize, want dat is even irritant voor mij. Dus gewoon negeren. Of beter nog: winkelen in de daluren. Verbazend hoe leeg die winkels op sommige momenten zijn. Ideaal!
Je hebt wel verschillende Lidl's.
Die van de vorige generatie (genre gebouw Aldi) en de nieuwe met een enorme glazen voorgevel, hoge plafonds en zeer brede gangen.
In vergelijking daarmee is bv. de Colruyt volledig achterhaald. Een gesloten platte betonnen doos zonder een greintje daglicht.
Lijkt me een straf om daar hele dagen te moeten werken.
Het "soort" volk dat wanneer waar komt maakt me niet uit. Voor hetzelfde geld ben ik de marginaal in het geheel. :oops:
We kunnen nu eenmaal niet allemaal UB'ers van eerste rang zijn. :-D
En inderdaad, gewoon winkelen buiten de gangbare uren en je loopt er maar met een paar mensen rond.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

ivob schreef: We kunnen nu eenmaal niet allemaal UB'ers van eerste rang zijn.
Het ging mij meer over de winkelervaring ( en ja er zijn immense verschillen zelf bij eenzelfde groep ) de groente en fruit afdeling hier zag er gelukkig verflenst uit, op 10% van de producten stond geen prijsvermelding en waarom willen ze in die discounters zo vlug als mogelijk dat kleine boordje met een winkelkar vullen.

Nee, geef mij maar het leeuwtje waar ik uren kan rondlopen, basisproducten goedkoper kan kopen en zeeen van tijd heb om wat aan de zelfscan te staan prutsen.
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 651
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 33 keer

De Jumbo!! Kunnen alle anderen nog iets van leren qua klantenservice...
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1027
Lid geworden op: 03 feb 2022, 14:32
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 21 keer

9livesuni schreef: Nee, geef mij maar het leeuwtje waar ik uren kan rondlopen, basisproducten goedkoper kan kopen en zeeen van tijd heb om wat aan de zelfscan te staan prutsen.¨
Ieder zijn ding natuurlijk.
Wanneer ik dan toch eens in een warenhuis moet zijn (om het even welk) is mijn eerste gedachte daar zo vlug mogelijk terug buiten te zijn. En liefst gemakkelijk met de fiets bereikbaar.

Maar ik moet je wel gelijk geven wat betreft die prijsaanduidingen (en hun tijdelijke kortingen). Trekt meestal nergens op en op hun reclameprijzen hebben ze er een handje van weg de korting in het groot aan te duiden (met de vervaldatum ergens onopvallend in kleine lettjertjes) en na vervaldatum gewoon te laten hangen.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Onderwijs, digitaal, smartschool,... :frown:

Ik krijg een mail dat er een nieuw bericht is in smartschool.
Ik volg de link in de mail en zie geen bericht...
Ah ja, dat is zo gebruiksvriendelijk dat je niet onmiddellijk op het juiste kind uitkomt. (ik heb 2 kinderen met een smartschool account)
Goed, even wisselen.
Het bericht:
---------
In bijlage vindt u een brief van de Vlaamse Overheid met de vraag om een enquête in te vullen over het inzetten van digitale middelen op school. De enquête is anoniem, vrijwillig en duurt ongeveer 5 minuutjes. Meer info en de link naar de enquête vindt u in de brief zelf.
---------
De bijlage, een pdf met een handleiding dat je een app moet downloaden en installeren om een enquête in te vullen.
Een web-enquête was te simpel zeker? :bang:
Ze vragen of mensen moeilijkheden hebben met de digitalisering en bouwen onmiddellijk verschillende stappen in om de mensen met moeilijkheden uit te sluiten. :?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Zo krijg je "toevallig" meer positieve respons en kan men zeggen dat men goed bezig is.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik ben wel een fan van de 20v accu gereedschappen van het merk Parkside dat via de Lidl.be webshop soms erg goedkoop staat (en soms lappen ze d'r wat bij dus je moet wel een tijdje volgen).

Meestal zitten ze nog een stuk onder de prijs van "goedkope merken" in andere doe-het-zelf zaken, terwijl dat toch allemaal uit China komt en de tools vaak vrijwel identiek zijn (op kleine aanpassing van accu aansluiting na zodat je daardoor vastzit aan bepaald merk). Wel YouTube reviews eerst eens lezen voor ieder model. Normaal gezien ook goeie ruilservice maar daar heb ik nog geen gebruik van moeten maken.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

9livesuni schreef:
Nee, geef mij maar het leeuwtje waar ik uren kan rondlopen, basisproducten goedkoper kan kopen en zeeen van tijd heb om wat aan de zelfscan te staan prutsen.
Leuk artikel voor jou in de knack :lol:
Zelden zo op de grond gelegen van het lachen :angel:

‘Sluit iedereen die winkelt in de Delhaize uit van eender welke energiepremie’
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

zijn tweets zijn zelf nog beter

"Aan de kassa van de Delhaize worden voorbij gestoken door vrouwen die mijn moeder zouden kunnen zijn, het went zelf niet in oorlogstijd. "
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1374
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

Jack Daniels schreef: Een auto die te hard rijdt in Luxemburg wordt zowel vooraan als achteraan geflitst waarbij de bestuurder duidelijk in beeld komt. Het is ooit een collega op mijn vorig werk overkomen.
Ik kan het eerstehands testen, net een boete gekregen voor een gemeten snelheid van 94 gecorrigeerd naar 91 (blijkbaar trekken ze in Luxemburg maar 3 km/u af) waar je 90 mag. Ik voel me echt een wegpiraat nu.
De auto staat op naam van mijn vennootschap. In de instructies staat echter dat ik gewoon moet betalen en enkel een formulier moet terugsturen als ik niet akkoord ben. Dus ze zullen nooit weten wie er met de auto gereden heeft.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Net een bestelling moeten plaatsen bij Orange voor een extra nummer. Je geeft aan dat je dit aan een bestaand klantennummer wil toevoegen. Maar dan moet je toch nog al je gegevens opnieuw ingeven :?
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Gisteren naar lac de l'eau d'heure geweest, in de buurt van charleroi...
heel mooi maar ook een aantrekkingspool van marginalen die er met een bak bier een goedkope zaterdag van willen maken, overal vuil op de grond.

Op de terugweg zo een exemplaar voor mij die eerst een blikje buiten werpt (passagier) en wat later papier uit het venster smijt (vrouwelijke bestuurder), heb het allemaal op dashcam.

Dan hebt ge echt NUL opvoeding gekregen :roll: :evil:
Digicafé
Plus Member
Plus Member
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 apr 2022, 11:29
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 12 keer

SpecialK schreef:Ik kan het eerstehands testen, net een boete gekregen voor een gemeten snelheid van 94 gecorrigeerd naar 91 (blijkbaar trekken ze in Luxemburg maar 3 km/u af) waar je 90 mag. Ik voel me echt een wegpiraat nu.
De auto staat op naam van mijn vennootschap. In de instructies staat echter dat ik gewoon moet betalen en enkel een formulier moet terugsturen als ik niet akkoord ben. Dus ze zullen nooit weten wie er met de auto gereden heeft.
Doet er ook niet toe : je vennootschap krijgt de boete... als je meegeeft wie de bestuurder was moet die betalen in persoonlijke naam, doe je dat niet dan moet de vennootschap betalen. Er is géén ontkomen aan.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Behalve dan dat je in België verplicht bent aan te geven wie de bestuurder was. Doe je dat niet … 4000 EUR boete, of zelfs meer …
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Gray schreef:Op de terugweg zo een exemplaar voor mij die eerst een blikje buiten werpt (passagier) en wat later papier uit het venster smijt (vrouwelijke bestuurder)
Dan zijn er nog eens mensen die hun wagen proper houden, is 't weer niet goed... :roll:
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Gisteren 1 minuut voor het vertrek van Extrema is op een tijd van 20 sec mijn Iphone 12 Pro Max gestolen.
Nog video aan het nemen van de drones die daar vliegen, gsm in zak van broek vooraan, letterlijk 10m tussen mensen door gaan om de rest van de groep te gaan halen, en.. gsm was weg. Direct op de grond gekeken, niets gezien en gevraagd aan kameraad om te bellen. Direct antwoordappa, dan weet je het wel.
Om 2:15u een eerste keer teken van leven: in de Marollen :bang:
Om 10:59u een 2e keer, in Anderlecht.
IMEI en Esim laten blokkeren, GSM op wipe gezet nadat ik van de politie te horen kreeg dat ze niemand naar dat adres zouden sturen omdat ze daar geen mandaat voor hebben en een straal van 25m (wat blijkbaar volgens hun de afwijking is van find my iphone) te zoeken.

Lang leve.. Die gasten kunnen dus ongestoord doorgaan. Want ja, een gsm van 1700€ en niemand komt achter u, waarom zou je dat niet blijven doen?
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Avondje op spoed met dochter van 6j. Daarna wilde ik haar trakteren op McDonalds in Kortrijk.
Per ongeluk de parking van de expo opgereden (tijdens corona was dat immers de weg voor de drive-in), waarna ik er niet meer af geraakte zonder €2 te betalen. Na wat gediscussieer met "de paal", en de "je gaat toch niet moeilijk doen voor €2" richting mij waarna de hoorn werd toegesmeten, intussen een huilende dochter naast me omdat we daar "nooit meer gingen weg geraken" toch maar betaald. Maar ik ben bijzonder misnoegd en ben me aan het vergewissen of ik geen stappen kan ondernemen. Gewoon uit principe.... :evil:
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Kan je daar oprijden zonder slagboom ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Joe de Mannen schreef:Kan je daar oprijden zonder slagboom ?
Neen, maar logisch is het daar allerminst…
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”