Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Het kan werkelijk met elk vervoersmiddel "bewonderd" worden.

Een toerist zei toen we Aalst passeerde: it looks so sad. Ik zei hem, trust me, it doesn't only LOOK sad, it IS sad and you didn't even smell it. Don't worry, you can go home, we will pass here every day. Its like groundhog day but not so funny. :banana:

Zo konden we toch nog eens even lachen met onze miserie.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

OpThaCop schreef:Maar oorzaak? staat er niet op
tja, geen electriciteit meer he, de netbeheerder levert ook maar wat hij krijgt...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

VRT nieuws van een dik half uur, waar het 25 min over het ontslag van Beke gaat.
Alsof er geen ander nieuws is.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

sky schreef:VRT nieuws van een dik half uur, waar het 25 min over het ontslag van Beke gaat.
Alsof er geen ander nieuws is.
Ja, wat met de dingen die er echt toe doen????
Voetbal, wielrennen, de prijs van de aardbijen? :evil:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

aardbeien :-D
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

boonpwnz schreef:aardbeien :-D
Aertbijjen! :twisted:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

boonpwnz schreef:aardbeien :-D
Jerbeze
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Nog eens iets op marketplace te koop aangeboden en de een na de andere oplichter biedt zichzelf aan binnen de 5 minuten. :roll:
Allemaal de gekende dpd en €20extra ...
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

cadsite schreef:aardbijen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aardhommel-groep
https://www.natuurpunt.be/pagina/wilde-bijen

Er zijn ook bijen die hun nest maken in de grond, misschien was je daarmee verward?
:beerchug:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ben al lang blij dat het niet over aarsbijen gaat :wink:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

cadsite schreef:Nog eens iets op marketplace te koop aangeboden en de een na de andere oplichter biedt zichzelf aan binnen de 5 minuten. :roll:
Allemaal de gekende dpd en €20extra ...
Ik had laatst budbee.

Heb gelukkig dan wel iemand gevonden van mijn regio.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Wat is eigenlijk het verdienmodel achter deze scam? Ik snap het niet helemaal.

Ik heb het artikel online gezet en binnen de 10 minuten 8 mensen die deze methode bij mij toepasten.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Fiber, luna , lowa and coax maar we hebben nog internet :-(
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Ik gebruik Waze via AndroidAuto en kreeg dit weekend een melding dat ik binnenkort AA zal moeten updaten. No problem, dat gebeurt regelmatig en dat moet manueel want mijn tablet is blijkbaar niet geschikt terwijl het al zeer lang (van voor de officiële uitrol in BE) gewoon werkt :bang:
De nieuwe versie van AA vereist echter Android 8 of hoger..... Damn, mijn nog perfect werkende Galaxy Tab S2 (van februari 2017) heeft Android 7...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1374
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

cadsite schreef:Wat is eigenlijk het verdienmodel achter deze scam? Ik snap het niet helemaal.
Ze sturen u een fake betalingsbewijs en hopen dat je het product op basis daarvan meegeeft. Heeft iemand het spel eigenlijk al eens tot op het einde meegespeeld en een koerier laten komen? Is dat dan een echte koerierdienst, of een handlanger?
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

SpecialK schreef:
cadsite schreef:Wat is eigenlijk het verdienmodel achter deze scam? Ik snap het niet helemaal.
Ze sturen u een fake betalingsbewijs en hopen dat je het product op basis daarvan meegeeft. Heeft iemand het spel eigenlijk al eens tot op het einde meegespeeld en een koerier laten komen? Is dat dan een echte koerierdienst, of een handlanger?
Ik speel het spel altijd een tijdje mee, maar zo ver ben ik nog niet gegaan.
Zouden die effectief iemand sturen voor een access point van jaren oud waar ik €15 voor vroeg? :roll:
(ze vragen altijd adres, telefoon, e-mail,... Ik geef hen dat dan van de politie. Sommigen hebben dat snel door, anderen niet. :angel: )
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb al paar keer aangegeven dat afhalingen enkel op zondagnacht tussen 03.40 en 03.45 kunnen. Dan wordt het plots stil ;)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Voor het eerst en het laatst witgoed gekocht bij MediaMarkt (andere winkels hadden het toestel niet dat ik wou).
Toestel wordt duidelijk beschadigd afgeleverd (ook leverancier heeft foto's genomen). In de plaats dat MM direct een nieuwe levering voorziet, wordt nu een hele herstelprocedure met Siemens opgestart die dan iemand naar hier zal sturen om het te bekijken :roll: . Je ziet van hier dat het nog minstens een week gaat duren eer we hier een ander toestel gaan hebben.
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

binnen de 7 dagen afzien van aankoop, en een nieuwe kopen
2lan
Pro Member
Pro Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 3 keer

@Tomby
Die komt na 3 tot 6 weken om zelf vast te stellen dat het beschadigd is.
En heeft het onderdeel niet bij.
Kijkt of het nog in het magazijn is, zo ja afspraak na 3-4 weken. Oef
Niet op voorraad .....
Hier aan de hand gehad met was/droger Combo, een rubber koppelstuk volledig gescheurd over de naad.
Was 2 weken oud, de lokale winkel waar aangekocht mocht het niet herstellen want onder fabrieks garantie.
Winkel had foto's en onderdeelnummer door gegeven voor de herstelling.
Denk 2,5 maand naar wassalon kunnen gaan.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Heb inderdaad al mail van Siemens gekregen waarin ze nog wat referentienummers van het toestel vragen die notabene gewoon op de foto's stonden die ik doormailde. Siemens heeft dus duidelijk niets van foto's doorgekregen, en inderdaad ze hebben het over 'herstelling ter plaatse' terwijl er niets te herstellen valt.
Aan de aard van de schade te zien, moet het toestel met een dreun vlak gevallen zijn. De isomo waarop het toestel stond was echter nog intact, want ik heb het helpen van onder het toestel trekken. Dus kan eigenlijk bijna niet anders dan dat de schade er al af fabriek was.

Denk dat het voorstel van profke nog het beste is (het herroepingsrecht is overigens 14 dagen), ware het niet dat dit specifiek toestel precies nergens te krijgen is. Ik zal zien hoe snel Siemens de komende dagen reageert..

EDIT: zeer snel dus, want ze zijn al langs geweest. De schade was nog groter zelfs dan ik dacht want ook binnenin was er schade. Procedure is opgestart voor omruiling al moet er nu blijkbaar eerst nog tussen Siemens en MediaMarkt overlegd worden. Hopelijk is dat daar geen welles-nietes spelletje dat nog weken zal aanslepen.
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

Wat is Bpost toch een k*tbedrijf.

Ik heb onlangs via de Red Bull racing website een stukje van een replica racepak van Max Verstappen gewonnen.

Deze avond kreeg ik een email van Bpost dat ik een pakje vanuit het buitenland had waarop kosten waren.
Bij nazicht bleek het dus over dit geschenk te gaan.
Totale kosten die Bpost vraagt 18.90€.
15€ handelingskosten
3.90 btw.
Totale waarde die op het CN22 document staat is 2.95£. :bang:

Dat het maar rap gedaan is met Bpost
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

stevenvs schreef:Ik heb onlangs via de Red Bull racing website een stukje van een replica racepak van Max Verstappen gewonnen. Bij nazicht bleek het dus over dit geschenk te gaan.
Ik vermoed dat de afzender dan een bedrijfsadres is ipv een particulier? Bedrijven sturen niet zomaar geschenken (volgens de douane toch), er is altijd een commercieel aspect aan verbonden, en dat is hier niet anders. Je hebt wellicht je persoonlijke gegevens in een commerciële database laten registreren om dit geschenk te kunnen ontvangen, waardoor er sprake is van een commerciele transactie met een zekere waarde.

Is wel ene waar velen in trappen, het "geschenk" versturen met afzender of bestemmeling een bedrijfsadres. De regel is nochtans duidelijk gepubliceerd: de uitzondering geldt prima facie enkel voor particulier naar particulier. Red Bull had dat, als EU firma begot, moeten weten... De correcte handelswijze was dat ze de zending IOSS verstuurd hadden en zij dus de BTW betaalden.
stevenvs schreef:Dat het maar rap gedaan is met Bpost
Is het beleid van de douane, bpost heeft hier niets in te zeggen. Je bent IMHO hier eigenlijk meer slachtoffer van zowel de gebrekkige afhandeling van de Brexit ALS het afschaffen van de de minimis door de EU, beiden heel recente incompetente beslissingen die we weer aan de huidige politici te danken hebben, maar stem vooral terug op dezelfde.
stevenvs
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 feb 2013, 19:39
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 11 keer

CCatalyst schreef:
Ik vermoed dat de afzender dan een bedrijfsadres is ipv een particulier? Bedrijven sturen niet zomaar geschenken (volgens de douane toch), er is altijd een commercieel aspect aan verbonden, en dat is hier niet anders. Je hebt wellicht je persoonlijke gegevens in een commerciële database laten registreren om dit geschenk te kunnen ontvangen, waardoor er sprake is van een commerciele transactie met een zekere waarde.

Is wel ene waar velen in trappen, het "geschenk" versturen met afzender of bestemmeling een bedrijfsadres. De regel is nochtans duidelijk gepubliceerd: de uitzondering geldt prima facie enkel voor particulier naar particulier. Red Bull had dat, als EU firma begot, moeten weten... De correcte handelswijze was dat ze de zending IOSS verstuurd hadden en zij dus de BTW betaalden.
Ik heb daar dezelfde gegevens moeten invullen zoals je op bijna iedere website moet doen om een account te kunnen maken.
En de afzender is niet Red Bull zelf maar een of ander packaging bedrijf die alles voor hun verstuurd.
Het betalen van die BTW tot daar aan toe, maar 15€ betalen aan Bpost voor iets dat nog niet eens meer waarde heeft dan hun 15€ is te gek voor woorden en het probleem is dat je als leek niet echt zelf de inklaring kan doen.
CCatalyst schreef: Is het beleid van de douane, bpost heeft hier niets in te zeggen. Je bent IMHO hier eigenlijk meer slachtoffer van zowel de gebrekkige afhandeling van de Brexit ALS het afschaffen van de de minimis door de EU, beiden heel recente incompetente beslissingen die we weer aan de huidige politici te danken hebben, maar stem vooral terug op dezelfde.
Vrij zeker dat ik niet op de huidige prutsers gestemd heb en nog nooit gedaan heb.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

De zoon heeft een paar maanden terug een T-shirt van Hacktoberfest gewonnen (net als vorige jaren). Die zijn altijd zeer lang onderweg (vanuit de US) maar deze keer nog iets langer. Een paar weken terug kreeg hij ook bericht van Bpost dat er een pakje bij de douane lag en dat hij een dikke €20 BTW en import moest betalen. Er zat zelfs een foto van het pakket bij. Hij heeft via een webform aangeduid dat het over een "gift" (of beter een gewonnen prijs) ging en had iets later al antwoord dat er niets moest betaald worden. Twee dagen later zat de T-shirt in de bus.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

stevenvs schreef: Het betalen van die BTW tot daar aan toe, maar 15€ betalen aan Bpost voor iets dat nog niet eens meer waarde heeft dan hun 15€ is te gek voor woorden en het probleem is dat je als leek niet echt zelf de inklaring kan doen.
1. Vroeger was het meer dan 15 EUR, die prijs is gezakt (zeldzaam tegenwoordig).
2. Kost is om de manuele douaneaangifte te doen, wat administratief werk is dat niet gratis is.
3. Die kost kan je met IOSS vermijden, gezien de douaneinformatie daar al meteen elektronisch in geregistreerd wordt en niet meer manueel verwerkt moet worden.

Soit, je kan idd proberen om het formulier in te vullen "mijn zending is een geschenk van een particulier en geeft recht op een vrijstelling".

Of dat de optie is die de zoon van on4bam aangeduid heeft weet ik niet, iig vraag ik me af hoever je raakt met "geschenk van particulier" terwijl de afzender duidelijk een bedrijf is. Misschien dat de afzender ook effectief een particulier was in zijn geval?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

ehealth
uitklap menu werkt niet. Godverdomme :bang: al geprobeerd met 2 browsers.
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Dat ik hier moet rondlopen op theater aan het water in boom met mijn madam.. Wat is dat voor een f*** idioot en achterlijk festival....

Tom
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

boonpwnz schreef:ehealth
uitklap menu werkt niet. Godverdomme :bang: al geprobeerd met 2 browsers.
Beter inloggen via: mijngezondheid.be
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Dat kan maar ook daar lukte het niet.

Maar ik zal vanavond nog eens proberen. Gelukkig is het niet dringend.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Mensen die vragen stellen via pb die eigenlijk gewoon op het forum kunnen... :nono:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Net audit gehad voor laadpaal. Die ene plaats waar ik geen UTP heb gelegd vroeger, heeft UTP nodig. Dat gaat nog een heel geknossel worden om dat tot daar te krijgen :-( En gezien het geen netwerkverkeer is, is naar de switch in men werkkot niet voldoende.
profke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 aug 2010, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 24 keer

MClaeys schreef:Dat gaat nog een heel geknossel worden om dat tot daar te krijgen :-( En gezien het geen netwerkverkeer is, is naar de switch in men werkkot niet voldoende.
naar waar moet die UTP dan?
is dat niet "per definitie" geknossel; ook als je wel utp had liggen in die rumte?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Naar de zekeringenkast. Niet persé. Als hij er al lag was het geen geknossel, want alles netwerkgerelateerd zit hier in de kast naast de zekeringenkast. Dan was het maar het kabeltje doorsteken, of licht verlengen.
Naar mijn werkkot was nog doenbaar in die zin dat het dan grotendeels via de gazon zou lopen, dus das nog doenbaar, maar dat heeft geen zin.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Een rookmelder met 10jaar batterij die het na 3 jaar begeeft door elke 10 minuten vals alarm te geven...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

profke schreef:
MClaeys schreef:Dat gaat nog een heel geknossel worden om dat tot daar te krijgen :-( En gezien het geen netwerkverkeer is, is naar de switch in men werkkot niet voldoende.
naar waar moet die UTP dan?
is dat niet "per definitie" geknossel; ook als je wel utp had liggen in die rumte?
Er moet toch ook een stroomkabel naar de zekeringkast, is die UTP erbij dan het probleem ?
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Digicafé schreef:Ik hoop dan voor jou en je collega's dat de inspectie van de sociale zekerheid en de belastingsinspectie voor ondernemingen niet meelezen op UB, want dit systeem is regelrechte ontduiking van zowel sociale zekerheidsbijdragen op loon als bedriegelijk opkloppen van bedrijfskosten in de balans.
Van zodra die hier lucht van krijgen is het feest uit !

Overigens uit je voorstelling van zaken leid ik af dat dit helemaal niet budgetneutraal is voor de werkgever, wel integendeel - de onderneming haalt hier voordeel uit op jullie kap, toch zolang deze vlieger opgaat.
Ooit al is gehoord van een cafetariaplan? Dat systeem gaat veel verder dan wagens, dat gaat naar Electronic, vakantiedagen, hospitalisatie verzekering enz.. Perfect legaal en veel gebruikt in België... De it staat er bol van.. En neen de werkgever verdiend er niets aan, ze streven naar budgetneutraal maar ze leggen enkele procenten toe.. Op zich is dit niets anders dan eco cheques, maaltijd cheques, hospitalisatie, ambulante verzekering... Op de wagens wordt daarnaast vaa betaald dus de sociale zekerheid weet maar al te goed wat er gebeurd..
Dus misschien iets minder je fantasie op hol laten slaan...
Ze doen het zelfs in de horeca nu..

Tom
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Joe de Mannen schreef:Mensen die vragen stellen via pb die eigenlijk gewoon op het forum kunnen... :nono:
Sounds familiar :-(
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Sasuke schreef:
profke schreef:
MClaeys schreef:Dat gaat nog een heel geknossel worden om dat tot daar te krijgen :-( En gezien het geen netwerkverkeer is, is naar de switch in men werkkot niet voldoende.
naar waar moet die UTP dan?
is dat niet "per definitie" geknossel; ook als je wel utp had liggen in die rumte?
Er moet toch ook een stroomkabel naar de zekeringkast, is die UTP erbij dan het probleem ?
Ja, want die ligt er al enkele jaren.
tdemeyer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 651
Lid geworden op: 19 jan 2013, 23:15
Locatie: Ronse
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 33 keer

Nieuwe digitale meter in huis sedert vorige week.. Vandaag een Homewizard P1 logger eraan gehangen..

140W sluipverbruik in huis... De zoektocht kan beginnen...
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”